П Л А Н роботи з педагогічного наставництва на 2024/2025 навчальний рік

Квасилівський заклад дошкільної освіти

(ясла-садок)

          ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор  _______Ольга ЛИСАК

                  (підпис)

12 вересня 2024 року

П Л А Н

роботи з педагогічного наставництва на 2024/2025 навчальний рік

№ п\п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні особи

Примітка

про виконання

1.

Опрацювання Положення про наставництво.

 

До 06.09.

Вихователь-методист

Р. Семенюк, наставники

 

2.

Надання допомоги у складанні перспективного та календарного планів роботи педагогам-початківцям.

Вересень

Вихователь-методист

Р. Семенюк, наставники

 

3.

Демонстрація кращих планів освітньої роботи та документації педагогів-початківців.

Щомісячно

Вихователь-методист

Р. Семенюк, наставники

 

4.

Підготовка методичних рекомен-дацій для педагогів-початківців з проблемних питань організації освітнього процесу.

Протягом року

за потребою

Вихователь-методист

Р. Семенюк, наставники

 

5.

 

 

 

 

Надання допомоги у виборі  індивідуальної теми самоосвіти та в організації самоосвітньої діяльності:

-      скласти план самоосвіти, рекомендувати для опрацювання методичну літературу;

-      спільне опрацювання фахової преси;

-      обговорення творчих знахідок педагогів.

Вересень

 і далі протягом року

 

Вихователь-методист

Р. Семенюк, наставники

 

6.

 

Підготовка та аналізування конспектів занять та навчання здійснення самоаналізу заняття.

2р\міс

 

Вихователь-методист

Р. Семенюк, наставники

 

7.

 

Ведення циклограми відвідування педагогом-початківцем занять чи інших форм роботи у наставника, педагогічних рад та інших методичних форм роботи у ЗДО, засідань професійних спільнот міста.

Щомісячно

 

Наставники, педагоги-початківці

 

8.

 

Підготовка та проведення заняття педагогом-початківцем. Аналізування заняття наставником.

1-2р\міс

Педагоги-початківці, наставники

 

9.

 

Проведення консультацій для педагогів-початківців:

  • «Вимоги оновленого БКДО до формування компетентностей дошкільників»
  • «Планування освітнього процесу за інтегрованими освітніми блоками»
  • «Вимоги до організації освітнього процесу в умовах воєнного стану»
  • «Формування картотеки дидактичних ігор з різних освітніх напрямів: основні правила»
  • «Важливість дотримання режиму дня у ЗДО та вдома»
  • «Вимоги до складання правил групи»
  • «Проєктування освітнього середовища у групі: основні вимоги»
  • «Методи формування соціально-громадянської компетентності дошкільників»
  • «Типові помилки вихователя на занятті, які перешкоджають активізації мовлення дітей»
  • «Види діяльності, форми і методи роботи: сталий розвиток»
  • «Обов'язки асистента вихователя в інклюзивній групі»
  • «Обов'язки вихователя в інклюзивній групі»

Вересень

31.08.2022

31.08.2022

 

05.09.2022

07.09.2022

 

15.10.2022

20.10.2022

 

03.11.2023

24.11.2022

 

05.12.2022

 

14.04.2023

14.04.2023

 

Наставники, вихователь-методист Р. Семенюк

 

 

 

10.

Підготувати обмін досвідом роботи:

- «Засоби розвитку мови і навчання дітей рідної мови»

- «Коли потрібно звертатися до логопеда» (до семінару-практикуму)

08.11.2022

Наставники педагогів-початківців  

 

 

11.

Ознайомлення з інтерактивними методами (іграми, вправами) для освітньої роботи з дітьми. Створення картотеки інтерактивних методів.

10.11.2022

 

Вихователь-методист Р. Семенюк

 

12.

Перегляд відкритих занять у колег:

-      тематичного заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування «Одягнемо ляльку Катю» в середній групі № 11 (вихователь О. Гаврильчик)

-      тематичного заняття з розвитку звукової культури мовлення на тему «Слово і звук» у молодшій групі № 9 (вихователь Л. Меланчук)

-      інтегрованого заняття на тему «Ми любимо нашу Україну» в молодшій групі № 5 (вихователь С. Храпко)

 

09.02.2025

 

22.02.2025

 

14.03.2023

Педагоги-початківці

 

13.

 

Надання методичної і практичної допомоги в організації ігрової діяльності дітей.

Підготовка консультації на тему «Організація ігрової діяльності дошкільників упродовж дня»

Постійно

 

15.12.2025

Наставники

 

Вихователь-методист Р. Семенюк

М-ли розміщені на сайті ЗДО

14.

Консультування педагога-початківця щодо організації окремих режимних моментів, складання графіку роботи, розкладу корекційно-розвиткових занять

Вересень

та протягом року

Вихователь-методист Р. Семенюк, наставники

 

15.

Індивідуальні консультації:

-   «Організація і планування освітньої роботи в групі. Педагогічна діагностика»

-   «Вікові особливості дітей»

-   «Виховання культурно-гігієнічних навичок дітей»

-   «Методика використання наочності та обладнання на заняттях. Виготовлення дидактичних посібників»

-   «Впровадження здоров'язбережу-вальних технологій»

-   «Інноваційні форми роботи і технології у ЗДО»

 

Вересень

Вересень

Вересень

  Жовтень

Листопад

Грудень

Наставники, вихователь-методист Р. Семенюк

 

 

16.

Надання допомоги  в підготовці творчого звіту за підсумками проходження педагогічного стажу-вання та навчального року.

Березень

Вихователь-методист Р. Семенюк, наставники

 

17.

Проведення Тижня педагогічного звіту педагога-початківця (План та матеріали самоосвіти; зразки календарно-перспективного плану освітньої роботи; конспекти занять; пам'ятки, виступи, дидактичний матеріал; картотеки дидактичного матеріалу; освітні осередки)

01.05.2025

Директор О. Лисак, вихователь-методист Р. Семенюк, наставники

 

18.

Аналізування творчого звіту педагога-початківця.

Травень

 

Директор  О. Лисак, вихователь-методист Р. Семенюк, наставники

 

 

 

Ознайомлені :

(підписи педагогів-наставників)

підписи педагогів-початківців

 

 

_______________ Ірина СТЕПАНЮК

_______________________ Оксана КОРНІЙЧУК

_______________________  Інна УКРАЇНЕЦЬ

_______________ Тетяна НОВОСАД

_______________ Ольга ДЕНИСЮК

_______________ Ольга ПАРЧУК

_______________ Зінаїда ЗАНЬ

_______________ Лариса МЕЛАНЧУК

_______________ Марія КОТЯШ

_______________ Надія ШЕВЧУК

_______________ Анастасія ОВДІЮК

_______________ Юлія ВІННІЧУК   

 

 

Вихователь- методист      

_____________________ Раїса СЕМЕНЮК