Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до дитячого садка

 

  • Поступово заповнювати групу дітьми (приймати 2-3 дитини на тиждень)
  • Посміхатись до дітей, зберігати доброзичливий настрій протягом дня.
  • Здійснювати щоденний контроль за станом здоров'я, емоційним станом, апетитом, сном дитини.
  • З'ясуйте особливості поведінки дитини , її інтереси та звички.
  • Утриматися від негативного оцінювання вчинків дитини.
  • Новачка слід хвалити навіть за незначні вияви самостійності, досягнення у продуктивних видах діяльності.
  • Зауваження слід висловлювати спокійним тоном, при цьому виразити впевненість, що надалі дитина діятиме правильно.
  • Постійно збагачувати словник дітей назвами оточуючих предметів побутових ситуацій, дій, спонукати до вимовляння слів.
  • Задовільняти потребу дітей в пізнанні довкілля, організовуючи спільну предметну та ігрову діяльність.
  • Спонукати дітей радіти з приводу приходу однолітка в групу.
  • Вчити дітей спільно гратися , допомагати один одному.
  • Розповідати батькам про успіхи та досягнення дитини.
  • Створити гармонійний, дружній, сприятливий мікроклімат у групі.
  • Берегти власне емоційне та фізичне здоров'я дитини, яка бачить поруч упевнених, спокійних та бадьорих дорослих , швидше вдається нормалізувати свій стан.