Рекомендації батькам, діти яких відмовляються іти в школу
1. Якщо дитина фізично здорова і не має жодних протипоказань до поступлення в 1 клас, тоді варто приділити увагу її психологічній готовності до школи, відвідавши практичного психолога.
2. Вчити дитину самостійності в самообслуговуванні, щоб не було з цим проблем у школі - страху, що вона не зможе з цим справитися без мами. Допомогти дитині побороти страх перед школою, запевняючи, що завжди будете поруч і все буде добре.
3. Більше розповідати дитині цікавих фактів про школу, особливо з власного життя, формувати позитивне ставлення до навчання у школі.
4. Разом з дитиною вибирати портфелик, шкільне приладдя та форму, щоб зацікавити якнайшвидшим їх використанням.
5. Не залякувати дитину школою та не розповідати «страшних» шкільних історій, бо лише позитивне налаштування на відвідування школи принесе свої плоди.
6. Читати дитині цікаві художні твори про школу і шкільне життя, цікаві фільми про школу та спільно з нею обговорювати їх.
7. Не перевантажувати дитину навчанням, а більше гратися з нею та гуляти. Використати літній період для цікавих ігор у школу, шкільних змагань, подорожей, відпочинку тощо.
8. Не обговорювати при дитині майбутні труднощі, які можуть її спіткати у школі. Проблеми варто вирішувати по мірі їх поступлення.
9. Обмежувати «спілкування» дитини з комп'ютером, планшетом, телефоном, а замінити його живим спілкуванням з дорослими та однолітками, з якими разом піде у школу.
10. Відвідати школу ще до навчання у ній, наприклад, на свято останнього дзвоника чи зайти у майбутній клас, демонструвати цікаві шкільні атрибути, обладнання, клас, їдальню, бібліотеку тощо.
11. Познайомитися з першою учителькою, якій варто терпляче і лагідно поспілкуватися з дитиною і розвіяти усі її «погані» міфи про школу та надати практичні рекомендації батькам. Не обговорювати при дитині майбутню вчительку з поганої сторони: її образ має бути якщо не позитивним, то нейтральним.
12. По можливості облаштувати вдома куточок майбутнього школярика (парта, портфелик, буквар, зошит, ручка тощо) та грати з дитиною у школу (добре було б запрошувати для гри знайомих школярів).
13. Формувати у дитини дружні взаємини з однолітками, вміння спілкуватися з ними, гратися, домовлятися тощо.
14. Частіше хвалити свою дитину, захоплюватися її вміннями і не карати за помилки - це допоможе їй виробити впевненість у своїх силах і бажання доводити справу до кінця.
15. Здійснювати економічне виховання: дитина, яка навчається у школі і успішно її закінчить, матиме у майбутньому більш високооплачувану професію, а відповідно й зможе більше подорожувати, купувати предмети першої необхідності, які покращують якість життя тощо.
Рекомендації педагогічних працівників Квасилівського ЗДО (ясла-садок)
вироблені на підсумковій педагогічній раді в результаті "мозкового штурму"
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів