Формування образу ідеального першокласника напередодні вступу дитини до школи
Для успішного опанування навчальною діяльністю для дитини важливими є такі вміння:
- дитина хоче йти до ніколи,
- її приваблює в школі те, що, там вона зможе дізнатися і навчитися багато нового і цікавого,
- може самостійно займатися якоюсь справою, що вимагає зосередження, протягом ЗО хвилин (наприклад, збирати конструктор)
- може представити батьків, назвавши їх на ім'я та по батькові,
- вміє складати розповіді за картинкою (не менше п'яти речень),
- може розповісти на пам'ять кілька віршів, вміє відмінювати іменники в однині та множині, вміє читати по складах або по словах,
- розуміє такі слова: «однаково», «стільки, скільки», «порівну», «більше», «менше», тощо та може скористатися ними знаннями під час виконання завдання,
- може розв'язувати прості задачі на додавання або віднімання одиниці,
- може переказати текст (оповідання, казка тощо), зберігаючи його зміст і послідовність розгортання сюжету,
- любить малювати і розфарбовувати картинки,
може користуватися ножицями і клеєм (наприклад, робити аплікації,
- може зібрати розрізану на сім нерівних частин картинку (не пазли) за одну хвилину,
- знає назви диких і свійських тварин та може пояснити різницю між II и ми,
- може орієнтуватися в просторі (розрізняє «вправо», «вліво», «попереду», «позаду», «зверху», «знизу», «під», «над» тощо),
- може узагальнювати поняття (наприклад, назвати одним словом «овочі» моркву, огірок і капусту),
- любить самостійно малювати, збирати мозаїку тощо,
- розуміє словесні інструкції та може точно їх виконувати,
- може на слух відрізняти пари співзвучних слів (наприклад, коза - коса, дім-дим тощо),
- може ввічливо розмовляти з дорослим.
Підготувала практичний психолог Юлія ВІННІЧУК
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів