Анкета для вихователя
1. Який тип вихователя ви вважаєте прийнятним для себе:
авторитарний вихователь;
вихователь-демократ;
вихователь-ліберал;
вихователь-консультант;
інше (допишіть необхідне)
2. Якщо конфлікт із дитиною відбувся, то хто, на вашу думку, має ініціювати його розв'язання:
дитина;
вихователь;
завідувач чи методист.
3. Якщо винила конфліктна ситуація, то як найчастіше ви її розв'язуєте:
одразу, щоб були свідки;
віч-на-віч із дитиною;
у присутності інших вихователів.
4. Чи вважаєте ви, що іноді ініціатором педагогічного конфлікту є вихователь:
так;
ні;
іноді.
5. Що для вас найчастіше спричиняє педагогічний конфлікт:
зневажливе ставлення дитини до вихователя;
порушення дитиною дисципліни;
зневажливе ставлення до дітей у ДНЗ.
6. Що для вас є джерелом інформації про ваших дітей:
особиста бесіда з дитиною;
особиста бесіда з методистом;
особиста бесіда з педагогом-психологом;
інше (допишіть необхідне).
7. Чи вважаєте ви необхідним у конфліктній ситуації з дитиною брати до уваги такі аспекти:
стан здоров'я дитини;
вікові особливості дитини;
тип темпераменту та особливості характеру дитини;
інше (допишіть необхідне).
8. Які з наслідків конфлікту найчастіше вам доводиться спостерігати:
тривога;
гнів;
стан безпорадності;
підвищення кров'яного тиску;
стан утоми;
заперечення;
самотність;
низька працездатність;
млявість;
інше (допишіть необхідне) .
9. Якщо конфлікт розв'язується «грамотно», то які з наведених нижче станів відчуваєте ви (виділіть не більше, ніж п'ять позицій):
спокій;
відчуття успіху;
веселощі;
розширення сфери взаємин;
енергію;
розслаблення;
відчуття сили;
щастя;
полегшення;
радість спілкування.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів