Вплив малювання на розвиток та психологічний стан дитини
Психолого-педагогічна просвіта батьків
- Малювання розвиває дрібну моторику, а це - стимуляція ділянок мозку, відповідальних за мислення, мовлення, зорову та рухову пам'ять, координацію.
- У дитини розвивається уява та креативний підхід до діяльності.
- Малюнок - це результат роботи, яка вчить цілепокладанню і формує орієнтацію на результативну діяльність.
- Через малюнок дитина самовиражається, проєктує на папір свій психологічний стан.
- Малювання заспокоює і є особливо корисним для дітей, схильних до капризів, депресій та неврозів.
- Через малювання діти вчаться творчо осмислювати навколишній світ і розуміти, що кожна людина має власне сприйняття реальності, по своєму бачить предмети та явища.
- Розглядаючи картини, підбираючи палітру, доводячи роботу до досконалості, дитина вчиться розрізняти нюанси, бачити загальне та приватне, порівнювати та узагальнювати.
- Чим більше та із захопленням дитина малює, тим швидше удосконалюються її технічні навички образотворення й активніше відбувається розвиток усіх її психічних процесів.
І пам'ятайте! Малювання має приносити дитині задоволення, і не обов'язково сягати майстерності художника.
Підготувала вихователь-методист Р. Семенюк
За матеріалами ЮНІСЕФ
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів