Інноваційні види фізкультурних занять у Квасилівському ЗДО (ясла-садок)
Колектив нашого ЗДО проаналізував усі фактори, які можуть впливати на погіршення здоров'я дітей, а тому поставив перед собою завдання викорінити їх та вдосконалити систему фізкультурно-оздоровчої роботи за допомогою таких інноваційних видів фізкультурних занять:
- традиційне фізкультурне заняття (комплексне);
- домінантне заняття (загальнорозвивальні вправи, рухливі ігри, смуга перешкод або ж переважає один з видів основних рухів;
- сюжетні заняття (за зрозумілими та цікавими для малят сюжетами з казок, оповідань);
- заняття з використанням елементів коригувальних вправ (для профілактики плоскостопості та постави)
- заняття з елементами силових вправ (для хлопчиків): лазіння по канату, перенесення м'яча вагою в один кг і т.д.
- заняття на розвиток гнучкості, пластики, з елементами аеробіки (для дівчаток)
- заняття на розслаблення на основі психогімнастики;
- заняття-гра (на основі рухливих ігор);
- заняття-казка (за сюжетом знайомої казки);
- лікувально-оздоровчі заняття (, вдихання фітоароматів, з використанням ігор-медитацій, психогімнастики, пальчикової гімнастики)
- заняття-похід (заняття туризмом у день пішохідного переходу);
- заняття, побудоване на музично-ритмічних рухах (різноманітні види ходьби та бігу під музичний супровід, з виконанням танцювальних рухів; загальнорозвивальні вправи проводяться у вигляді ритмічної гімнастики; замість рухливої гри - музична гра, таночок);
- заняття з інтегрованим підходом до вирішення навчальних завдань (заняття з елементами інтеграції з чітким дотриманням його оздоровчої спрямованості);
- діагностичне (контрольне) заняття (1раз в квартал та в кінці навчального року);
Важливий оздоровлювальний ефект закладений у правильному доборі виду фізкультурних занять на свіжому повітрі. В дошкільному закладі використовуємо різні інноваційні види таких занять:
- 3-4 основні рухи, 2-4 рухливі гри, ходьба та біг, заключна ходьба;
- 3-4 основні рухи, 2-3 гри спортивного характеру (спортивні вправи);
- 3-4 основні рухи, 2-3 рухливі гри за одним сюжетом (рухлива ігрова композиція);
- 10-12 вправ імітаційного характеру, 2-4 хороводні гри;
- 2-3 спортивні гри;
- 5-7 рухливих ігор, об'єднаних ігровим сюжетом;
- пішохідний перехід.
Тривалість фізкультурних занять на свіжому повітрі така ж сама як і фізкультурних занять у спортивному залі.
Особливу увагу приділяємо сьогодні організації фізкультурно-оздоровчих прогулянок у різні пори року. Такі інноваційні прогулянки проводимо у першій половині дня 1 раз на тиждень у ті дні, коли немає заняття з фізкультури. На таких прогулянках використовуємо різні оздоровчі технології в поєднанні з фізкультурними складовими з метою фізичного розвитку дітей, поліпшення тренованості організму, підвищення його захисних реакцій й опірності до різноманітних вірусів та інфекцій.
Підготувала вихователь-методист Р. СЕМЕНЮК
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів