Графічна план-схема календарного планування освітнього процесу за видами діяльності в групі дітей раннього віку
Форми роботи з дітьми. Завдання Види діяльності. Лінії розвитку |
Ігрова діяльність Різні види ігор (будівельно-конструктивні, ігри з піском та водою, настільно-друковані, сюжетно-рольові, народні ігри). Назва гри. Мета. Матеріал. |
Організована навчально-пізнавальна діяльність (Ігри-заняття) Тема. Тип (фронтальне, групове,індивідуально-групове, індивідуальне). Вид (тематичне, комплексне, інтегроване, контрольне). Програмові завдання. Матеріал. Обладнання. Хід заняття (запитання, сюрпризні моменти). Ускладнення до занять (старша підгрупа)
|
Трудова діяльність Виховання культурно-гігієнічних навичок (згідно програми). Самообслуговування (під час прийому їжі, миття рук, одягання, роздягання). Господарсько-побутова праця. |
Сенсорно-пізнавальний, природничо-екологічний розвиток Виконання ігрових завдань логіко-математичного змісту Спостереження в природі (живій, неживій). ДПД. Ознайомлення з довкіллям: природним, предметним (бесіди про найближче оточення, працю дорослих, явища в природі, тварин, рослин тощо). Цільові прогулянки, екскурсії. Читання творів художньої літератури. |
Фізичний розвиток Рухливі ігри та ігрові вправи (назва, мета, матеріал). Заняття з фізкультури на свіжому повітрі. Самостійна рухова діяльність. |
Мовленнєвий розвиток Мовленнєві ігри та вправи (на формування словникового запасу, граматичної правильності мовлення, звукової культури). Бесіди (колективні та індивідуальні). Читання та розповідання за змістом твору тощо. |
Соціально-моральний та емоційно-ціннісний розвиток Бесіди морально-етичного спрямування. Вирішення моральних ситуацій. Сюжетно-рольові ігри та заняття (на формування навичок соціально-моральної поведінки). Знайомство та поведінка з оточуючими людьми. |
Художньо-естетичний розвиток Ігрова діяльність. Свята та розваги. СХД (образотворча, музична, театралізована, художньо-мовленнєва). Ознайомлення з творами мистецтва. |
Креативний розвиток Ігри-заняття з логіки, математики, розвивальні ігри. Моделювання проблемних ситуацій (завдання на розвиток мислення, пам'яті, уяви). |
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів