Батькам про мотиваційну готовність дитини до школи. Порадник
Шановні батьки! Почастішали випадки, коли ваші діти не хочуть іти до школи і не проявляють ніякого інтересу у цьому напрямку. Ось кілька порад щодо мотиваційної готовності вашої дитини до НУШ і продовження навчання:
- Розпочинайте підготовку до школи з ігор, під час яких діти могли б набути нових знань, умінь і навичок, а також розвивати свої здібності. Мова гри найбільш зрозуміла дітям, тому грайтеся з ними («Чого не стало?», «Що змінилося?», «Слова-міста», «Назви одним словом», «Я знаю п'ять назв квітів, посуду, меблів...» тощо).
- Дотримуйтеся систематичності занять: 10-15 хв щодня можуть дати ліпший результат, аніж година чи дві на вихідних.
- Оцінюйте успіхи дітей, а у разі невдач - підбадьорюйте їх («Нумо спробуймо разом, я впевнена, усе вийде!», «Ліпше буде зробити так» - показ, пояснення).
- Стежте за власним настроєм. Діти емоційно чутливі, тому якщо вам не хочеться гратися у якусь гру або ви погано почуваєте себе, ліпше відкладіть заняття. Із похмурим настроєм або над силу не грайтеся з дітьми. Ігрове спілкування має бути цікавим та емоційно-позитивним і для них, і для вас.
- Відвідайте разом із дітьми школу, де вони навчатимуться, покажіть їм, де роздягальня, їдальня, туалет тощо.
- Розкажіть дітям про розпорядок дня у школі, про те, що діти мають робити під час уроку, коли і як можна звернутися до вчителя. У цьому також може допомогти гра «Школа», «Лісова школа», завдяки якій діти створюють певний образ про школу, поведінку в ній.
- Поділіться власним досвідом шкільного життя, звісно, якщо він позитивний («Коли я уперше прийшов у школу, я теж нічого не знав, а потім учитель нам все показав і розповів...»), розкажіть про смішну ситуацію, яка виникла на уроці, тощо.
- Читайте дітям твори про школу, школярів, учителів.
- Формуйте в дітей об'єктивне уявлення про школу і навчання, не ідеалізуючи, водночас і не залякуючи майбутніх школярів, адже відоме перестає бути незрозумілим, таким, що турбує і лякає.
Тож спільними зусиллями формуймо бажання дитини до навчальної діяльності!!!
Підготувала вихователь-методист Раїса СЕМЕНЮК. Використано інтернетресурс
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів