Психологічний портрет ідеального першокласника (Індивідуальна консультація)
1. Педагогічна готовність:
- навички читання;
- навички лічби;
- навички письма;
- навички малювання;
- звукова культура мовлення;
- уміння розгорнуто відповідати на запитання;
- великий словниковий запас;
- загальна обізнаність.
2. Інтелектуальна готовність:
- диференційованість сприймання (спостережливість);
- розвинена уява;
- уміння розгорнуто орієнтуватись у просторі і часі;
- розвинене наочно-образне мислення (уміння виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх подібність та відмінність);
- розвинена дрібна моторика (володіння олівцем, ножицями, навички малювання);
- добра пам'ять;
- розвинена регулююча функція мови, уміння виконувати словесні інструкції;
- інтелектуальна активність (уміння перетворювати навчальне завдання на самостійну мету діяльності);
- передумови абстрактно - логічного мислення ( здатність розуміти символи, формулювати запитання, самостійно розмірковувати, знаходити причини явищ, робити прості висновки).
3. Мотиваційна готовність:
- вираження пізнавальних інтересів;
- намагання засвоїти роль школяра (бажання ходити до школи), приймати системи вимог, які ставить школа і вчитель.
4. Емоційно - вольова готовність:
- уміння керувати своєю поведінкою;
- збереження працездатності протягом навчального лня;
- емоційна стійкість(регуляція емоцій);
- довільна регу ляція уваги (її концентрація, стійкість, переключення);
- уміння стримувати свої імпульси (н., не перебивати інших під час розмови);
- уміння продовжувати дію, докладаючи до цього вольові зусилля.
5. Комунікативна готовність:
- бажання спілкуватися з дорослими і дітьми;
- уміння встановлювати контакти з учителем;
- збереження відчуття дистанції;
- здатність до особистого контакту з дорослими (на противагу ситуативному);
- уміння встановлювати контакт з однолітками;
- уміння входити в дитячий колектив і знаходити свої місце в ньому;
- уміння виконувати роботу разом;
- уміння підтримувати рівноправні стосунки з однолітками.
Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів