Порядок вивчення діяльності педагогів
Пам'ятка
Мета контрольно-аналітичної діяльності в ДНЗ - забезпечення якості освітнього процесу і надання кожному педагогу конкретної допомоги, удосконалення освітнього процесу в усіх вікових групах. Цієї мети досягаємо завдяки:
- вивчення стану освітнього процесу та оцінюванню його результатів, виробленню рекомендацій щодо розвитку й саморозвитку особистості педагога, дитини на основі їхніх природних задатків;
виявленню факторів та умов, що позитивно й негативно впливають на освітній процес в ДНЗ;
- виявленню і подальшому узагальненню передового перспективного досвіду.
Отже, вивчення діяльності педагогів ДНЗ плануємо вже з початку і проводимо протягом цілого навчального року:
1. Планування вивчення діяльності педагогів у річному плані роботи дошкільного закладу.
2. Підготовка до тематичного (комплексного, підсумкового) вивчення діяльності педагогів:
- визначення мети, завдань, методів і форм вивчення;
- планування вивчення діяльності педагогів, створення робочої групи, делегування повноважень членам робочої групи;
- розроблення критеріїв оцінювання діяльності педагогів;
- ознайомлення педагогів із планом вивчення, графіком відвідування різних форм роботи тощо;
- підбір або розроблення карток, анкет, тестів.
3. Вивчення освітнього процесу (робота з дітьми та взаємодія з батьками):
- спостереження;
- бесіди;
- анкетування;
- тестування тощо.
4. Організація самоаналізування педагогами власної професійної діяльності.
5. Вивчення документації, навчально-методичного забезпечення, організації розвивального середовища.
6. Узагальнення інформації, наданої членами робочої групи.
7. Аналізування зібраної інформації та оцінювання діяльності педагогів:
- робота з картками, анкетами, тестами тощо;
- зведення даних;
- узагальнення результатів;
- надання рекомендацій.
8. Оформлення результатів вивчення діяльності педагогів - написання довідки.
9. Визначення форми відображення результатів вивчення:
- до відома;
- до наказу;
- до засідання педагогічної ради.
10. Підготовка до виступу на засіданні педагогічної ради щодо вивчення діяльності педагогів.
Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів