Інтегроване заняття з морально-духовного виховання на тему «Працелюбність і турботливість» для молодшої групи
Програмові завдання:
християнська етика: дати дітям поняття про те, що весь світ і людина - це Боже творіння, викликати бажання наслідувати Творця у праці і турботі; виховувати вдячність Богу, працелюбність, турботливість.
художньо-мовленнєва діяльність: вчити дітей уважно сприймати зміст мультфільму, вести бесіду за його змістом; розвивати зв'язне діалогічне мовлення, вчити складати речення за картинками; збагачувати словник дієсловами;
трудова діяльність: навчати дітей елементарних трудових дій - намащувати батон варенням; виховувати охайність, викликати почуття задоволення від праці.
Матеріал: мультфільм «Створення світу», кубики «Створення світу», д/ гра «Хто що робить?», нарізаний багет, тарілочки з варенням, ложечки на кожну дитину, вологі серветки, лялька Юля-вередуля.
Хід заняття
1. Психогімнастика.
Сонечко зранку проміння роздає,
Дякуєм, Господи, що ти у нас є!
Віддамо Богу серденько своє,
Тішиться Господь, що ми в Нього є.
2. Читання вірша «Світ, який ти кольоровий!»
Озирнуся я довкола -
Світ, який ти кольоровий!!!
Хто тобі ці барви дав,
Хто тебе розмалював?
Хто зробив траву зелену,
Квіти хто зростив для мене -
Жовті,сині і червоні -
Ось схилились у поклоні.
Хто дав хмарці білий колір
І пустив її на волю,
Щоб гуляла в небі синім,
Дощ скликала по краплині
Чорну землю напувати?
Наказав хто проростати
Колосочку золотому,
Ну, а сонечку ясному
Хто наказує світити
І дорослим всім, і дітям?
Це небесний наш Отець -
Всього світу він Творець,
Він нас любить, про нас дбає,
Ми йому хвалу складаєм.
- Для кого Бог це все створив? (Для нас)
- Чому? (Бо Він нас любить)
3. Перегляд мультфільму «Створення світу».
4. Експеримент «Чи зможе людина прожити без Бога?»
Вихователь. Ось ми подивилися мультфільм, а тепер давайте з допомогою кубиків ще раз пригадаємо, що створив Бог? Для кого Він працював? Чому?
Діти будують пірамідку, в основі якої стоїть кубик із зображенням Бога. Коли піраміда побудована, вихователь виймає нижній кубик - піраміда розсипається.
- Що станеться з нашим життям, якщо ми з нього заберемо Бога?
5. Фізкультхвилинка.
Пісня з рухами «Ручки для Христа трудитись»
6. Дид/вправа «Що у нас є і для чого?»
- Для чого Бог дав нам очки (носик, ротик, вушка, ніжки, ручки)?
7. Підтримання сюжетної лінії заняття.
З'являється лялька Юля-вередуля: Не хочу в садочок, не хочу вдягатися, не хочу іграшки складати, не хочу, не вмію, не буду...
- Дітки, а чому потрібно трудитися? Бог працював і людям сказав: трудіться, доглядайте за всім, усі на землі працюють: і мама з татом, і бабуся, і дідусь, і звірі, і рослинки, і, навіть, сонечко і хмарки.
8. Дид/гра «Хто що робить?»
Діти складають речення за картинками
- Сонечко світить і гріє.
- Дощик капає, поливає квіточки.
- Дерева очищають повітря.
- Калина лікує від кашлю.
- Пташечка будує гніздечко.
- Бджілка збирає медок.
- Собачка стереже дім.
- А що ми вміємо робити?
9. Дид/гра «Що ми вміємо робити?»
Куртку...(одягати)
Іграшки...(прибирати)
Столи...(витирати)
Ліжко...(застеляти)
Посуд...(мити)
Підлогу...(підмітати)
10. Організація полілогу
Для кого Бог трудився? А давайте ми йому подякуємо. Дякуємо Тобі, Боже, за що? (за світло, за землю, за сонце, за дощик, за дерева, за звірів...)
- А тепер давайте попросимо у Бога в молитві, щоб Він нам допоміг бути добрими і старанними.
Святий Боже, глянь на мене,
Зроби добре дитя з мене -
Хороше, слухняне,
Розумне, старанне.
11. Трудова діяльність
- Ну що ж, дітки, давайте ми з вами теж трішки попрацюємо, навчимося робити бутерброди з варенням і пригостимо ними один одного і нашу Юлю-вередулю.
На столах стоїть нарізаний багет і тарілочки з варенням. Вихователь показує, як зробити бутерброд. Діти, помивши руки, діляться на дві групки, намащують варенням бутерброди і пригощають один одного. Юля-вередуля дякує діткам за науку і обіцяє ніколи більше не лінуватися.
Підготувала вихователь Бенюк О.В.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів