План проведення Тижня безпеки дитини у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) з 21 по 25 жовтня 2024 року в умовах правового режиму воєнного стану

                                                                                                                                                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

Квасилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)                                                                      Директор  ___________ Ольга ЛИСАК 

                         Рівненської міської ради                                                                                                          11 жовтня 2024 року                                                                                                                                                                                                                                                          

План

проведення Тижня безпеки дитини у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) з 21 по 25 жовтня 2024 року в умовах правового режиму воєнного стану

Мета Тижня безпеки дитини: закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації техногенного, природного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників під час виникнення надзвичайних ситуацій в умовах правового режиму воєнного стану.

Завдання:

1. Підвищити ефективність освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя в умовах воєнного стану.

2. Поглибити теоретичні знання та практичні навички вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров'я і життя.

3. Формувати у дітей безпечний стиль поведінки в екстремальних ситуаціях в умовах воєнного стану. Навчити їх користуватися телефонами служб безпеки (101, 102, 103, 104), вивчити домашню адресу.

4. Формувати навички елементарної першої домедичної допомоги, вміння надавати собі та ближньому першу допомогу (за БКДО).

5. Продовжувати знайомити дітей з правилами поведінки під час повітряної тривоги, правилами пожежної та мінної безпеки, дорожнього руху, поведінки на вулиці, в укритті, вдома.

6. Формувати у дошкільників основи здорового способу життя. Пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків.

7. Інтегрувати родинне і суспільне виховання з проблем безпеки життєдіяльності дитини.

Форми роботи з дітьми:

1.     Тематичні заняття з основ здоров'я (валеології, ОБЖД)

2.     Інтегровані заняття (різні розділи програми + ОБЖД)

3.     Заняття-гра в укритті

4.     Ігрова діяльність (руханки, рухливі ігри, дидактичні ігри, настільно-друковані ігри)

5.     Театралізована діяльність

6.     Розваги, дозвілля, конкурси тощо

7.     Бесіди (індивідуальні, колективні)

8.     Читання художньої літератури з використанням українського фольклору

9.     Творча діяльність дітей (малювання, ліплення, аплікація, художня праця)

10.  Психологічні тренінги

11.  Психогімнастика

12.  Пошуково-дослідницька діяльність

13.  Моделювання ситуацій правильної поведінки у надзвичайних ситуаціях

14.  Розв'язування логічних завдань, аналіз небезпечних ситуацій

15.  Перегляд відео, мультфільмів тощо.

День

тижня

Вікові групи

Ранній вік

Молодший дошкільний вік

Середній дошкільний вік

Старший дошкільний вік

Понеділок, 21 жовтня «Дитина і побут. Пожежна безпека»

  • Заняття «Про правила поведінки з електроприладами»
  • Заняття з малювання «Вогонь - добрий, вогонь - злий» (жовта і червона фарби)
  • Бесіда «Сірники - не іграшка»
  • Дидактичні ігри: «Склади ціле», «Маленькі пожежники», «Що спочатку, а що потім?» (причини виникнення вогню), «Що для чого?» (призначення предметів побуту, електроприладів) та інші
  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом
  • Моделювання ситуацій: «Хлопчик приніс у дитячий садок сірники»; «Дівчинка бавиться телевізором - включає і виключає його» та ін.
  • Рухливі ігри: «Загасимо вогонь» (ігри з піском і водою), «Передай картинку» (закріплення назв предметів побуту); «Будь обережним!» (ходьба по гімнастичній лаві), «Знайди прапорець» та ін.
  • Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприєм-ностей», «Сам удома» та ін.
  • Заняття «Домашні помічники. Про небезпеку неправильного користу-вання електроприладами»
  • Заняття з малювання «Пожежна драбина»
  • Бесіда «Користь та небезпека від вогню»
  • Дидактичні ігри: «Опиши картинку» (призначення предметів побуту), «На що це схоже?» (відгадування предметів, призна-чених для пожежогасіння після словесного опису), «Збери пожежну машину», «Що зайве?» (визначення найпростіших приладів для пожежогасіння)
  • Сюжетно-рольові ігри: «Ми - пожежники» (опанування навичками гасіння малого вогню) «Погасимо кицин дім».
  • Читання творів художньої літера-тури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
  • Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприєм-ностей», «Сам удома»...
  • Моделювання ситуації «Заллємо вогонь водою (засиплемо піском)»
  • Заняття «Без мами вдома сам. Безпека у побуті»
  • Заняття з конструювання «Пожежна машина»
  • Бесіда «Вогонь- друг, вогонь- ворог»
  • Дидактичні ігри: «Горить - не горить», «Що потрібно пожежникам для роботи?», «А що у тебе?» (картинки з предметами побуту), «Можна - не можна?» та інші
  • Рухлива гра «Пожежники на навчанні»
  • Інсценізація казки «Кицин дім»
  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
  • СХД «Розфарбуй пожежну машину»
  • Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприєм-ностей», «Сам удома» та ін.
  • Моделювання ситуації «Заллємо вогонь водою (засиплемо піском, зіб'ємо килимком)»
  • Сюжетно-рольова гра «Кухарі»
  • Заняття «Щоб вогонь не завдав біди, будь обережним з ним завжди!»
  • Малювання «Пожежа в лісі»
  • Бесіда з презентацією на тему «Рятувальники-пожежники»; «Пожежна служба - 101», «Газова служба - 104»
  • Дидактичні ігри: «Небезпечні предмети в руках у дітей», «Допоможіть Незнайку», «Що потрібно пожежникам для роботи?» та інші
  • Рухливі ігри: «Юні пожежники», «Хто швидше загасить вогонь?», «Пожежники на навчанні» та інші
  • Логічна гра «Ланцюжок слів» (сірник - папір, вогонь, пожежа...)
  • Сюжетно-рольові ігри: «Сім'я», «Пожежники»
  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
  • Розгляд тематичних ілюстрацій «Сам удома» та інші

 

                    Вівторок, 22 жовтня «Дитина і вулиця.  Правила дорожнього руху»

  • Заняття-тренінг «Про сигнал «Повітряна тривога» та правила поведінки в укритті»
  • Конструювання «Вузька дорога»
  • Бесіда «Машини на нашій вулиці. Правила поведінки на дорозі»
  • Дидактичні ігри: «Добери за кольором», «Добери за формою», «Склади з частин світлофор», «Розкажи про транспорт» (порівняння легкової і вантажної машин), «Збери кубики у кузов», «Куди їдуть автомобілі?» та інші
  • Рухливі ігри: «Горобчики і кіт», «Горобчики і автомобіль», «Катання на велосипеді», «Поїзд», «Біжіть до мене», «Трамвай», «Кольорові автомобілі», «Літаки» та інші
  • Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт», «Як уникнути неприємностей» та інші.
  • СХД «Машини їдуть по дорозі» (малювання прямих та хвилястих ліній)
  • Сюжетно-відображувальні ігри: «Автобус», «Водії».
  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом (на вибір)
  • Моделювання ситуації «Хлопчик грається з м'ячиком біля проїжджої частини дороги».

 

 

 

  • Заняття-тренінг «Про сигнал «Повітряна тривога» та правила поведінки в укритті»
  • Аплікація на тему «Світлофор»
  • Рухливі ігри: «Кольорові автомо-білі», «Горобці і кіт», «Поїзд», «Горобчики і автомобіль», Зберемо світлофор», «Куди їдуть автомобілі?», «Автомобілі» та ін.
  • Моделювання ігрових ситуацій: «Колобок на міській вулиці», «Незнайко заблукав»
  • Дидактичні ігри: «Розкажи про транспорт» (порівняння легкової і вантажної машин), «Розмаїття транспорту», «Поведінка в громадському транспорті», «Місця для ігор на вулиці», «Куди їдуть автомобілі?» та інші
  • Настільно-друкована гра «Ми їдемо, їдемо, їдемо...» (види тран-спорту: наземний, повітряний, водний)
  • Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт. Військовий транспорт», «Як уникнути неприємностей», «Що добре, а що погано?» та інші
  • СХД «Машини на вулиці нашого селища» (розфарбовування)
  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
  • Сюжетно-рольова гра «Водії».

 

 

  • Заняття-тренінг «Про сигнал «Повітряна тривога» та правила поведінки в укритті»
  • Бесідаз презентацією«Дорожня абетка»(про ПДР)
  • Дидактичні ігри:«Українці які?», «На чому люди їздять?», «Розкажи про картинку» (складання описових розповідей про машини спец- призначення),«Дорожні знаки для пішоходів», «Правила спілкування з незнайомцями» та інші
  • Рухливі ігри: «Потяг», «Кольорові автомобілі», «Горобчики і автомобіль», «Знайди свій знак», «Кмітливі пішоходи», «Зберемо світлофор» та інші
  • Сюжетно-рольова гра «Авто-містечко»
  • Розгляд дидактичних картин «Види транспорту», «Військова техніка» та інших ілюстрацій із серії «Транспорт»
  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом
  • СХД «Машини на вулиці нашого селища» (розфарбовування)
  • Розгляд ілюстрацій із набору карток: «Як уникнути неприємностей», «Що добре, а що погано?» та ін.
  • Моделювання ситуації «Червоне світло застало посеред дороги»; «Кошенятко загубилося» (набуття комунікативних навичок та самозбереження)
  • Вечір віршиків та загадок (за темою дня)
  • Заняття з ліплення «Я ліплю із пластиліну для тата-захисника машину»
  • Бесідаз презентацією«Дорожня абетка»(про ПДР); «Що робити, коли лунає сирена?»
  • Сюжетно-рольова гра «Регулю-вальник»
  • Дидактичні ігри: «Воїн який?», «Наші друзі - дорожні знаки», «Продовж думку» (перевірка знань про правила дорожнього руху), «Збери дорожній знак», «Правила спілкування з незнайомцями».
  • Рухливі ігри: «Хто влучніший?», «Школа м'яча», «Пройди і не наступи», «Яка команда швидше збереться», «Перегони» (орієнтува-ння за сигналами світлофора) та інші
  • СХД з використанням ТРВЗ «Автомобілі майбутнього»
  • Моделювання ігрових ситуацій:

«Куди поспішають машини?» (складання творчих розповідей, закріплення знань про окремі види військової техніки); «Мама намагається пройти з тобою вулицю у недозволеному місці. Які твої дії?»

  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Правила дорожнього руху», «Види транспорту», «Військова техніка»

                   Середа, 23 жовтня «Дитина і гра. Мінна безпека»

  • Заняття «Ігри дітей в укритті. Небезпечні іграшки».
  • Аплікація «Кульки з ниточками» (за потреби - заняття в укритті)
  • Бесіда «З ким можна спілкуватись, а з ким - ні?» (розгляд сюжетних картинок про особисту безпеку дитини)
  • Дидактичні ігри: «Небезпечні знахідки», «Кожній речі - своє місце», «Що у кошику?» (предметні картинки), «Що для чого?», «Можна - не можна» (сортування предметів на дві купки - безпечних для гри і небезпечних) та інші
  • Рухливі ігри: «Знайди предмет», «Котик і миші», «Теремок», «Хто перший», «Каруселі», «Прапорці», «Знайди свій колір», «Біжіть до прапорця», «Лови, кидай, падати не давай!», «Прокоти м'яч у ворітця», «Дострибни до прапорця», «Хто збере більше кульок», «Не наступи», «Діти і ведмідь», «Зайчики сіренькі» та інші
  • Показ настільного театру «Вовк і семеро козенят» (бесіда за змістом).
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Ігри та іграшки», «Як уникнути неприємностей» та ін.
  • Моделювання ситуації: «На вулиці лежить незнайомий предмет» (обговорити дії дитини)

*Тренінгове заняття «Одягни маску» з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття (упродовж дня)

  • Заняття «Песик Патрон і вибухонебезпечні предмети».
  • Аплікація «Кульки з ниточками» (за потреби - заняття в укритті)
  • Бесіда-гра «Склади торбинку для екстреної ситуації»
  • Дидактичні ігри: «Небезпечні знахідки», «Що на картинці?» (опис предметів), «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, дрібні предмети), «Кожній речі - своє місце», «Допоможемо Незнайку» (правила користування різними предметами).
  • Рухливі ігри: «Жмурки», «Хто перший», «Не наступи», «Знайди свій колір», «Біжіть до прапорця», «Лови, кидай, падати не давай!», «Хто збере більше кульок» та інші
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Ігри та іграшки», «Сам удома», «Як уникнути неприємностей» та ін.
  • Читання та обговорення казок «Два цапки», «Дві кізочки» (хто з них мудріший)
  • Моделювання ситуацій: «На вулиці лежить незнайомий предмет» (обговорити дії дитини);

«Скалки» (небезпека від гострих дрібних черепків посуду, дерев'яних скалок тощо), «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обговорити наслідки від наступання на ці небезпечні предмети)

  • Вечір віршиків та загадок (за темою дня)

*Тренінгове заняття «Одягни маску» з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття (упродовж дня)

  • Заняття «Песик Патрон і вибухонебезпечні предмети».
  • Аплікація «Подарунок для матусі» (за потреби - заняття в укритті)
  • Бесіда з презентацією «Небезпечні іграшки»; «Дітям про вибухонебезпечні предмети».
  • Дидактичні ігри: «Небезпечні знахідки», «Склади торбинку для екстреної ситуації»; «Ліки та термометр - не для ігор», «Розклади на дві купки» (безпечні та небезпечні предмети).
  • Гра-лабіринт «Допоможи їжачкам вибратися з небезпеки»
  • Сюжетно-рольова гра «Нагоду-ємо ляльку» (безпечна поведінка за обіднім столом)
  • Моделювання ситуацій: «На вулиці лежить незнайомий предмет» (обговорити дії дитини);

«Скалки» (небезпека від гострих дрібних черепків посуду, дерев'яних скалок тощо); «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обговорити наслідки від наступання на небезпечні предмети)

  • Рухливі ігри: «Жмурки», «Хто перший», «Не наступи», «Знайди свій колір», «Лови, кидай, падати не давай!», «Хто збере більше кульок» та інші
  • Розгляд тематичних ілюстрацій: «Ігри та іграшки», «Сам удома», «Як уникнути неприємностей» та ін.
  • Перегляд мультфільму «Пес Патрон про мінну безпеку»

https://www.youtube.com/watch?v=cR0rXKcfDt4

*Тренінгове заняття «Одягни маску» з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття (упродовж дня)

  • Заняття «Песик Патрон і вибухонебезпечні предмети»
  • Аплікація «Гілочки з осінніми листочками» (за потреби - заняття в укритті)
  • Бесіда з презентацією «Небезпечні іграшки»; «Дітям про вибухонебезпечні предмети».
  • Дидактичні ігри: «Вибухонебезпечні предмети», «Склади торбинку для екстреної ситуації», «Кожній речі - своє місце», «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухонебезпечні, дрібні предмети).
  • Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Снайпери», «Ми - веселі дошкіль-

нята», «Займіть свій будиночок»,   «Козаки-розбійники» та ін.

  • Моделювання ігрових ситуацій: «На вулиці лежить незнайомий предмет» (обговорити дії дитини);

«Допоможемо потерпілому» (правила надання першої долікарської допомоги)

  • Перегляд мультфільму «Пес Патрон про мінну безпеку»

https://www.youtube.com/watch?v=cR0rXKcfDt4

  • Читання «Казки про війну і перемоги над загарбниками» Тетяни Небесної (Ж-л «Дошкільне виховання» 3-4/2022)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Ігри та іграшки», «Як уникнути неприємностей», «Сам удома» та ін.

 

*Тренінгове заняття «Одягни маску» з відпрацюванням заходів евакуації дітей з приміщення ЗДО в укриття (упродовж дня)

 

 

Четвер, 24 жовтня  «Дитина і природа.  Екологічна безпека»

  • Заняття «Ми - друзі природи»
  • Бесіда за змістом вірша «Коли киця сміється, а коли сердиться?»
  • Дидактичні ігри: «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, корівку, комаху, гусочку, курочку, півника), «Добре - погано», «Тварини (комахи) та поводження з ними» (з «чарівним мішечком» та предметними картинками), «Одягнемо ляльку на прогулянку» та інші
  • Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «Діти в лісі», «Ведмідь і діти», «Конячки», «Кіт та миші», «Пастух і стадо», «Пташенята і кіт», «Через струмок», «Кошенята й цуценята», «Спіймай комара», «Не замочи ніг», «Сонечко і дощик» та інші
  • Моделювання ситуацій: «Чому киця сердиться?», «Чому собачка гавкає, кусає і в дім не пускає?», «Тебе укусила бджола»
  • Читання творів художньої літератури
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти - корисні продукти», «Дикі тварини», «Комахи» та ін.

*Пам'ятка для батьків «Про правила поведінки у природі»

 

 

 

  • Заняття «Ми - друзі природи»
  • Конструювання «Паперовий човник» (для спостереження за ним на воді під час «повені»)

  Бесіди: «Хто в лісі живе? Правила поведінки з комахами», «Що корисно, а що шкідливо для нашого організму?», «Хто як готується до зими?»

  • Дидактичні ігри: «Можна- не можна», «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, коника, зайчика, лисичку, вовчика), «Хто у кого?» (звірі та їх дитинчата), «Хто що їсть?», «Де чий будиночок?», «Правила спілкування з домашніми тваринами», «Отруйні рослини, гриби» та інші
  • Рухливі ігри: «Мисливці та зайці», «Їстівне - неїстівне» (з м'ячем), «Рибалки та рибки», «Мавпочки», «Конячки», «Кіт та миші», «Пташка і пташенята», «Діти в лісі», «Квочка і курчата»
  • Моделювання ситуацій: «Чому киця сердиться?», «Чому собачка гавкає, кусає і в дім не пускає?», «Тебе укусила бджола»
  • ДПД «Як утворюється вітер?» (віяло, вентилятор, подмухати на папірець)
  • Читання тематичних творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти - корисні продукти», «Дикі тварини», «Комахи» та ін.

*Пам'ятка для батьків «Про правила поведінки у природі»

 

  • Заняття «Буду я природі другом»
  • Бесіди: «Ліс та його мешканці. Правила поведінки з комахами»; «Коли на вулиці гроза»; «Рослинки-здоровинки» (про лікарські рослини)
  • Дидактичні ігри: «Коли Земля радіє, а коли - сумує?», «Хто як готується до зими?», «Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Сортуємо сміття», «Свої та чужі домашні тварини» та ін.
  • Рухливі ігри: «З купини на купину», «Повінь» (лазіння по драбині), «Два морози», «У ведмедя у бору», «Пастух і стадо», «Качечка», «Кошенята і щенята» «Діти і вовк», «Переліт птахів», «Лисиця в курнику».
  • ДПД «Як пар перетворюється на воду» (накрити склом чашку з гарячою водою)
  • Спостереження за птахами, білочкою, собачкою, кішкою на вулиці (визначення в поведінці тварин обачності, реакції на зовнішні чинники)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Овочі та фрукти», «Дикі та свійські тварини», «Комахи», «Плазуни» та ін.
  • Моделювання ситуацій: «Собака гризе кістку», «Ти вдома сам і за вікном розпочався сильний вітер з дощем. Які твої дії?», «Тебе укусила бджола»
  • Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

*Пам'ятка для батьків «Про правила поведінки у природі»

  • Заняття «Буду я природі другом: правила збереження довкілля та сортування сміття».
  • Бесіди: «Небезпека в природі», «Як зберегти повітря чистим?».
  • Дидактичні ігри: «Коли Земля радіє, а коли - сумує?», «Екологічні знаки», «Сортуємо сміття», «Безпритульні тварини та поводження з ними», «Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Стихійні лиха» та ін.
  • Рухливі ігри: «Птахи і зозуля», «Карасі і щука», «Хитра лисиця», «Шпаки в шпаківнях», «День і ніч», «Мисливці і зайці», «Жаби і чапля», «Горобці-стрибунці», «Гуси-лебеді», «Ведмідь і бджоли», «Чижик у клітці» та інші
  • ДПД з водою (про властивості води)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Природні явища», «Пори року», «Комахи», «Плазуни» та ін.
  • Моделювання ситуацій: «Собака гризе кістку», «Ти вдома сам і за вікном розпочався сильний вітер з дощем. Які твої дії?», «Тебе укусила бджола»
  • Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

*Пам'ятка для батьків «Про правила поведінки у природі»

                   П'ятниця, 25 жовтня «Здоров'я дитини. Особиста безпека»

  • Заняття «Що робити, щоб не захворіти? Мій носик»
  • Сюжетно-відображувальні ігри: «Полікуємо ведмедика», «Дочки - матері».

Бесіди: «Хто як до зими готується?», «Чистота - важлива справа», «Звідки беруться бруднулі?»

  • Моделювання ситуації «Ведмедик образився» (вчити дітей способів поліпшення настрою); «Посварилися- помирилися», «Наш друг захворів».
  • Дидактичні ігри: «Скажи комплі-мент (лагідно)», «Що для чого?» (предметні картинки), «Корисно - шкідливо», «Що тут зайве?» та інші
  • Рухливі ігри: «Сонечко і дощик», «Ведмідь і діти», «Іменинний пиріг», «Хлібчик», «Знайди свій будиночок», «Чий віночок кращий?», «Ми веселі діти», «Дожени зайчика», «Поїзд» (поліпшення функцій дихання), «Хмари і вітер» (поліпшення функцій дихання), «Пузир» та інші
  • Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Правила миття рук», «Режим дня» та ін.
  • Заняття «Що робити, щоб не захворіти? Вітер, повітря та його значення».
  • Бесіда «Люди похилого віку. Ознаки здоров'я - нездоров'я»
  • Дидактичні ігри: «Знайди місця, де чатує небезпека» (відбір карток з іграми в небезпечних місцях), «Корисно-шкідливо», «Корисна і шкідлива їжа», «Чим можна отруїтися?», «Ознаки здоров'я і хвороби», «Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь; вміння бігати, стрибати і падати без травм; безпечне користування східцями), «Я - хлопчик, я - дівчинка», «Маски настрою» (дитина зображує різні настрої у дзеркалі)
  • Показ на фланелеграфі казки «Котик і півник» (вдосконалення навичок самозбереження)
  • Сюжетно-рольова гра «Лялька захворіла»
  • Рухливі ігри: «Піжмурки» (вчити дітей долати свої страхи), «Сонеч-ко і дощик», «Ведмідь і діти», «Сортуємо овочі» та інші
  • Моделювання ситуацій: «Незна-йомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людь-ми); «Падіння з висоти» (обго-ворення наслідків падіння яєчка (людини) за казкою «Курочка ряба»)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Режим дня», «Правила миття рук»
  • Заняття «Що робити, щоб не захворіти? Повітря, вітер, значення чистого повітря»
  • Бесіди: «Бабуся захворіла. Ознаки здоров'я та нездоров'я»; «Особиста безпека дитини» (поводження під час повітряної тривоги, біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь, дерев; вміння бігати, стрибати і падати без травм; безпечне користування східцями, ліфтом)
  • Дидактичні ігри: «Корисно-шкідливо», «Корисна і шкідлива їжа», «Чим можна отруїтися?», «Ознаки здоров'я і хвороби», «Я- хлопчик, я - дівчинка», «Допоможи знайти маму» (вчити дітей правильно звертатися до людей у форменому одязі по допомогу).
  • Інсценізація казки «Вовк і семеро козенят» (вдосконалення навичок самозбереження)
  • Сюжетно-рольова гра «Лікарня»
  • Рухливі ігри (на вибір)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Режим дня», «Як уникнути неприємностей», «Сам удома» та ін.
  • Читання казки «Троє поросят»

(про наслідки легковажної поведінки для особистої безпеки)

  • Моделювання ситуацій: «Незна-йомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людь-ми); «Шкідливі звички» (про небезпеку від шкідливих звичок)
  • Заняття «Що робити, щоб не захворіти? Вітер, повітря і наше здоров'я»
  • Бесіди: «Про мікроби і хвороби», «Допоможи собі сам: правила першої домедичної допомоги».
  • Дидактичні ігри: «Хворий чи здоровий», «Корисні і шкідливі звички», «Продовж речення», «Назви емоцію», «Корисна та шкідлива їжа», «Я - хлопчик, я - дівчинка», «Екстремальна ситуація».
  • Рухливі ігри: «Сортуємо овочі», «Перейдіть калюжу в калошах», «Перевезіть з поля урожай», «Зберіть гриби», «Передай м'яч», «Цілься краще», «Вчимося падати», «Піжмурки» та інші
  • Ігровий тренінг з використанням ширми «Правила безпеки для дитини»
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Режим дня», «Як уникнути неприємностей», «Сам вдома» та ін.
  • Підсумковий моніторинг знань з БЖД: дидактичні ігри - «Продовж розповідь», «Правильно - непра-вильно», «Добери риму»

http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=1599

 

 

 

  *Консультація для батьків «Про користь та шкоду інтернету»

РЕКОМЕНДОВАНІ ВІДЕО МАТЕРІАЛИ до Тижня безпеки дитини:

РЕКОМЕНДОВАНО ВИКОРИСТАННЯ СЕРІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ПЛАКАТІВ «ГРАТИСЯ І НЕ БОЯТИСЯ» відповідно до тематики дня:

  • «Руханка з тваринами» (для інтерактиву під час ранкового кола; для руханки під час занять; для рухової діяльності в ігровому просторі)
  • «Веселі комахи» (під час бесіди про користь та небезпеку від комах)
  • «Я маю право говорити», «Ні», «Це моє», «Люди навколо мене» (для бесід на теми «Я та однолітки», «Я та дорослі»; для формування вміння безпечно відстоювати власні кордони)
  • «Мої суперсили спокою», «Правила гри» (для занять із здобуття навичок дошкільнят; для створення дружньої взаємодії в групі; для заспокоєння та опанування своїх емоцій)
  • «Мої органи чуття», «Що ти зараз відчуваєш» (для тематичних занять «Органи чуття», «Моє тіло»)
  • «Веселка їжі», «Збалансована тарілка» (під час бесіди про здорове харчування та харчові звички, здоровий спосіб життя)
  • «Мий руки та співай» (для щоденного засвоєння правил гігієни)
  • «Я дбаю про себе» (для актуалізації теми «Я та мої потреби»)

Творча група: Ольга ЛИСАК, директор; Раїса СЕМЕНЮК, вихователь-методист; Тамара МОМОТОК, інструктор з фізкультури; Галина БЕРНАЦЬКА, вихователь; Лідія ГУДЗІКЕВИЧ, сестра медична старша