Формування образу ідеального першокласника напередодні вступу дитини до школи

 Для успішного опанування навчальною діяльністю для дитини важливими є такі вміння:

-      дитина хоче йти до ніколи,

-     її приваблює в школі те, що, там вона зможе дізнатися і навчитися багато нового і цікавого,

-      може самостійно займатися якоюсь справою, що вимагає зосередження, протягом ЗО хвилин (наприклад, збирати конструктор)

-      може представити батьків, назвавши їх на ім'я та по батькові,

-      вміє складати розповіді за картинкою (не менше п'яти речень),

-      може розповісти на пам'ять кілька віршів, вміє відмінювати іменники в однині та множині, вміє читати по складах або по словах,

-      розуміє такі слова: «однаково», «стільки, скільки», «порівну», «більше», «менше», тощо та може скористатися ними знаннями під час виконання завдання,

-      може розв'язувати прості задачі на додавання або віднімання одиниці,

-      може переказати текст (оповідання, казка тощо), зберігаючи його зміст і послідовність розгортання сюжету,

-      любить малювати і розфарбовувати картинки,

може користуватися ножицями і клеєм (наприклад, робити аплікації,

-      може зібрати розрізану на сім нерівних частин картинку (не пазли) за одну хвилину,

-      знає назви диких і свійських тварин та може пояснити різницю між II и ми,

-      може орієнтуватися в просторі (розрізняє «вправо», «вліво», «попереду», «позаду», «зверху», «знизу», «під», «над» тощо),

-      може узагальнювати поняття (наприклад, назвати одним словом «овочі» моркву, огірок і капусту),

-      любить самостійно малювати, збирати мозаїку тощо,

-      розуміє словесні інструкції та може точно їх виконувати,

-      може на слух відрізняти пари співзвучних слів (наприклад, коза - коса, дім-дим тощо),

-      може ввічливо розмовляти з дорослим.

 Підготувала практичний психолог Юлія ВІННІЧУК