Довідка про результати атестації педагогічних працівників Квасилівського ЗДО (ясла-садок) у 2018-2019 навчальному році
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 №930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 №1255/18550, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 року «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», наказу відділу освіти Рівненської РДА «Про затвердження складу атестаційної комісії ІІ рівня та заходів щодо проведення атестації педагогічних працівників у 2018-2019 навчальному році», наказу по Квасилівському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Про затвердження складу атестаційної комісії І рівня при дошкільному навчальному закладі та заходів щодо проведення атестації педагогічних працівників у 2018-2019 навчальному році» проведено атестацію восьми педагогічних працівників закладу у 2018-2019 навчальному році:
Семенюк Раїси Федорівни, вихователя-методиста;
Шевчук Надії Семенівни, вихователя середньої групи №4;
Яремчук Валентини Василівни, вихователя старшої групи №12;
Вереми Галини Федорівни, вихователя групи дітей раннього віку №3;
Бідюк Віри Мелетіївни, вихователя групи дітей раннього віку №3;
Шум Марії Миколаївни, вихователя молодшої групи №11;
Бернацької Галини Юріївни, вихователя молодшої групи №11;
Павлусь Марини Миколаївни, практичного психолога.
Поважних причин перенесення чергової атестації педагогічних працівників ще на один рік не було.
Атестація педагогічних працівників - це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється\підтверджується кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
Метою атестації було стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності освітнього процесу.
Основними принципами атестації були: відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об'єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.
Завданням атестації було:
- цілеспрямоване неперервне підвищення професійного рівня педагогічних працівників;
- визначення відповідності педагогічного працівника займаній посаді, рівню кваліфікації, залежно від якого встановлюється (підтверджується) кваліфікаційна категорія, присвоюється (підтверджується) відповідне педагогічне звання та відбувається оплата праці.
Умовою чергової атестації педагогічних працівників було обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів. Педагогічні працівники, які атестуються, пройшли курси підвищення кваліфікації при РОІППО. Для організації та проведення атестації педагогічних працівників у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) було створено атестаційну комісію І рівня (до 20 вересня). Атестаційна комісія створена у складі: голови Лисак О.М., заступника голови Семенюк Р.Ф., секретаря Павлусь М.М., членів атестаційної комісії, про що був виданий наказ по ЗДО.
До 20 жовтня атестаційна комісія затвердила списки педагогічних працівників, які атестуються, графік роботи атестаційної комісії. Педагогічні працівники, що атестуються, ознайомилися з графіком проведення атестації під підпис.
У відповідності до вимог обладнаний атестаційний куточок біля методичного кабінету, у якому висвітлені: Положення про атестацію (вимоги до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників), план заходів щодо атестації, графік проведення атестації, список педагогічних працівників, які атестуються у поточному навчальному році.
Атестаційна комісія відповідно до затвердженого графіка роботи до 15 березня вивчала педагогічну діяльність осіб, які атестуються. На кожного педагогічного працівника був складений змістовний план вивчення професійної діяльності у міжатестаційний період, який включав усі форми роботи на період його атестації. Атестація здійснювалася на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації, педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності педагогічних працівників шляхом:
- проведення аналізу освітнього процесу з урахуванням плану вивчення професійної діяльності педагогів у міжатестаційний період;
- обов'язкового проведення колективного перегляду освітнього процесу;
- аналізу участі педагогів у різних методичних заходах ЗДО та району;
- перегляду різних форм роботи з батьками;
- аналізу виставки дидактичних посібників та розвивальних ігор для дошкільників;
- аналізу результатів відвідування різних типів занять та різних форм життєдіяльності дошкільників;
- аналізу створеного розвивального середовища в групі;
- діагностування рівня розвитку дітей;
- проведення співбесід з дітьми, їхніми батьками та педагогічними працівниками;
- аналізу стану ділової документації педагога у відповідності до номенклатури справ;
- аналізу результативності проведення свят і розваг з дошкільниками.
В міжатестаційний період вихователі, які атестуються, підлягали комплексному контролю, за результатами якого були складені поширені довідки з детальним аналізом досягнень колективів груп, організації освітнього процесу з дошкільниками. Комплексний контроль показав належним чином організовану освітню діяльність у вікових групах та відсутність критичних зауважень до педагогів, які атестуються.
Упродовж вивчення професійної діяльності педагогічних працівників, які атестуються у поточному навчальному році, членами атестаційної комісії було відмічено, що вихователі: Шевчук Н.С., Яремчук В.В., Шум М.М., Бернацька Г.Ю., Бідюк В.М., Верема Г.Ф., практичний психолог Павлусь М.М., вихователь-методист Семенюк Р.Ф. відповідально віднеслися до атестації: систематично готувалися до роботи, складали змістовні календарно-перспективні плани освітньої діяльності з дошкільниками, активно займалися самоосвітою, працювали над індивідуальними проблемами самоосвіти, проводили різноманітні заходи з дітьми та батьками у відповідності до плану вивчення їх професійної діяльності у міжатестаційний період з 20 жовтня 2018 року по 15 березня 2019 року.
Атестаційною комісією відмічено, що плани вивчення професійної діяльності педагогів виконані у повному обсязі. Матеріали перегляду освітнього процесу у вихователів, які атестуються, періодично висвітлювалися на сайті ЗДО у новинах та на особистій сторінці педагога.
Свій фаховий рівень та професійну майстерність, рівень володіння інноваційними освітніми технологіями педагогічні працівники продемонстрували під час вивчення їхньої системи роботи та колективного перегляду освітнього процесу. Так, протягом навчального року були здійснені такі колективні перегляди освітнього процесу:
- Контрольне заняття-квест з мовленнєвого спілкування у старшій групі №12 на тему «Подружися з Мийдодіром» (вихователь Яремчук В.В.);
- Інтегроване заняття в середній групі №4 на тему «В гостях у гончара» (вихователь Шевчук Н.С.);
- Інтегроване заняття в молодшій групі №11 на тему «Віночок для Катрусі» (вихователь Шум М.М.);
- Заняття-розвага з українознавства в молодшій групі №11 на тему «В гості до народної іграшки» (вихователь Бернацька Г.Ю.);
- Заняття-казка із сенсорного виховання у групі дітей раннього віку №3 на тему «Цікавий день» (вихователь Бідюк В.М.);
- Корекційно-розвивальне заняття «Подорож у світ емоцій» у старшій групі №5 (практичний психолог Павлусь М.М.);
- Заняття з елементами театралізації в групі дітей раннього віку №3 на тему «Ми - маленькі пекарі» (вихователь Верема Г.Ф.).
У міжатестаційний період педагогічні працівники: Шевчук Н.С., Яремчук В.В., Шум М.М., Бернацька Г.Ю., Бідюк В.М., Верема Г.Ф. активно долучалися до професійних конкурсів у ЗДО:
- конкурс «Зимова фортеця» (щорічно);
- конкурс «Моя найкраща годівничка» (листопад 2015 року);
- конкурс на кращий куточок трудової діяльності (праці) (2015);
- конкурс на кращу ляльку-мотанку (січень 2016 року);
- огляд-конкурс на кращий у групі міні-музей (листопад 2017 року);
- огляд-конкурс на кращий бізіборд (березень 2019 року).
Протягом атестаційного періоду педагогічні працівники, які атестуються, були активними учасниками майстер-класів Н. Шевчук: «Вишиваємо стрічками», «Квілінгові фантазії»; «Декоративні пластилінові розписи», «Самобутня й неповторна писанка» тощо.
Педагогічні працівники щорічно планували та успішно проводили з дошкільниками Тижні знань з основ безпеки життєдіяльності (жовтень, квітень), Тижні рідної мови (лютий). Активно залучали батьків до участі у спільних з дітьми святах осіннього, зимового, весняного циклів, фізкультурних свят. Систематично відвідували садові методичні об'єднання з різних проблем.
Щорічно на початок та на кінець навчального року вихователі долучалися до досить трудомісткої та відповідальної роботи - моніторингових досліджень (педагогічної діагностики рівнів розвитку дітей та визначення рівня виконання державних стандартів дошкільної освіти). За результатами моніторингу рівень виконання програми у вікових групах становив:
Навчальні роки |
Вікова група |
Рівень виконання програми
|
Вихователі |
2014-2015 |
молодша група №4 |
77% ВР |
Шевчук Н.С., Давидова О.В. |
середня група №12 |
84% ВР |
Яремчук В.В., Павлюк Ю.А. |
|
група раннього віку №3 |
76% ВР |
Лазаришина І.В., Верема Г.Ф. |
|
старша група №11 |
81% ВР |
Шум М.М. |
|
2015-2016 |
група раннього віку №3 |
68% ВС |
Верема Г.Ф., Бідюк В.М. |
старша група №12 |
78% ВР |
Яремчук В.В., Павлюк Ю.А. |
|
середня група №4 |
75% ВР |
Шевчук Н.С., Левкович С.В. |
|
молодша група №11 |
73% ВС |
Шум М.М., Бернацька Г.Ю. |
|
2016-2017 |
група раннього віку №3 |
64% СР |
Верема Г.Ф., Бідюк В.М. |
молодша група №12 |
74% ВС |
Яремчук В.В., Максименко О.А. |
|
середня група №11 |
69% ВС |
Шум М.М., Бернацька Г.Ю. |
|
старша група №4 |
73% ВС |
Шевчук Н.С., Левкович С.В. |
|
2017-2018 |
старша група №11 |
83% ВР |
Шум М.М., Бернацька Г.Ю. |
середня група №12 |
66% ВС |
Яремчук В.В., Максименко О.А. |
|
молодша група №4 |
71% ВС |
Шевчук Н.С., Левкович С.В. |
|
група раннього віку №3 |
64% СР |
Верема Г.Ф., Бідюк В.М. |
В міжатестаційний період педагогічні працівники, які атестуються, активно працювали над індивідуальними проблемами самоосвіти та узагальнили свій досвід роботи у папки та посібники:
- «Формування національної самосвідомості дошкільників засобами художньо-продуктивних видів діяльності» (Шевчук Н.С.);
- «Комунікативна гра як засіб розвитку культури спілкування дошкільників» (Яремчук В.В.);
- «Національно-патріотичне виховання дошкільників засобами художньої літератури» (Шум М.М.);
- «Роль ігор-занять у сенсорно-пізнавальному розвитку дітей раннього віку» (Верема Г.Ф.);
- «Роль дидактичних ігор у формуванні логіко-математичної компетенції дітей раннього віку» (Бідюк В.М.);
- «Народна іграшка як засіб національно-патріотичного виховання дошкільників» (Бернацька Г.Ю.);
- «Особливості проведення корекційно-розвивальних занять у ЗДО» (Павлусь М.М.);
- "Комплексна оцінка рівня розвитку дитини-дошкільника" (Семенюк Р.Ф.).
В результаті самоосвітньої роботи над індивідуальною проблемою зібрані окремі методичні та практичні матеріали, створено портфоліо, які вихователі продемонстрували на засіданні педагогічної ради в ході творчого звіту.
Аналіз (самоаналіз) професійної майстерності педагогів, які атестуються, показав:
- рівень готовності педагогів до самоосвіти: високий (Шевчук Н.С., Шум М.М., Павлусь М.М., Семенюк Р.Ф.), достатній (Яремчук В.В., Бернацька Г.Ю., Бідюк В.М., Верема Г.Ф.);
- рівень фахової компетентності: високий (Шевчук Н.С., Яремчук В.В., Шум М.М., Бернацька Г.Ю., Семенюк Р.Ф.), достатній (Бідюк В.М., Верема Г.Ф., Павлусь М.М.);
- рівень науково-методичного забезпечення роботи педагогів: високий (Шевчук Н.С., Шум М.М., Семенюк Р.Ф.), достатній (Яремчук В.В., Бернацька Г.Ю., Бідюк В.М., Верема Г.Ф., Павлусь М.М.);
- рівень організації освітньої діяльності педагога: високий (Шевчук Н.С., Яремчук В.В., Шум М.М.), достатній (Бернацька Г.Ю., Бідюк В.М., Верема Г.Ф., Павлусь М.М.);
- рівень ведення документації педагога у відповідності до номенклатури справ вихователя: достатній (Шевчук Н.С., Яремчук В.В., Шум М.М., Бернацька Г.Ю., Бідюк В.М., Верема Г.Ф., Павлусь М.М., Семенюк Р.Ф.).
В результаті аналізу (самоаналізу) рівня кваліфікації та професійного рівня виявлено деякі труднощі у педагогів, які атестуються:
- володіння ІКТ-технологіями, вміння користуватися оргтехнікою та банком комп'ютерної інформації (Шум М.М., Яремчук В.В., Бідюк В.М., Верема Г.Ф.);
- володіння новими педагогічними технологіями (Бідюк В.М., Верема Г.Ф.);
Атестаційний період вихователів, які атестуються у цьому навчальному році, добігає кінця. Вивчення професійної діяльності педагогів проводилося на належному рівні. Вихователі досить відповідально віднеслися до атестації, старанно готувалися до робочого дня, проведення запланованих та позапланових заходів з дошкільниками, свят і розваг. За період атестації відчутно підвищили свою фахову компетентність та професійний рівень, збагатилися новими знаннями та методичними підходами до організації та провадження освітньої діяльності в умовах освітньої реформи «Нова українська школа». Активно займалися самоосвітою: працювали з новинками методичної літератури, в мережі Інтернет, вивчаючи кращий досвід роботи у закладах дошкільної освіти, озброюючись новими освітніми технологіями та педагогічними ідеями. Вчилися формувати власне портфоліо зі своїми творчими здобутками та презентувати власний досвід роботи з дошкільниками. Підготували творчі звіти у паперовому та електронному варіантах. На завершальному етапі атестації стали також відчутними результати освітньої діяльності з дошкільниками, їх рівень розвитку.
Вихователь-методист Семенюк Р.Ф. у визначений термін подала до атестаційної комісії характеристики діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період, які містять оцінку виконання педагогічними працівниками своїх безпосередніх посадових обов'язків, відомості про їх професійну підготовку, творчі та організаторські здібності, ініціативність, компетентність, організованість, результативність освітньої діяльності, морально-психологічні якості, дані про участь у роботі методичних заходів та самоосвітній рівень тощо.
Завдання атестації педагогічних працівників Квасилівського ЗДО (ясла-садок) Шевчук Н.С., Яремчук В.В., Шум М.М., Бернацька Г.Ю., Бідюк В.М., Верема Г.Ф., Павлусь М.М., Семенюк Р.Ф. - виконані. Щиро дякуємо педагогічним працівникам, які атестуються, за добросовісне виконання своїх посадових обов'язків, за гарні відгуки про вашу діяльність зі сторони колег та батьків вихованців і бажаємо подальших творчих звершень та гідної оплати праці!
За результатами атестації педагогів у 2018-2019 навчальному році педагогічна рада ухвалила:
Ухвала педагогічної ради від 15.03.2019 року
1. Взяти до уваги довідку про результати атестації педагогічних працівників Квасилівського ЗДО (ясла-садок) у 2018-2019 навчальному році.
2. Продовжити процес оволодівання основами комп'ютерної грамотності та вміннями користуватися банком комп'ютерної інформації з її активним використанням в освітньому процесі з дошкільниками.
Вихователям: Шум М.М., Яремчук В.В., Бідюк В.М., Верема Г.Ф. Протягом 2019 року.
3. З метою підвищення якості дошкільної освіти вивчати та активно впроваджувати нові педагогічні технології, форми і методи роботи з дітьми.
Протягом року. Вихователям Веремі Г.Ф., Бідюк В.М.
4. Активно долучатися до обміну досвідом роботи з індивідуальних проблем самоосвіти через: батьківські куточки; презентації професійних новинок, педагогічні виставки з поширення власних досягнень та творчих надбань (на семінарах, семінарах-практикумах, педрадах, консультаціях тощо); подання матеріалів на інформаційних стендах; участь у конкурсі-ярмарку педагогічних ідей та інновацій; публікації статей у фахових періодичних виданнях; розміщення матеріалів з досліджуваної проблеми на сторінках інтернет-сайту Квасилівського ЗДО (ясла-садок); узагальнення досвіду (у методичну розробку, методичні рекомендації, таблиці, буклети, альбоми, відеофільми, стенди, опис у папці тощо).
Протягом року. Педагогічним працівникам, які атестуються.
5. За результатами атестації та творчих звітів педагогічних працівників:
- Семенюк Р.Ф. відповідає займаній посаді і може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та підтвердження педагогічного звання «старший вихователь»;
- Шевчук Н.С. відповідає займаній посаді і може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та підтвердження педагогічного звання «вихователь-методист»;
- Шум М.М. відповідає займаній посаді і може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»;
- Бернацька Г.Ю. відповідає займаній посаді і може бути атестована на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії»;
- Яремчук В.В. відповідає займаній посаді і може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»;
- Верема Г.Ф. відповідає займаній посаді і може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційної категорії «спеціаліст» з оплатою праці за 11 тарифним розрядом;
- Бідюк В.М. відповідає займаній посаді і може бути атестована на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційної категорії «спеціаліст» з оплатою праці за 11 тарифним розрядом;
- Павлусь М.М. відповідає займаній посаді і може бути атестована на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії».
6. Ухвалу педагогічної ради передати до атестаційної комісії І рівня.
18 березня 2019 року.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів