Використання сучасних методів розвитку дитини в Квасилівському ДНЗ (ясла-садок)
- Метод проектів;
- Метод музейної педагогіки;
- Методи педагогіки ненасилля;
- Спільне спостереження та обговорення;
- Метод наслідування дій чи поведінки дорослого;
- Метод опосередкованого керівництва діяльністю дітей (непряме керівництво);
- Розв'язання проблемних ситуацій;
- Метод АСД (активізації спонтанної діяльності);
- Використання відкритих запитань;
- Використання навідних запитань;
- Створення ситуації виклику (прийом непрямого запрошення до самостійних дій, провокування й спонукання дітей до активності через надання їм нових можливостей);
- Полілог (метод активного навчання і розвитку дитини);
- Методи дослідницько-пошукової діяльності;
- Евристичний метод (дитина сама робить відкриття щодо об'єкта, явища, самої себе);
- Репродуктивний метод (закріплення знань дитини через самостійні вправляння, повторення);
- Інформаційно-рецепторний метод (отримання готових знань від педагога у вигляді інформації);
- Метод превентивності (профілактика, запобігання, оберігання від нездорового способу життя, шкідливих звичок);
- Метод моделювання (ігрових та проблемних ситуацій);
- Метод «занурення» (висвітлення теми через різні види діяльності);
- Метод «входження в героя (картину, малюнок)»;
- Методи розвитку логічного мислення (використання логічних завдань, кросвордів, ребусів, ломиголовок тощо);
- Колективна розповідь (за малюнком, план-схемою, моделлю тощо);
- Метод ПВО (позитивної випереджувальної оцінки, похвала наперед, авансом);
- Метод апперцепції (звернення до попереднього життєвого досвіду дитини);
- Методи ТРВЗ: вирішення протиріч; «оживлення» предмета»; «мозковий штурм»; «спроб і помилок»; «дискусія»; нетрадиційні методи роботи з казкою; МКЗ (метод контрольних запитань); МФО (метод фокальних об'єктів: перенесення властивостей одного предмета на інший); метод синектики (поєднання різних несумісних елементів в одному предметі);
- тощо