Зміни та доповнення до колективного договору між адміністрацією і профспілковим комітетом Квасилівського ЗДО
Зареєстрований 15.05.2023
Реєстраційний номер 5446/67
Від 15 травня 2023р.
З М І Н И Т А Д О П О В Н Е Н Н Я
до колективного договору між адміністрацією і профспілковим комітетом Квасилівського закладу дошкільної освіти
(ясла-садок) Рівненської міської ради
на 2021-2025 роки
Зміни та доповнення до колективнного договору
схвалені на зборах трудового колективу
15 березня 2023року
Протокол № 1
Чинні з 15 березня 2023 року
Сторони домовилися внести наступні зміни:
1. Доповнити п.12 р. І «Загальні положення», а саме:
- п.12. Сторони домовилися: 1 раз в рік (грудень) проводити звіт щодо виконання умов Колективного договору, згідно ст.15 ЗУ «Про колективні договори».
2. Доповнити розділ 3 «Забезпечення зайнятості працівників» п.9 та п.10, а саме:
- п. 9. Масовим вивільненням з ініціативи роботодавця є протягом одного місяця:
1) вивільнення 10 і більше працівників у роботодавця з чисельністю від 20 до 100.
- п.10. Заборона мобінгу.
Мобінг (цькування) - систематичні (повторювані) тривалі умисні дії або бездіяльність роботодавця, окремих працівників або групи працівників трудового колективу, які спрямовані на приниження честі та гідності працівника, його ділової репутації, у тому числі з метою набуття, зміни або припинення ним трудових прав та обов’язків, що проявляються у формі психологічного та/або економічного тиску, зокрема із застосуванням засобів електронних комунікацій, створення стосовно працівника напруженої, ворожої, образливої атмосфери, у тому числі такої, що змушує його недооцінювати свою професійну придатність.
Формами психологічного та економічного тиску, зокрема, є:
створення стосовно працівника напруженої, ворожої, образливої атмосфери (погрози, висміювання, наклепи, зневажливі зауваження, поведінка загрозливого, залякуючого, принизливого характеру та інші способи виведення працівника із психологічної рівноваги);
безпідставне негативне виокремлення працівника з колективу або його ізоляція (незапрошення на зустрічі і наради, в яких працівник, відповідно до локальних нормативних актів та організаційно-розпорядчих актів має брати участь, перешкоджання виконанню ним своєї трудової функції, недопущення працівника на робоче місце, перенесення робочого місця в непристосовані для цього виду роботи місця);
нерівність можливостей для навчання та кар’єрного росту;
нерівна оплата за працю рівної цінності, яка виконується працівниками однакової кваліфікації;
безпідставне позбавлення працівника частини виплат (премій, бонусів та інших заохочень);
необгрунтований нерівномірний розподіл роботодавцем навантаження і завдань між працівниками з однаковою кваліфікацією та продуктивністю праці, які виконують рівноцінну роботу.
Вимоги роботодавця щодо належного виконання працівником трудових обов’язків, зміна робочого місця, посади працівника або розміру оплати праці в порядку, встановленому законодавством, колективним або трудовим договором, не вважаються мобінгом (цькуванням).
Вчинення мобінгу (цькування) заборонено.
Особи, які вважають, що вони зазнали мобінгу (цькування), мають право звернутися із скаргою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує
державну політику у сфері нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та/або до суду.
3. У розділі 5 «Час відпочинку» викласти в новій редакції п. 5 та п. 9, а саме:
- п. 5. Одному із батьків, які мають двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину з інвалідністю, або які усиновили дитину, матері (батьку) особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А І групи, одинокій матері, батьку дитини або особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А І групи, який виховує їх без матері ( утому числі у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особі, яка взяла під опіку дитину або особу з інвалідністю з дитинства підгрупи А І групи, чи одному із прийомних батьків надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів (стаття 73 Кодексу законів про працю України).
За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.
- п. 9. Надавати працівникам відпустку без збереження заробітної плати:
· у разі ювілейної дати – 1 день;
· батькам, чиї діти йдуть до 1 класу – 1 день;
· громадському інспектору з охорони праці – 3 дні (у літній період);
· голові профкому – 3 дні (у літній період).
4. Змінити нумерацію розділу 7 на розділ 8 «Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків». Доповнити цей розділ п.5 Визначити уповноваженою з гендерних питань на громадських засадах відповідно до ст. 18 ЗУ «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» заступника директора з господарства.
5. У р. 6 «Умови, охорона та безпека праці» перше речення викласти в новій редакції, а саме:
- один раз на 5 років проводити атестацію робочих місць за умовами праці, відповідно до п.4 «Порядку проведення атестаційних робочих місць за умовами праці» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992р № 442 «Про Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці».
6. п. 5 розділ 7 «Оплата праці» доповнити словами: «за результатами атестації робочих місць за умовами праці» та вилучити із переліку робіт «прибирання туалетів, санвузлів», оскільки доплата в розмірі 10% посадового окладу надається працівникам, які використовують у роботі дезінфікуючі засоби та визначити в п. 6 зазначеного розділу.
7. Викласти у новій редакції п. 8 розділ 7 «Оплата праці, гарантії і компенсації»:
- п. 8. У випадках, коли в окремі дні (місяці) заняття не проводяться з незалежних від педагогічних працівників причин (сільгоспроботи, епідемії, несприятливі метеорологічні умови, карантин, воєнний стан, тощо) їх оплата здійснюється з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, за умови, що працівники виконують іншу організаційно-педагогічну роботу. Не педагогічним працівникам закладу з розрахунку заробітної плати, встановленої штатним розписом, за умови, що працівники виконують іншу роботу.
При відсутності такої роботи час простою оплачується в порядку і розмірах, визначених Кодексом законів про працю України.
8. Додаток 1 «Перелік працівників із зазначенням тривалості основних та додаткових щорічних відпусток в календарних днях» - викласти у новій редакції.
9. Додаток 3 «Положення про преміювання працівників Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради в межах фонду оплати праці - викласти у новій редакції.
10. Додаток 8 «Комплексні заходи щодо встановлення нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійних захворювань і аваріям» розроблений на 1 рік - викласти у новій редакції.
11. Вважати такими, що втратили чинність аналогічні додатки до колективного договору № 1, № 3, № 8.
12. Зміни набувають чинності з 15.03.2023р.
Директор Ольга ЛИСАК Голова профкому Марія ШУМ
___ _________________ 2023 р. ___ _________________ 2023 р.
Додаток № 1
до колективного договору
на 2021-2025 роки
ПЕРЕЛІК
посад працівників із зазначенням тривалості основних та додаткових
щорічних відпусток в календарних днях
№ з/п |
Назва посади, професії |
Тривалість основної відпустки |
Додаткові |
Всього календарних днів |
||
За особливий характер праці |
За важкі та шкідливі умови праці ( за результатами атестації робочих місць) |
За ненормований робочий день |
||||
1. |
Директор |
42 |
|
|
7 |
49 |
2. |
Вихователь-методист |
42 |
|
|
7 |
49 |
3. |
Вихователь |
56 |
|
|
|
56 |
4. |
Вихователь інклюзивних груп |
56 |
|
|
|
56 |
5. |
Вчитель-логопед |
56 |
|
|
|
56 |
6. |
Практичний психолог |
42 |
|
|
7 |
49 |
7. |
Інструктор з фізкультури |
42 |
|
|
|
42 |
8. |
Керівник музичний |
42 |
|
|
|
42 |
9. |
Асистент вихователя |
56 |
|
|
|
56 |
10. |
Керівник гуртка |
56 |
|
|
|
56 |
11. |
Заступник директора з господарства |
24 |
|
|
7 |
31 |
12. |
Сестра медична старша |
24 |
|
|
7 |
31 |
13. |
Сестра медична з дієтичного харчування |
24 |
|
|
7 |
31 |
14. |
Головний бухгалтер |
24 |
|
|
7 |
31 |
15. |
Бухгалтер |
24 |
|
|
7 |
31 |
16. |
Діловод |
24 |
|
|
7 |
31 |
17. |
Шеф-кухар |
27 |
|
|
7 |
31 |
18. |
Кухар |
24 |
|
4 |
|
28 |
19. |
Підсобний робітник |
24 |
|
|
|
24 |
20. |
Комірник |
24 |
|
|
7 |
31 |
21. |
Каштелян |
24 |
|
|
|
24 |
22. |
Прибиральник службових приміщень |
24 |
4 |
|
|
28 |
23. |
Машиніст з прання та ремонту спецодягу(білизни) |
24 |
|
4 |
|
28 |
24. |
Помічник вихователя для дітей віком від 3-х років |
28 |
4 |
|
|
32 |
25 |
Помічник вихователя для дітей віком до 3-х років |
28 |
4 |
|
|
32 |
26 |
Помічник вихователя (інклюзивної групи) |
28 |
7 |
|
|
35 |
27. |
Двірник |
24 |
|
|
|
24 |
28 |
Сторож |
24 |
|
|
|
24 |
29 |
Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків і обладнання |
24 |
|
|
|
24 |
30 |
Слюсар-електромонтер |
24 |
|
|
|
24 |
Директор Ольга ЛИСАК Голова профкому Марія ШУМ
____ _________________ 20____р.
Додаток № 3
до колективного договору
на 2021-2025 роки
П О Л О Ж Е Н Н Я
про преміювання працівників
Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради в межах фонду оплати праці
1. Загальні положення
1. Положення про преміювання працівників Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради в межах фонду оплати праці (далі положення) розроблене на підставі постанови Кабінету міністрів України від 30.08.2005 року за № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» , наказу Міністерства освіти і науки України № 557 від 26.09.2005 року «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» та відповідних діючих пунктів інструкції «Про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» від 15.04.1993 р. № 102.
2. Це положення поширюється на всіх працівників (в тому числі і на тих, хто працює за сумісництвом) Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради.
3. Положення не поширюється на працівників, які здійснили порушення виконавчої і трудової дисципліни, техніки безпеки, охорони праці. Названі порушення повинні бути зазначені в наказах директора.
4. Премія виплачується у межах коштів на оплату праці з метою стимулювання добросовісного ставлення до виконання посадових обов’язків, творчої, сумлінної праці.
5. Преміювання працівникам надається за сумлінну працю, зразкове виконання посадових обов’язків за умови відсутності порушень виконавчої і трудової дисципліни, техніки безпеки, охорони праці.
6. Персональну відповідальність за дотриманням цього положення несе директор, а контроль здійснює профспілковий комітет.
2. Умови і показники роботи для отримання премії.
Для педагогічних працівників
№ з\п |
Критерії отримання винагороди |
Збільшення |
Зменшення |
Примітка |
1 |
Добросовісне виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових обов’язків |
10 % |
- |
- |
2 |
Досягнення успіхів у навчанні, вихованні |
10 % |
- |
- |
3 |
Організація масових заходів |
10 % |
- |
- |
4 |
Результативне впровадження в освітній процес сучасних інноваційних педагогічних технологій |
10 % |
- |
- |
5 |
Досконале володіння методикою організації освітнього процесу, врахування психологічних особливостей дошкільників під час відбору та здійснення форм і методів навчання та виховання, забезпечення розвивального характеру педагогічного впливу на дошкільників. |
15%
|
-
|
-
|
6 |
Впровадження передового педагогічного досвіду і новітніх технологій. |
10 %
|
- |
- |
7 |
Підвищення свого фахового рівня, участь у роботі методичних об’єднань, в методичному забезпеченні ЗДО; виступи, доповіді на семінарах, конференціях |
10 %
|
- |
- |
8 |
Створення авторських програм та участь у конкурсах фахової майстерності на всіх рівнях. |
10 %
|
- |
- |
9 |
Методичні розробки |
10 % |
- |
- |
10 |
Організація спільної роботи педагогічної і батьківської громадськості |
10 % |
- |
- |
11 |
Проведення відкритих занять. |
10 % |
- |
- |
12 |
Створення та поповнення методичної бази |
10 % |
- |
- |
13 |
Виконання громадських доручень |
20% |
- |
- |
14 |
Участь у художній самодіяльності |
10 % |
- |
- |
Примітка:
· % премії рахується від мінімального розміру премії; мінімальний розмір премії визначається щороку за результатами економії фонду заробітної плати та за погодженням з ПК;
· сума зменшення премії за всіма критеріями не повинна перевищувати тарифної ставки (посадового окладу)
Для адміністративного, обслуговуючого персоналу та спеціалістів
1. Якісна та сумлінна праця (10%).
2. Бездоганне виконання обов’язків за посадовою інструкцією. (10%)
3. Ініціативна та результативна праця (10%).
4. Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, виконавча дисципліна (10%).
5. Виконання вимог охорони праці, пожежної безпеки, санітарних правил (10%).
6. Створення умов для здійснення освітнього процесу з вихованцями (10%).
7. Досягнення, що сприяють розвитку і підвищенню рівня закладу (10%).
8. Утримання в належному стані приміщень, обладнання і матеріально-технічної бази закладу освіти (10%).
9. Підготовка закладу до нового навчального року, зміцнення матеріальної бази (10%).
10. Участь у громадському житті закладу. (10%)
11. Особливі досягнення у праці. (10%)
12. Дотримання правил загальнолюдської етики і моралі, поваги до всіх учасників освітнього процесу. (10%)
Для директора закладу
Директору закладу згідно результатів роботи Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради, за підсумками навчального (календарного) року, виконання ним посадових обов’язків в розмірі до посадового окладу.
3. Порядок виплати премії
1. Виплата грошової премії здійснюється у межах фонду коштів, передбачених кошторисом на оплату праці працівників Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради.
2. Премія з фонду економії може виплачуватися за результатами роботи працівників закладу за календарний (навчальний) рік.
3. При наявності коштів на оплату праці, виробничі премії: місячні, квартальні, піврічні, річні можна виплачувати відповідно до особистого внеску працівників у загальні результати роботи закладу, у межах фонду на оплату праці.
4. В межах фонду оплати праці можна преміювати працівників до святкових, ювілейних дат, професійних свят, Нового року, згідно ст.3.1. Закону України «Про оплату праці».
5. Працівникам, які мають неповне тижневе навантаження, нарахування премії може проводитися пропорційно до їхнього навантаження.
6. Працівникам, які пішли у до пологову і післяпологову відпустки у календарному році, виплата премії може проводитися пропорційно відпрацьованому часу.
7. Премія надається на підставі наказу директора Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради.
8. Директору премія надається за наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради.
4. Позбавлення премії
1. Працівники, які допустили порушення чинного трудового законодавства, правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, пожежної безпеки, і мають дисциплінарні стягнення за п. п. 1,3, ст.41 КЗпП України позбавляються премії в повному обсязі.
2. За недобросовісне ставлення до виконання своїх посадових обов’язків, за моральні проступки премія не виплачується.
3. Позбавлення премії працівників, або виплата премії частково погоджується з ПК.
5. Термін дії Положення про преміювання
1. Це Положення діє до прийняття нового.
Директор Ольга ЛИСАК Голова профкому Марія ШУМ
___ _________________ 2023 р. ___ _________________ 2023 р.
Додаток № 8
ПОГОДЖУЮ: ЗАТВЕРЖУЮ:
Голова профспілкового комітету Директор Квасилівського ЗДО
Квасилівського ЗДО ______ Марія ШУМ _______Ольга ЛИСАК
15 березня 2023р. 15 березня 2023р.
Комплексні заходи
щодо встановлених нормативів безпеки та гігієни праці, виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадків виробничого травматизму, професійних захворювань і аварій в Квасилівському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради
№ з/п |
Найменування заходів |
Вартість робіт, грн. |
Термін виконан-ня |
Відповідальна особа |
|
Асигно-вано |
Викона-но факт. |
||||
1 |
Придбання спецодягу
|
1000.00 |
|
Протягом року |
Каштелян |
2 |
Частковий ремонт труби пожежного гідранта |
2325.00 |
|
Липень |
Заступник директора з господарства |
3 |
Модернізація матеріальної та технічної бази |
5000.00 |
|
Протягом року |
Директор |
4 |
Придбання медикаментів, деззасобів, антисептиків |
3000.00 |
|
Протягом року |
Сестра медична старша |
5 |
Проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки та теплових мереж |
1500.00 |
|
Листопад |
Директор |
6 |
Проведення замірів опору ізоляції електромереж і електроустаткування |
2610.30 |
|
Лютий |
Заступник директора з господарства |
7 |
Повірка манометрів та вимірювальної техніки (ваг) |
1500.00 |
|
Липень |
Заступник директора з господарства |
8 |
Перевірка та випробовування пожежного гідранта та кранів |
2000.00 |
|
Травень |
Заступник директора з господарства |
9 |
Перезарядка вогнегасників |
2664.00 |
|
Березень |
Заступник директора з господарства |
10 |
Придбання миючих засобів |
8000.00 |
|
Протягом року |
Заступник директора з господарства |
Розробила : заступник директора з господарства ____________ Оксана ЯРУТА
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів