Про організацію самоосвіти педагогів дошкільного закладу у 2018-2019 н.р. Наказ №72 від 12.09.2018 р.
УКРАЇНА
КВАСИЛІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
(ЯСЛА-САДОК)
НАКАЗ
12 вересня 2018 року смт. Квасилів № 72
Про організацію самоосвіти
педагогів дошкільного закладу у 2018-2019 н.р.
Одним із показників професійної компетентності педагога є самоосвіта, яка є складовою його безперервної освіти. Суть самоосвіти полягає в оволодінні технікою й культурою розумової праці, умінні долати фахові інтелектуальні та практичні проблеми, самостійно працювати як над особистісним самовдосконаленням, так і над професійним. Самоосвітня діяльність є вищою формою пізнавально-навчальної діяльності педагога. Це найскладніший вид освітньої діяльності, оскільки він пов'язаний із саморефлексією, самооцінюванням, самоідентифікацією, трансформацією здобутих знань у практику роботи.
З метою ефективного впровадження в практику роботи педагогів нових ідей, технологій навчання і виховання, досягнень сучасної педагогічної науки та практики
НАКАЗУЮ:
1. Організувати самоосвітню діяльність педагогів закладу у такому порядку:
1) Розпочати роботу над новими проблемними темами самоосвіти у 2018-2019 навчальному році:
- «Особливості використання ігрового методу у навчанні дошкільників елементів грамоти» - вихователю Меланчук Ларисі Михайлівні»;
- «Розвиток творчого мислення дошкільників засобами мнемотехніки» - вихователю Храпко Світлані Анатоліївні;
- «Розвиток мовлення дітей раннього віку засобами пальчикових ігор» - вихователю Гаврильчик Олені Василівні;
- «Формування основ патріотизму у дошкільників засобами музейної педагогіки» - вихователю Козловій Марії Володимирівні;
- «Формування соціально-фінансової досвідченості дошкільників засобами гри» - вихователю Лазаришиній Ірині Володимирівні
Вересень.
2) Провести групову консультацію для педагогічних працівників «Самоосвітня діяльність педагогів: нові підходи».
Вихователь-методист. Жовтень.
3) Скласти плани роботи із самоосвіти на розв'язання індивідуальних проблем на 2018-2019 навчальний рік.
Всі педагоги. До 01 жовтня 2018 р.
4) Узагальнити дані про самоосвітню діяльність педагогів дошкільного закладу у зведену таблицю.
Вихователь-методист. До 01 жовтня 2018 р.
5) Проводити Дні методичного навчання з метою надання методичної допомоги з питань самоосвіти.
Вихователь-методист. 2018-2019 н.р.
6) Систематично вивчати стан самоосвіти педагогів з метою забезпечення методичного супроводу.
Адміністрація. Постійно.
7) Провести творчі звіти педагогів з індивідуальних проблем самоосвіти:
- Шевчук Н.С., вихователю, з теми «Формування національної самосвідомості дошкільників засобами художньо-продуктивної діяльності»;
- Веремі Г.Ф., вихователю, з теми «Роль ігор-занять у сенсорно-пізнавальному розвитку дітей раннього віку»;
- Бідюк В.М., вихователю, з теми «Роль дидактичних ігор у формуванні логіко-математичної компетенції дітей раннього віку»;
- Яремчук В.В., вихователю, з теми «Комунікативна гра як засіб розвитку культури спілкування дошкільників»;
- Шум М.М., вихователю, з теми «Національно-патріотичне виховання дошкільників засобами художньої літератури»;
- Бернацькій Г.Ю., вихователю, з теми «Народна іграшка як засіб національно-патріотичного виховання дошкільників»;
- Павлусь М.М., практичному психологу, з теми «Особливості проведення корекційно-розвивальних занять у ДНЗ»;
- Семенюк Р.Ф., вихователю-методисту, з теми «Комплексна оцінка рівня розвитку дитини-дошкільника»
До 15 березня 2019 року
2. Контроль за виконанням наказу покласти на вихователя-методиста Семенюк Р.Ф.
Завідувач О.М. Лисак
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів