Державні стандарти дошкільної та початкової освіти: порівняльний аналіз
Основи здоров'я
Мета предмета "Основи здоров'я" - формування компетентності зі збереження здоров'я дітей та учнів на основі засвоєння ними знань про здоров'я та безпеку, практичних навичок здорового способу життя і безпечної поведінки, сприяння їхньому фізичному, психічному, соціальному і духовному розвитку і, завдяки цьому, - утвердження ціннісного ставлення самих дошкільників та школярів до життя і здоров'я.
Здоров'язбережувальна компетенція - це суспільно визнаний рівень знань, умінь, навичок, ставлень, які сприяють здоров'ю у всіх сферах життєдіяльності людини.
Державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6(7) років |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу |
Дитина має сформовану здоров'язбережу-вальну компетенцію, а саме:
|
Здоров'я людини Учень/учениця
Фізична складова здоров'я Учень/учениця
Соціальна складова здоров'я Учень/учениця
Психічна і духовна складові здоров'я
|
Українська мова (1клас)
Мовлення дитини. Навчання елементів грамоти(Старший дошкільний вік)
Державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6(7) років |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу |
||
Дитина має сформовані компетенції Фонетична компетенція:
Лексична компетенція:
Граматична компетенція:
Діалогічна компетенція:
Монологічна компетенція:
Мовленнєва компетенція:
Комунікативна компетенція:
Навчання елементів грамоти
(З урахуванням індивідуальних схильностей, можливостей, інтересів дітей та побажань батьків можна розпочинати в індивідуальному порядку достроковий перехід до буквеного етапу в оволодінні елементами грамоти. Починати ознайомлення з буквами як знаками передачі звуків на письмі. Ознайомлювати з основними буквами за принципом частотності вживання відповідних звуків в усному мовленні, пропонуючи дітям не алфавітні, а звукові їхні назви. Формувати початкові вміння звуко-буквеного аналізу складів і слів, злитого читання складів різної структури на основі аналітико-синтетичного способу: двобуквених закритих (голосний + приголосний) і відкритих (приголосний + голосний), трибуквенних без збігу та збігом приголосних. Поступово переходити до читання односкладових, двоскладових слів простої структури, ускладнюючи завдання для читання залежно від індивідуального темпу засвоєння способів читання (до пропонування для свідомого читання речень і коротких текстів). Підготовка руки до письма
В індивідуальному порядку задовольняти інтерес дітей до друкування букв, складів і слів, вимова і написання яких збігаються. |
Навчання грамоти. Навчання читати Добукварний період Учень/учениця:
Букварний період
Учень/учениця:
|
Математика (1клас)
Цікава математика (Старший дошкільний вік)
Державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6(7) років |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу |
Дитина має сформовану математичну компетенцію, а саме:
|
Учень/учениця:
|
Природознавство (1клас)
Ознайомлення з природним довкіллям (Старший дошкільний вік)
Державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6(7) років |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу |
Дитина має сформовану природоекологічну компетенцію, а саме:
|
Учень/учениця:
|
Музичне мистецтво (1клас)
Музичне виховання(Старший дошкільний вік)
Державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6(7) років |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1класу |
Дитина має сформовану художньо- продуктивну компетенцію, а саме:
|
Учень\учениця: Ø має уявлення про:
Ø спостерігає за змінами настрою і харак-теру музичних творів; Ø розпізнає життєвий зміст музики; Ø уміє:
Ø розрізняє на слух:
Ø називає:
Ø зіставляє з допомогою вчителя життєвий зміст, настрій та характер музичних творів; Ø наводить приклади музичних творів, що звучали у класі; Ø розуміє визначення понять:
Ø дотримується правил поведінки в музичному класі, слухання музики та співу, елементарного музикування. |
Образотворче мистецтво (1клас)
Образотворча діяльність(Старший дошк.вік)
Державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6(7) років |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1класу |
Дитина має сформовану художньо- продуктивну компетенцію, а саме: Малювання
Ліплення
Аплікація
Конструювання
|
Учень/учениця виявляє
розрізняє та називає (за допомогою вчителя)
має уявлення про:
намагається (на елементарному рівні):
ристовувати об'ємні зображення із суціль-ного шматка пластичного матеріалу та при-крашати їх декором; передавати в об'ємі еле-ментарні співвідношення частин форми;
уміє (на елементарному рівні):
дотримується:
прагне прикрашати середовище власними художніми виробами; володіє елементарними навичками роботи в колективі.
|
Круглий стіл вели: вихователь-методист Квасилівського ДНЗ Семенюк Раїса Федорівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи НВК «школа-ліцей» Собчук Ірина Андріївна
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів