Застосування ігрового методу у вирішенні завдань фізичного розвитку дошкільників. Досвід роботи інструктора з фізкультури Момоток Т.Р.
Мета роботи - визначити вплив ігрових підходів на розвиток творчих здібностей малюків через фізичну культуру. Саме ігровий метод дає змогу здійснити це завдання, оскільки через рух разом з театралізованим дійством, втіленням добра, гармонії, чудової казки, наближенням душі дитини до прекрасної скарбниці народної мудрості можна «збудити» мозок дитини. Повести дитину за собою в незвідані світи неможливо, якщо педагог закутаний в «стару» догматичну методику і систему роботи.
Автор вважає, що саме синкретико-ігровий підхід Л.О. Богініч до організації занять з фізичної культури надзвичайно актуальний. У практичному доробку розкрито суть та умови для реалізації ігрового підходу у вирішенні освітньо-оздоровчих завдань фізичного розвитку дитини на заняттях з фізкультури та інших формах фізичного виховання.
У досвіді роботи представлено порівняльний аналіз різних інноваційних видів занять, об'єднаних між собою ігровим методом, висвітлені сучасні підходи, що диктують новий стиль проведення занять з фізичної культури. Проведений детальний аналіз ролі педагога під час заняття з фізкультури та інших форм фізичної активності дошкільників.
Дивитися матеріали сайту за посиланням
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів