2. МОДЕЛЬ САМООЦІНЮВАННЯ управлінських та освітніх процесів у Квасилівському ЗДО
МОДЕЛЬ САМООЦІНЮВАННЯ
управлінських та освітніх процесів у Квасилівському ЗДО
Комплексне самооцінювання діяльності ЗДО |
Самоаналіз за результатами діяльності ЗДО за поточний навчальний рік (за напрямами самооцінювання) |
Комплексне самооцінювання діяльності ЗДО
|
|||
2021\2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
2026/2027 |
1. Освітнє середовище ЗДО. 2. Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду. 3. Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО. 4. Управлінські процеси ЗДО. |
Освітнє середовище ЗДО |
Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду |
Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО |
Управлінські процеси ЗДО |
1. Освітнє середовище ЗДО. 2. Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду. 3. Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО. 4. Управлінські процеси ЗДО.
|
Розроблення Програми (Стратегії) розвитку ЗДО на 2022-2027 р.р. |
Аналізування діяльності ЗДО за підсумками виконання Плану роботи за навчальний рік з акцентом на реалізацію річних завдань з почерговим самооціню-ванням певного напряму за критеріями та індикаторами ВСЗЯО |
Підготовка до інституційного аудиту |
|||
Розроблення Програми (Стратегії) розвитку ЗДО на 2027-2032 р.р. |
Модель розбудови ВСЗЯО у ЗДО
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів