Графік проведення засідань атестаційної комісії Квасилівського ЗДО

 

                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням атестаційної комісії

Квасилівського ЗДО

Протокол від 09.10.2023р. № 1

Графік

проведення засідань атестаційної комісії Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради

№ з/п

 

Дата

Зміст засідань

Примітка

1

09.10.2023

1.                     Визначення порядку голосування (відкрито чи таємно)

2.                     Затвердження списку педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у наступному 2024 навчальному році.    

3.                    Затвердження графіка проведення засідань атестаційної комісії.

4.                     Визначення строків проведення атестації.

5.                    Визначення строку та адреси електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів (у разі подання в електронній формі)

 

 

2

24.10.2023

1.                     Розгляд документів, що свідчать про педагогічну майстерність та/або професійні досягнення, поданих до атестаційної комісії педагогічними працівниками, які атестуються.

2.                     Про вивчення практичного досвіду педагогічних працівників, які атестуються.

3.                     Про визначення зі складу членів атестаційної комісії членів, які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічних працівників.

4.                     Затвердження графіка заходів з вивчення практичного досвіду педагогічних працівників.

 

 

 

 

 

 

За потребою

3

20.12.2023

1.                     Про розгляд заяв педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації, але відсутні у списку.

2.                     Про затвердження списку педагогічних працівників, які підлягають позачерговій атестації.

3.                     Визначення строків проведення атестації.

4.                     Внесення змін до графіка проведення засідань атестаційної комісії.

 

За потребою

4

26.03.2024

1.                     Про результати атестації педагогічних працівників.