2. МОДЕЛЬ САМООЦІНЮВАННЯ управлінських та освітніх процесів у Квасилівському ЗДО

МОДЕЛЬ САМООЦІНЮВАННЯ

управлінських та освітніх процесів у Квасилівському ЗДО 

Комплексне самооцінювання

діяльності ЗДО

Самоаналіз за результатами діяльності ЗДО за поточний навчальний рік

(за напрямами самооцінювання)

Комплексне самооцінювання

діяльності ЗДО

 

2021\2022

2022/2023

2023/2024

2024/2025

2025/2026

2026/2027

 

1.    Освітнє середовище ЗДО.

2.    Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду.

3.    Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО.

4.    Управлінські процеси ЗДО.

 

Освітнє середовище

ЗДО

 

Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду

 

Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО

 

Управлінські процеси ЗДО

 

1.   Освітнє середовище ЗДО.

2.   Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду.

3.   Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО.

4.   Управлінські процеси ЗДО.

 

Розроблення Програми

 (Стратегії) розвитку ЗДО на 2022-2027 р.р.

Аналізування діяльності ЗДО за підсумками виконання Плану роботи за навчальний рік з акцентом на реалізацію річних завдань з почерговим самооціню-ванням певного напряму за критеріями та індикаторами ВСЗЯО

Підготовка

до інституційного аудиту

 

Розроблення Програми

 (Стратегії) розвитку ЗДО

на 2027-2032 р.р.

Модель розбудови ВСЗЯО у ЗДО