Класифікація основних груп дітей з особливостями психофізичного розвитку, типи порушень
Г.Н.Коберник, В.Н.Синьов
- Діти із сенсорними порушеннями (зору, слуху, мовлення, опорно-рухового апарату).
- Діти із затримкою психічного розвитку.
- Діти з астенічними, реактивними станами та конфліктними переживаннями.
- Діти з психопатоподібними формами поведінки.
- Розумово відсталі діти.
- Діти з початковими проявами психічних захворювань (шизофренія, епілепсія тощо).
Т.О. Власова та М.С.Певзнер:
- Діти з відхиленнями у розвитку, пов'язаними із органічними порушеннями ЦНС.
- Діти з відхиленнями в розвитку, пов'язаними із функціональною незрілістю ЦНС.
- Діти з відхиленнями, пов'язаними із деприваційними ситуаціями.
В.А. Лапшин та Б.П. Пузанов:
- Діти з сенсорними порушеннями (зору та слуху).
- Діти з інтелектуальними порушеннями (розумова відсталість та затримка психічного розвитку).
- Діти з порушеннями мовлення.
- Діти з комплексними, комбінованими порушеннями.
- Діти з викривленим (дисгармонійним) розвитком.
В.М.Коберник та В.М.Синьов:
- Діти зі стійкими порушеннями слухової функції (глухі, слабочуючі, пізньооглухлі).
- Діти з порушеннями зору (сліпі, слабобачучі).
- Діти зі стійкими порушеннями інтелектуального розвитку на основі органічного ураження ЦНС.
- Діти з тяжкими мовленнєвими порушеннями.
- Діти з комплексними розладами.
- Діти з порушеннями опорно-рухового апарату.
- Діти із затримкою психічного розвитку.
- Діти з психопатичними формами поведінки.
Міжнародна класифікація психічних та поведінкових розладів (МКХ-10)
- Розумова відсталість
- Порушення психічного розвитку
- Поведінкові та емоційні розлади, що починаються в дитячому і підлітковому віці
- Розлади поведінки
- Змішані розлади поведінки та емоцій
- Емоційні розлади, специфічні для дитячого віку
- Порушення соціального характуру
- Тікозні розлади
- Інші поведінкові та емоційні розлади, що починаються в дитячому та підлітковому віці
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів