Положення про проведення огляду-конкурсу на кращий фізкультурний куточок у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок)
1.1.Конкурс-огляд на найкращий фізкультурний куточок (далі - Конкурс-огляд) - форма методичної роботи, яка стимулює мотиваційні та рефлексійні процеси діяльності педагогів.
1.2. Конкурс-огляд сприяє удосконаленню розвивального середовища дошкільного закладу в цілому і кожної групи зокрема.
2.1. Метою Конкурсу-огляду є створення оптимальних умов для самостійної рухової діяльності дітей у групах.
2.2. Завданнями Конкурсу-огляду є:
- стимулювання вихователів до творчої діяльності;
- обмін досвідом та підвищення фахової майстерності педагогів;
- залучення батьків вихованців до розв'язання проблем фізичного виховання дошкільників.
3.1. У Конкурсі-огляді беруть участь педагоги й батьки вихованців усіх вікових груп дошкільного закладу.
3.2. Строки проведення Конкурсу-огляду:
Конкурс-огляд проводиться 26 - 27 січня 2015 року.
3.3. Фізкультурний куточок, паспорт на нього (перелік матеріалів та оснащення) та картотеку рухливих ігор підготувати до 25 січня 2015 року.
3.4. Підготувати презентацію фізкультурних куточків до 25 січня 2015 року.
3.5. Підбиття підсумків Конкурсу-огляду відбудеться 29 січня 2015 року.
4. Критерії оцінювання фізкультурних куточків
1.1. Оформлення:
- естетичність;
- оригінальність;
- наявність символіки, що відбиває спортивну тематику;
- відповідність віку дітей.
1.2. Обладнання:
- наявність атрибутів -
- для рухливих ігор (напівмаски);
- для ігор зі стрибками (скакалки, плоскі кола тощо);
- для ігор з киданням, ловінням, метанням (кільцекид, м'ячі, мішечки з піском тощо);
- для спортивних ігор (городки, бадмінтон, настільний теніс, баскетбольна корзина тощо);
- наявність нетрадиційного обладнання із залишкових матеріалів;
- наявність ілюстративних матеріалів для ознайомлення дітей з різними видами спорту, відомими спортсменами міста і країни (вирізки з газет, журналів, фотографії) ;
- наявність атрибутів для загально-розвивальних вправ (прапорці, султанчики, стрічки, м'ячі невеликого розміру тощо);
- відповідність наявних атрибутів і обладнання віку дітей.
1.3. Ефективність використання фізкультурного куточка протягом дня:
- чи займаються діти у фізкультурному куточку у вільний час (самостійно, під керівництвом вихователя);
- чи використовують діти у самостійних іграх наявні атрибути та напівмаски;
- чи вигадують власні ігри з наявними атрибутами й снарядами.
1.4. Наявність паспорта фізкультурного куточка, картотеки рухливих ігор.
1.5. Якість презентації вихователем свого фізкультурного куточка.
5. Порядок оцінювання
5.1. Оцінювання проводить журі Конкурсу- огляду. До складу журі входять:
- завідувач;
- вихователь-методист;
- інструктор з фізкультури;
- сестра медична старша.
5.2. Оцінювання здійснюється відповідно до розроблених критеріїв.
5.3. Результати оцінювання можуть бути доповнені заохочувальними балами:
- за творче втілення ідей;
- за ефективне керівництво самостійною руховою діяльністю дітей, доцільне використання безпосередніх і опосередкованих методів педагогічного впливу.
6. Підбиття підсумків Конкурсу-огляду й нагородження переможців
6.1. Переможці нагороджуються дипломами та додатковими балами до преміювання за ст. 57 Закону України «Про освіту» на черговому засіданні педагогічної ради.
6.2. Найактивніші батьки нагороджуються на загальних батьківських зборах чи раді закладу.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів