ПОРЯДОК застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу у Квасилівському ЗДО
Додаток 3
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Квасилівського ДНЗ
від 04.09.2023 № 3 о/д
Директор ________________ Ольга ЛИСАК
1. Цей Порядок визначає процедуру застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу у Квасилівському ЗДО.
2. Заходи виховного впливу - це заходи, які застосовуються під час освітнього процесу щодо сторін булінгу (цькування) та забезпечують корекцію їхньої поведінки, зокрема виправлення деструктивних реакцій і способів поведінки у міжособистісних стосунках.
3. Заходи виховного впливу в ЗДО застосовуються з метою:
- відновлення та нормалізації відносин між сторонами булінгу після відповідного випадку;
- недопущення повторення випадку булінгу між сторонами;
- загальної превенції випадків булінгу в ЗДО.
4. Необхідні заходи виховного впливу до сторін булінгу (цькування) визначає комісія з розгляду випадків булінгу в ЗДО, зокрема:
- мету, конкретні завдання, зміст, методи та форми заходів виховного впливу;
- критерії визначення співвідношення між запланованими та отриманими результатами заходів виховного впливу.
5. Моніторинг ефективності застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу та необхідність їх коригування визначає комісія з розгляду випадків булінгу в ЗДО на черговому засіданні.
6. Заходи виховного впливу реалізуються педагогічними працівниками ЗДО, фахівцями служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді із залученням необхідних фахівців з надання правової, психологічної, соціальної та іншої допомоги, в тому числі органів Національної поліції.
7. Суб'єкти реагування на випадки булінгу в ЗДО під час реалізації заходів виховного впливу діють у межах повноважень, передбачених законодавством і цим Порядком.
8. Психологічний та соціально-педагогічний супровід застосування заходів виховного впливу у групі, в якій стався випадок булінгу, здійснює у межах своїх посадових обов'язків практичний психолог, зокрема:
- діагностику рівня психологічної безпеки та аналіз її динаміки;
- розробку програми реабілітації для потерпілого та її реалізацію із залученням батьків чи інших законних представників малолітньої дитини;
- розробку корекційної програми для кривдника та її реалізацію із залученням батьків або інших законних представників малолітньої особи;
- консультативну допомогу усім учасникам освітнього процесу, розробку профілактичних заходів.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів