ТАБЛИЦЯ спільних обов'язків вихователя та асистента вихователя інклюзивної групи
Обов'язки вихователя |
Спільна робота вихователя та асистента вихователя |
Обов'язки асистента вихователя |
Моніторинг |
||
Провести моніторинг навчальних потреб на основі даних про групу та про вихованців, у тому числі з ООП
|
Обговорити можливості вихованця з ООП, його сильні та слабкі сторони. Відвідувати засідання КППС дитини зі складання ІПР.
|
Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку вихованця з ООП Відвідувати засідання КППС дитини зі складання ІПР
|
Розробка програми |
||
Розробити освітню програму на основі ІПР та індивідуальних освітніх потреб вихованця, розглянути альтернативи.
|
Обговорити бажані результати для вихованця. |
Підготувати індивідуальну програму розвитку (ІПР).
|
Планування |
||
Спланувати роботу на занятті та підібрати дидактичні ресурси відповідно до теми дня. |
Обговорити підготовку матеріалу та зміст календарного плану з огляду на потреби вихованця.
|
Допомогти у доборі та складанні матеріалів, у розробці візуальних засобів, надати іншу подібну допомогу вихователю.
|
Спостереження |
||
Розробити чітку систему організації освітнього процесу в інклюзивній групі та очікувань щодо навчальних можливостей вихованця з ООП. |
Регулярно зустрічатись, щоб обговорити досягнення вихованця з ООП.
|
Працювати відповідно до системи організації освітнього процесу в інклюзивній групі, правил поведінки та очікувань можливостей вихованців з ООП, його ІПР. |
Навчання |
||
Виконувати програмові завдання заняття, проводити навчання згідно із цим планом заняття. |
Чітко висловити результати та обмінятись досвідом.
|
Проводити додаткове пояснення вихованцям з ООП, адаптувати завдання, враховуючи можливості |
Оцінка |
||
Слідкувати за динамікою розвитку вихованців з ООП та оцінювати її.
|
Обговорити результати спостереження за дитиною з ООП. Обмінятись інформацією.
|
Спостерігати за поведінкою Вносити пропозиції вихователю щодо завдань, розроблених для вихованця |
Звітування |
||
Звітувати перед батьками та КППС дитини
|
Обговорити результати розвитку вихованця, виконання ІПР. Дотримуватися конфіденційності. Мати інформацію про поточний стан справ та обговорювати інформацію про поточний стан справ та завдання на перспективу
|
Звітувати перед вихователем щодо сильних сторін вихованця з ООП, його досягнень та потреб. Брати участь у підготовці інформації про поточний стан справ та завдання на перспективу. |
Педагогічне наставництво вихователя-методиста Раїси СЕМЕНЮК
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів