ПРОПОЗИЦІЇ до проєкту ЗУ «Про дошкільну освіту» № 6172 від 12.10.2021. Педагогічне навантаження вихователя
uaror@ukr.net Педагогічний колектив
Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок)
смт. Квасилів
вул. Молодіжна, 26
Рівненської обл.
30.10.2021
Стаття 43. Трудові відносини та оплата праці у закладі дошкільної освіти
п.4. Просимо повернути обіцяних вихователям попереднім проєктом ЗУ «Про дошкільну освіту» 25 год педагогічного навантаження. Більшість ЗДО України працює за режимом роботи 10, 30 год, а тому на групі працює 2 вихователі з неповним педагогічним навантаженням у 5,15 год. Отже, вихователі уже багато років підряд не мають повних ставок, а відповідно й меншу від помічників вихователів заробітну плату. Чекали, що новий ЗУ «Про дошкільну освіту» змінить ситуацію на краще.
Неприпустимо так недооцінювати роботу вихователя ЗДО, на плечі якого падає не лише освітній процес з вихованцями, але й, на превеликий жаль, цілий ряд інших завдань. Оскільки фінансування освітнього процесу у ЗДО відсутнє, вихователі змушені в позаробочий час систематично виконувати додаткову неоплачувану роботу, а це:
- придбання за власний кошт нової навчально-методичної літератури та дидактичних посібників;
- оформлення групових приміщень відповідно до теми тижня/дня, до свят та розваг, утримування їх у порядку;
- виготовлення великої кількості наочності для занять з дітьми, дидактичних ігор, картотек із різних освітніх напрямів;
- оснащення\оновлення розвивальних осередків предметно-ігрового середовища у групі;
- виконання ремонтних робіт у групових приміщеннях, а за потреби, й у інших приміщеннях ЗДО;
- робота на клумбах та городах, висаджування та догляд за сходами урожаю;
- прибирання групових дитячих майданчиків та утримування їх у чистоті;
- ведення, окрім перспективно-календарного планування, великої кількості іншої документації, чого не можна зробити у робочий час...
Це - далеко не повний перелік неоплачуваних робіт вихователя. Маємо надію, що у ЗУ «Про дошкільну освіту» свідомо і розсудливо підійдуть до проблеми педагогічного навантаження вихователя ЗДО і подальшої мотивації педагогів до освітньої роботи з вихованцями.
Дякуємо за розуміння!
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів