Вимоги зі створення безпечних умов під час виконання акробатичних вправ та групувань, перекатів, перекидів
Пам'ятка для інструктора з фізичної культури та вихователя
Слід знати, що під час навчання акробатичних вправ дитина прогинається у міру своїх фізичних можливостей. Але за умови систематичного вправляння та заохочення кожна дитина здатна значно збільшити свої можливості. Отже, завдання педагога - зацікавити та активізувати дітей, систематично заохочуючи їх до виконання відповідних вправ.
Усі акробатичні вправи слід виконувати на спеціальному покритті: гімнастичних матах, татамі, спеціальному гімнастичному килимі тощо. Під час навчання акробатичних вправ інструктор з фізичної культури має страхувати кожну дитину. У цей час вихователь має знаходитись поруч з іншими дітьми та проводити з ними підготовчі вправи.
Під час виконання вправи:
- перекат вперед/назад інструктор з фізичної культури має знаходитись поруч з дитиною на маті, збоку від неї. Страхуючи дитину слід підкласти руку їй під потилицю і фіксувати підборіддя, притискаючи його до грудини;
- перекат-перекид через голову вперед інструктор з фізичної культури має стояти збоку від дитини, одну руку покласти на потилицю, а другу - під сідниці дитини, не даючи їй змоги вийти із групування під час виконання руху;
- перекид вперед інструктор з фізичної культури має стояти збоку від дитини, однією рукою нахилити її голову вперед до колін, зафіксувавши підборіддя біля грудини, а другу руку покласти під сідниці дитини, повільно направляючи тулуб вперед до повного перекиду;
- перекид назад інструктор з фізичної культуристрахує дитину, сточи перед нею і даючи їй змогу самостійно перекотитися на спину, а потім допомагає поставити руки до плечей і виконати перекид на руках та перейти у групування присіду.
Увага! Слід забороняти дітям:
- відкидати голову назад під час виконання перекатів та перекидів;
- виконувати акробатичні вправи на підлозі без спеціального покриття;
- під час виконання вправи - тримати руки на колінах;
- з'єднувати пальці в «замок»;
- з'єднувати коліна та розводити стопи ніг;
- тримати спину прямо;
- виконувати акробатичні вправи без підготовчих вправ.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів