Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників ЗДО при присвоєнні їм кваліфікаційних категорій
Пам'ятка для педагогічних працівників ЗДО
Кваліфікаційна
категорія
|
Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічного працівника
|
Спеціаліст
|
- здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси восвітньому процесі
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- уміє встановлювати контакт із дітьми, батьками, колегами по роботі
- додержується педагогічної етики, моралі
|
Спеціаліст другої категорії
|
- здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси восвітньому процесі
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- постійно вдосконалює свій професійний рівень
- володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми таефективно їх застосовує
- упроваджує інноваційні технології в освітній процес
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
- дотримується педагогічної етики, моралі
|
Спеціаліст першої категорії
|
- здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси восвітньому процесі
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми таефективно їх застосовує
- упроваджує інноваційні технології в освітній процес
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
- володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей освітнього процесу та здібностей дітей
- впроваджує передовий педагогічний досвід в освітній процес
- формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці
- вміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал
- постійно вдосконалює свій професійний рівень
- володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми таефективно їх застосовує
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
- уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом
- користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
- дотримується педагогічної етики, моралі
|
Спеціаліст вищої категорії
|
- здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
- активно використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси восвітньому процесі
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі;
- впроваджує передовий педагогічний досвід в освітній процес
- володіє широким спектром стратегій виховання
- вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї
- застосовує нестандартні форми проведення занять
- активно впроваджує форми і методи організації освітнього процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання дошкільників
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
- володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей освітнього процесу та здібностей дітей
- формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці
- вміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал
- постійно вдосконалює свій професійний рівень
- вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу у закладі
- уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом
- користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
- дотримується педагогічної етики, моралі
|