Показники успішного музично-естетичного розвитку дитини
Дитина:
- виявляє емоційну чутливість до красивої музики, прагне її слухати, називає улюблені музичні твори;
- вирізняє специфіку образу мистецтва - музичного, танцювального, театрального, літературного: яскравість образу пов'язує із звуками, ритмами, динамікою, темпами, рухами, мімікою, жестами, римами, монологами, діалогами;
- проявляє цілісне ставлення до українських мистецьких традицій, фольклору, композиторів, музикантів, творчості співаків, танцівників, режисерів, акторів;
- вирізняє своєрідність українських пісенних жанрів (колискові, колядки, щедрівки, заклички), музично-танцювальних (гопак, гуцулка, полька, коломийка, хоровод);
- виокремлює жанри народного, класичного і сучасного вітчизняного та світового мистецтва: пісня, марш, танець; спектакль у ляльковому, музично- драматичному, балетному театрі; має уявлення про вокальну та інструментальну музику, основні музичні жанри (пісню, марш, танець);
- охоче слухає та оцінює музичні твори, переймається емоціями і почуттями, вміє визначати характер твору, темп, динамічні відтінки, структуру; творчо переживає музичний твір, асоціює його з власним світосприйняттям;
- виразно співає дитячі пісні,емоційно, природнім голосом, відтворює ритмічний малюнок та пульс пісні;
- володіє елементарною технікою виконання хороводів, танців, музичних ігор, рухів;
- виявляє музикальність уміння передавати настрій, емоції, почуття через музично-рухову і пісенну творчість;
- проявляє ініціативу музично-рухових і пісенних імпровізацій;
- відтворює на дитячих музичних інструментах прості ритмічні мелодії, має досвід індивідуального та колективного виконання твору;
- розрізняє на слух за тембром різні види шумових, ударних, духових музичних інструментів, та способами гри на них;
- проявляє музикальність, уміння передавати настрій, емоції, почуття через музично-рухову і пісенну творчість, музикування;
- володіє елементарними вміннями музичної інтерпретації, варіювання, імпровізації;
- творчо співпрацює з дітьми, дорослими на музично-театралізованих розвагах і святах;
- орієнтується в основних видах театрального мистецтва;
- має інтегровані навички перевтілення у сценічний образ (позитивний, негативний), створює його за допомогою мовлення, міміки, жестів, рухів, музики, танців, співів; запам'ятовує сюжет і включається в дію;
- вміє співпрацювати з дітьми і дорослими в процесі музичної діяльності, співвідносить своє музичне виконавство з виконавством інших, радіє особистим і колективним музичним успіхам;
- дістає задоволення від спілкування з приводу музики, засобами музики, від спільного переживання з іншими дітьми і дорослими культурно-мистецьких подій;
- випромінює благополуччя та виявляє активність під час музичних занять, розваг і свят;
- сприймає та усвідомлює мистецтво як результат творчої діяльності людини.
Підготувала музкерівник Денисюк О.М.
О. М. Денисюк з учасниками музично-театральної студії "Маленькі актори"
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів