Орієнтовна циклограма вивчення діяльності педагога на рік
Контрольно-аналітичну діяльність у ДНЗ здійснюють завідувач та вихователь-методист за постійного психологічного супроводу практичного психолога. Впровадження освітнього моніторингу, врахування інтересів та професійної майстерності педагогів, корегування завдань, повноважень і міри відповідальності кожного з них сприяє створенню мотиваційної основи праці педагогів.
Мета контрольно-аналітичної діяльності - забезпечення якості освітнього процесу і надання кожному педагогу конкретної допомоги, удосконалення педагогічного процесу в усіх вікових групах.
Період |
Питання для вивчення |
Вересень |
- планування педагогами організації життєдіяльності дітей - оснащення розвивального середовища груп - організація прийняття нових дітей у групи - перебіг адаптації дітей - загартування дітей - доцільність організації життєдіяльності дітей протягом дня в різних групах - обстеження рівня розвитку вихованців у кожній віковій групі |
Жовтень-листопад |
- доцільність використання методів і прийомів у певних видах діяльності, форм організації дітей - особливості впровадження інновацій - інформованість педагогів щодо батьків вихованців та особливостей виховання дітей у родині - індивідуалізація та диференціація освітньої роботи |
Грудень-січень |
- особливості розвитку базових особистісних якостей у дітей - якість засвоєння дітьми знань, умінь, навичок відповідно до вимог програми - самоосвіта педагогів |
Лютий-березень |
- підбиття підсумків роботи щодо атестації педагогічних працівників - узагальнення перспективного педагогічного досвіду, створення портфоліо педагогів |
Квітень-травень |
- вивчення рівня розвитку кожної дитини за всіма видами активності - узагальнення даних всіх груп щодо виконання вимог програми - підбиття підсумків тематичного (комплексного, підсумкового) вивчення діяльності за навчальний рік -аналізування результативності впровадження перспективного педагогічного досвіду тощо |
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів