План роботи Школи молодого вихователя Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2018-2019 навчальний рік
Провідна проблема «Вплив педагогічної майстерності на формування особистості дошкільника»
Мета: підвищення професійної майстерності молодих педагогів.
Керівник ШМВ: вихователь вищої кваліфікаційної категорії Меланчук Л.М.
№ |
Зміст роботи |
Дата Відповідальні |
Першоджерела для опрацювання |
І.
|
Інноваційність освітнього процесу в ЗДО на засадах концепції НУШ 1. Спільний план роботи наставників та молодих вихователів на навчальний рік. Обговорення в «загальному колі» 2. Інноваційні педагогічні технології, що використовуються в освітньому процесі ЗДО на засадах впровадження концепції НУШ. Обговорення в «загальному колі» 3. Практична частина: - Експрес-опитування молодих спеціалістів з проблеми «Інноваційність освітнього процесу в ЗДО на засадах концепції НУШ» - Анкетування педагогів на визначення їх професійної компетентності.
|
15.11.2018
Меланчук Л.М.
Семенюк Р.Ф.
Семенюк Р.Ф.
Меланчук Л.М.
|
1. БКДО (2012); 2. Програма «Я у Світі» (2014). 3. Нова українська школа: порадник для вчителя. Навчально-методичні матеріали. К.: 2017. 4. Інтернетресурс Домашнє завдання: - Підготуватися до експрес-опитування «Інноваційність освітнього процесу в ЗДО на засадах концепції НУШ - Оформити портфоліо (фото, коротка автобіографія, документи про освіту, життєве кредо, сенс життя, улюблений вислів, тема самоосвіти, основні розділи портфоліо та матеріали до них): - Станіцька Т.С. - Цімох А.В., - Нестерчук А.Ф. - Денисюк О.Я. |
ІІ. |
Інноваційність освітнього процесу в ЗДО на засадах концепції НУШ 1. Про результати анкетування педагогів-початківців та шляхи вдосконалення їх професійної майстерності. Аналіз, інформаційне повідомлення 2. Інноваційні форми роботи, що використовуються в освітньому процесі ЗДО на засадах впровадження концепції НУШ. 3. Вимоги до сучасного вихователя в рамках впровадження освітньої реформи «Нова українська школа». Обговорення в «загальному колі» 4. Практична частина: - Перегляд та аналіз ранкової зустрічі в молодшій групі №11 на тему «Хлопчики і дівчатка». - Аналіз результатів веб-квесту «Інноваційні педагогічні технології у ЗДО» Аналіз, обговорення |
17.01.2019
Меланчук Л.М. Семенюк Р.Ф. наставники
Меланчук Л.М.
Бернацька Г.Ю.
вихователі-початківці |
1. БКДО (2012). 2. Програма «Я у Світі» (2014). 3. Все про сучасне заняття в ЗДО. Матеріали на допомогу молодому вихователю (Методичний кабінет). 4. Нова українська школа: порадник для вчителя. Навчально-методичні матеріали. К.: 2017. 5. Доброго ранку! Ми раді, що ви тут! Посібник для педагогів з проведення ранкової зустрічі. Всеукраїнський фонд «Крок за кроком», 2016 6. Г. Бєлєнька, І. Кондртець. Ранок ранкових зустрічей. Ж-л «В-ль-методист», 1\2018 7. Інтернетресурс. Домашнє завдання: - Підготувати для обговорення результати веб-квесту «Інноваційні педаго-гічні технології у ЗДО» (опис 1-2 технологій на електронних носіях) |
ІІІ. |
Моніторинг якості дошкільної освіти. Педагогічна діагностика 1. Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку (Мультимедійна презентація) 2. Методи педагогічної діагно-стики в ЗДО (Пам'ятка для вихователів). 3. Практична частина:
- заповнення протоколів оціню-вання рівнів розвитку дітей; - освоєння методики вивчення компетенцій дошкільника; - опрацювання отриманих результатів з введенням даних протоколів у програму.
|
18.04.2019
Семенюк Р.Ф.
Меланчук Л.М.
Меланчук Л.М. вихователі-початківці
вихователі-початківці |
1. БКДО (2012). 2. Програма «Я у Світі» (2014). 3. Лист МОН України від 06 листопада 2015 року №1\9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» 4. І. Карабаєва, Н. Савінова. Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини. Мет. рекомендації.- К.:, ТОВ «МЦФЕР-Україна», 2016. 5. Інтернетресурс. Домашнє завдання: - опрацювати критерії оцінювання рівня знань дітей за всіма освітніми лініями на свою вікову групу. |
Склад слухачів Школи молодого спеціаліста:
1. Денисюк Ольга Ярославівна - вихователь старшої групи №6 (наставник - Грухаль Марія Корніївна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії, звання «вихователь-методист»);
2. Рудяк Тетяна Миколаївна - вихователь молодшої групи №2 (наставник - Шевчук Надія Семенівна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії, звання «вихователь-методист»);
3. Станіцька Тетяна Сергіївна - вихователь середньої групи №14 (наставник - Меланчук Лариса Михайлівна, вихователь вищої категорії);
4. Павлусь Марина Миколаївна - практичний психолог (наставник - Семенюк Раїса Федорівна, вихователь-методист вищої категорії);
5. Нестерчук Аліна Федорівна - вихователь групи раннього віку №1 (наставник - Гаврильчик Олена Василівна, вихователь-спеціаліст);
6. Цімох Анастасія Віталіївна - вихователь середньої групи №13 (наставник - Сенюк Ніна Григорівна, вихователь вищої категорії, звання «вихователь-методист»).
Завдання Школи молодого спеціаліста:
1. Сприяти швидкій педагогічній адаптації молодих педагогів.
2. Задовольняти потребу молодих вихователів в активному пізнанні особливостей організації освітнього процесу в сучасному ЗДО.
3. Добитися максимальної самовіддачі від молодих педагогів для покращення освітнього процесу відповідно до сучасних вимог.
4. Озброїти молодих педагогів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання.
5. Створити умови для подальшого особистісного становлення та зростання кожного молодого педагога.
6. Розвивати вміння працювати з програмно-методичним та навчально-методичним забезпеченням освітнього процесу.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів