Портфоліо як засіб самовдосконалення педагога. Пам'ятка
Правильно сформоване портфоліо допоможе педагогу вигідно представити свій педагогічний досвід, неординарно розповісти про нього, вміло проаналізувати свою професійну діяльність і прогнозувати її результат, налаштуватися на професійне зростання.
Існує багато методів удосконалення навичок самооцінки та самоаналізу (рефлексії) у педпрацівника. Один з найефективніших методів - формування педагогом власного портфоліо.
Портфоліо педагога - це добірка методичних матеріалів, документів та інших свідчень досягнень і прогресу у професійній діяльності.
Головне призначення портфоліо - продемонструвати найбільш значимі результати практичної діяльності для оцінки своєї професійної компетентності. За допомогою портфоліо дуже зручно підбивати підсумки оцінювання освітньої діяльності під час атестації педагогів.
Робота з портфоліо педагога - один з важливих напрямків діяльності методичної служби ЗДО.
Для того, щоб робота педагогів над портфоліо набула системного характеру, доцільно визначити основні завдання, етапи й очікувані результати цієї роботи у спеціально розроблених документах:
- Положення про портфоліо педагога;
- Форма портфоліо;
- Карта оцінювання портфоліо.
Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів