Тест для педпрацівників з проблеми "Психічне здоров'я дитини"
П.І.Б. педпрацівника ______________________
Що таке психічне здоров'я дітей ?
1. Це стан, коли відбувається оптимальний психічний та фізичний розвиток дитини;
2. Це стан, коли розвиток дитини відповідає віку;
3. Це стан, коли відбувається успішна соціалізація та адаптація дитини;
4. Це повноцінний особистісний та інтелектуальний розвиток дітей на кожному віковому етапі.
Які зовнішні причини загрози психологічній небезпеці дитини ?
1. Негативна поведінка дитини;
2. Надмірна опіка дитини;
3. Незацікавленість дитиною;
4. Залежність дитини в усьому від дорослого;
5. Несформованість у дитини уявлень про загальні правила поведінки в колективі;
6. Демократичність у ставленні до потреб та інтересів дитини;
7. Коректна, тактовна поведінка дорослих;
8. Недостатня рухова активність дитини протягом дня;
9. Одноманітність у навчально - виховному процесі;
10. Налагоджений режим дня, раціональний розподіл часу на навчання та відпочинок дитини;
11. Недостатнє загартування дитячого організму;
12. Інтелектуально - фізичні та психоемоційні перевантаження дитини;
13. Існування ідеального дорослого як зразка у наслідуванні;
14. Шумність оточення дитини;
15. Прояви депресії у дитини.
Які внутрішні причини загрози психологічній небезпеці дитини ?
1. Нормальний фізичний розвиток дитини;
2. Неуважність до дитини з боку батьків;
3. Порушення зору дитини;
4. Усвідомлення дитиною свого відставання в тому чи іншому виді діяльності порівняно з іншими дітьми - ровесниками;
5. Нераціональне і малокалорійне харчування дитини;
6. Правильне виховання дитини в сім'ї;
7. Переважання позитивних емоцій у дитини;
8. Вплив на дитину соціально шкідливої інформації з елементами насильства, жахів.
В чому полягає готовність вихователя до роботи з дітьми ?
1. В науковості та практичності його знань;
2. В системності та планомірності роботи з дітьми;
3. В знанні індивідуально - психологічних особливостей кожної дитини;
4. В доборі раціональних і ефективних методів і прийомів активізації пізнавальної діяльності дітей;
5. В наявності хорошого позитивного настрою вихователя;
6. В продумуванні мотиву дитячої діяльності;
7. В забезпеченні належного предметно - розвивального середовища.
Який мобілізуючий початок заняття вважаєте найдоцільнішим ?
1. Створення "ситуацій успіху";
2. Несподіваність;
3. Запрошення вихователя відкласти свої справи і сісти дітям на заняття;
4. Наголосити дітям, що настав час заняття;
5. Зацікавлюючий момент;
6. Чіткий наказ вихователя.
В чому вважаєте систему засобів стимулювання пізнавальної активності дітей ?
1. Ігрові методи і прийоми;
2. Щоденне використання ТЗН;
3. Яскравий наочний матеріал;
4. Часта повторюваність тематики занять без ускладнень;
5. Хвилинки психологічного розвантаження на занятті.
Які заходи попередження перевтоми на занятті ?
1. Фізкультхвилинки;
2. Психогімнастика;
3. Поступове збільшення тривалості занять протягом тижня;
4. Зменшення тривалості заняття.
Психологічно здорова дитина :
1. Отримує радість і задоволення від життя;
2. Інколи заздрить іншій дитині;
3. Хоче, щоб увага була приділена саме їй;
4. Розуміє свої вади і комплексує;
5. Вміє розмірковувати;
6. Вміє пристосовуватися до змінних умов життя;
7. Грається наодинці;
8. Ставить і досягає мети в межах своїх можливостей;
9. Прагне бути в усьому лідером;
10. Дбає лише про себе і свої інтереси;
11. Здатна любити інших, співчувати, ділитися іграшкою;
12. Творчо ставиться до життя, схильна до експериментування, дослідництва, самостійних відкриттів, роздумів;
13. Має сформовані базові якості особистості.
Які критерії успішної роботи вихователя ?
1. Позитивні взаємовідносини в групі;
2. Активність дітей, їх творчість і самостійність, схильність до відкриттів;
3. Навчально - дисциплінарна модель дошкільної освіти вихованців;
4. Багате і різноманітне предметно - розвивальне середовище в групі;
5. Вміння дітей читати, розв'язувати приклади в межах 20 і більше, складати і розв'язувати задачі на дві дії;
6. Бажання дітей відвідувати групу;
7. Рівень його професійної компетентності, здатність до самовдосконалення;
8. Творчість;
9. Відкритість інноваціям;
10. Рівень виконання програми та базових стандартів дошкільної освіти;
11. Навченість дітей користуватися предметами розвивального середовища у групі лише з дозволу дорослих;
12. Залученість до виховної роботи з дошкільнятами батьків;
13. Прагнення дітей до засвоєння системи знань.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів