Разом з батьками виховуємо у дітей культурно-гігієнічні навички
Перелік культурно-гігієнічних навичок, якими мають володіти діти 3-го року життя:
1. Засукувати рукави перед умиванням (за допомогою вихователя).
2. Самостійно мити руки колоподібними рухами.
3. Вмиватися, правильно користуючись милом.
4. Мити руки та обличчя, не розбризкуючи воду.
5. Насухо витирати обличчя та руки індивіду-альним рушником.
6. Брати свій рушник і вішати його на місце.
7. У разі потреби користуватися носовичком.
8. Своєчасно і правильно користуватися туалетом.
9. Знати своє місце за столом.
10. Їсти без примусу самостійно та акуратно, не поспішаючи, добре пережовувати їжу із закритим ротом.
11. Користуватися серветкою.
12. Тримати ложку у правій руці.
13. Виходити із-за столу тільки поївши, тихо підсувати стілець, дякувати за їжу.
14. Самостійно одягатися і роздягатися у певній послідовності.
15. Складати свої речі на місце, дотримуватися акуратності в одязі та завжди бути охайним.
Перелік культурно-гігієнічних навичок, якими мають володіти діти 4-го року життя:
1. Самостійно засукувати рукави перед умиванням, правильно користуватися милом, мити руки колоподібними рухами.
2. Не мочити одяг, насухо витирати обличчя і руки.
3. Брати і вішати свій індивідуальний рушник на відведене для нього місце.
4. Своєчасно користуватися носовичком.
5. Своєчасно і правильно користуватися туалетом.
6. Знати своє місце за столом.
7. Спокійно сидіти за столом під час приймання їжі, їсти безшумно.
8. Правильно користуватися ложкою, виделкою (в кінці 4-го року життя), серветкою.
9. Їсти охайно, самостійно та акуратно, брати потрохи, добре пережовувати їжу із закритим ротом.
10. Після приймання їжі прополоскати рот.
11. Виходити із-за столу тільки поївши, тихо підсувати стілець, дякувати за їжу.
12. Помічати та усувати неохайність зовнішнього вигляду та одягу, причісуватися.
Перелік культурно-гігієнічних навичок, якими мають володіти діти 5-го року життя:
1. Самостійно засукувати рукави перед умиванням, вмиватися, стежити за чистотою своїх рук, мити руки колоподібними рухами, правильно користуватися милом.
2. Не мочити одяг, насухо витирати обличчя і руки.
3. Брати і вішати свій індивідуальний рушник на відведене для нього місце.
4. Своєчасно користуватися носовичком.
5. Своєчасно і правильно користуватися туалетом.
6. Знати своє місце за столом, правильно сидіти.
7. Спокійно сидіти за столом під час приймання їжі, їсти безшумно.
8. Правильно користуватися столовими приборами (ложкою, виделкою, ножем), серветкою.
9. Їсти самостійно та акуратно, страву брати потрохи, пережовувати їжу із закритим ротом.
10. Виходити з-за столу тільки поївши, тихо підсувати стілець, дякувати за їжу.
11. Після приймання їжі прополоскати рот.
12. Помічати та усувати неохайність та нелад в одязі, причісуватися.
13. Під час кашлю відвертатися, прикриваючи рот носовою хустинкою.
14. Правильно чистити зуби.
Перелік культурно-гігієнічних навичок, якими мають володіти діти 6-го року життя:
1. Самостійно закачувати рукави перед умиванням, вмиватися, стежити за чистотою своїх рук, мити руки колоподібними рухами, правильно користуватися милом.
2. Не мочити одяг, насухо витирати обличчя і руки;брати і вішати свій індивідуальний рушник на відведене для нього місце.
3. Своєчасно користуватися носовичком.
4. Своєчасно і правильно користуватися туалетом.
5. Знати своє місце за столом, правильно сидіти.
6. Спокійно сидіти за столом під час приймання їжі, їсти безшумно.
7. Правильно користуватися столовими приборами (ложкою, виделкою, ножем), серветкою.
8. Їсти самостійно та акуратно, страву брати потрохи, пережовувати їжу із закритим ротом.
9. Виходити з-за столу тільки поївши, тихо підсувати стілець, дякувати за їжу.
10. Після приймання їжі прополоскати рот.
11. Помічати та усувати неохайність та нелад в одязі; вміти розстібати (застібати) ґудзики, знімати одяг, охайно та послідовно вішати його.
12. Під час кашлю відвертатися, прикриваючи рот носовою хустинкою.
13. Правильно чистити зуби.
14. Стежити за зачіскою, зачісуватися.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів