Шляхи подолання страхів у дітей
Походження страхів :
- навіюванні, які виникають під впливом слів чи дій дорослих : залякування, висміювання невдач, фізичне покарання, страх бути покараним, бути висміяним тощо;
- особистісні: страх темряви, самотності, хвороби тощо;
- ситуативні, які породжуються реальними подіями: пожежа, блискавка, казки з жахами.
Поради вихователям:
1.Уже на початку навчального року встановіть тісний контакт з батьками своїх вихованців, запишіть їхні побажання.
2.Ознайомлюючи дітей з правилами поведінки в групі, проведіть гру-заняття, де можна використати ці правила. В такий спосіб кожна дитина зможе чітко уявити, що від неї вимагається.
3.Створюйте умови, що сприяють встановленню та розвитку дружних та приязних стосунків між дітьми (проведення різноманітних ігор та вправ).
4.Придумайте разом з дітьми різноманітні способи похвали чи вираження прихильності (оплески тощо).
5.Давайте дітям можливості більше рухатися, гратися в рухливі ігри, де дитина може виявити себе сміливою, відважною, захисником менших.
6.Не забувайте постійно підбадьорювати, заохочувати дітей.
Поради батькам:
1.Доручення для дитини мають відповідати віку. Складні завдання прирікають маленьку дитину на неуспіх, зниження самооцінки.
2.Підтримуйте її , говоріть про свою впевненість у тому, що дитина зможе виконати завдання.
3.Не порівнюйте успіхи дитини з успіхами інших дітей ("Він краще намалював весняний ліс") дуже важливі оптимістичні прогнози на завтра.
4.Читайте казки та художні твори про сміливих героїв ("Котигорошко", "Коза-Дереза", "Котик і Півник", "Ох" тощо).
Формування повноцінної активної особистості має насамперед грунтуватися на вихованні у дитини почуття власної гідності, усвідомлення своєї самоцінності, поваги до себе, віри у власні сили.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів