Моніторинг якості дошкільної освіти. Шкала оцінювання рівня розвитку дитини (у балах та %)
При оцінюванні рівня розвитку дитини, рівня сформованості різних компетентностей дошкільника використовуємо 4-х бальну шкалу, заносячи середні бали, зазначені у протоколах обстеження, у програму "Кваліметрична модель".
Моніторинг якості дошкільної освіти. Шкала оцінювання рівня розвитку дитини (у балах та %)
- 4 бали - компетенція сформована у повній мірі (високий рівень) - 100% рівень сформованості компетенції, передбаченої БКДО, що свідчить про 100% якість наданої дошкільної освіти
- 3 бали - компетенція сформована в достатній мірі (рівень вище середнього або достатній - 75%)
- 2 бали - компетенція сформована посередньо (середній рівень - 50%)
- 1 бал - компетенція сформована мінімально (рівень нижче середнього - 25%)
- 0 балів - компетенція не сформована (низький рівень - <12-14%)
ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ (середні бали, %)
- 3,0-4 бали (75-100%) - високий рівень розвитку дитини - ВР: дитина здібна та обдарована, вона самостійно і впевнено дає відповідь на поставлене проблемне запитання (завдання), яке може відповідати програмі наступної вікової групи; обґрунтовує відповідь, критично мислить, доводить розпочату справу до кінця; показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння;
- 2,5-2,9 бали (63-74%) - достатній рівень розвитку дитини- ВС (вище середнього): дитина знаходить відповідь на запитання (завдання) за програмою своєї вікової групи, проте частіше за навідним запитанням вихователя; за підтримки дорослого старанно доводить розпочату справу до кінця та виявляє впевненість у своїх діях; показник проявляється частково й ситуативно; дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого;
- 1,7-2,4 бали (42-62%) - середній рівень розвитку дитини - СР (посередній, задовільний): дитина якщо і розуміє суть запитання (завдання), проте виконує його і відповідає лише при допомозі дорослого; показник проявляється посередньо, знання та практичні вміння обмежені та безсистемні;
- 1,0-1,6 бали (25-41%) - рівень розвитку дитини нижче середнього - НС (незадовільний): дитина здебільшого не розуміє суті завдання, не може самостійно дати відповідь на проблемне запитання чи виконати завдання; відповідає лише при значній допомозі вихователя, не виявляє впевненості у своїх діях; не може довести справу до кінця;
- 0-0,9 балів (0-24%) - низький рівень розвитку дитини - НР (низький, критичний): дитина не розуміє суті запитання (завдання), а тому не може на нього відповісти - дитина мовчить (або «Не знаю», «Не можу», «Не вмію»); повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.
Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів