Психолого-педагогічні умови забезпечення процесу адаптації дітей до дитячого садка
- Поступово заповнювати групу дітьми (приймати 2-3 дитини на тиждень)
- Посміхатись до дітей, зберігати доброзичливий настрій протягом дня.
- Здійснювати щоденний контроль за станом здоров'я, емоційним станом, апетитом, сном дитини.
- З'ясуйте особливості поведінки дитини , її інтереси та звички.
- Утриматися від негативного оцінювання вчинків дитини.
- Новачка слід хвалити навіть за незначні вияви самостійності, досягнення у продуктивних видах діяльності.
- Зауваження слід висловлювати спокійним тоном, при цьому виразити впевненість, що надалі дитина діятиме правильно.
- Постійно збагачувати словник дітей назвами оточуючих предметів побутових ситуацій, дій, спонукати до вимовляння слів.
- Задовільняти потребу дітей в пізнанні довкілля, організовуючи спільну предметну та ігрову діяльність.
- Спонукати дітей радіти з приводу приходу однолітка в групу.
- Вчити дітей спільно гратися , допомагати один одному.
- Розповідати батькам про успіхи та досягнення дитини.
- Створити гармонійний, дружній, сприятливий мікроклімат у групі.
- Берегти власне емоційне та фізичне здоров'я дитини, яка бачить поруч упевнених, спокійних та бадьорих дорослих , швидше вдається нормалізувати свій стан.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів