РІЧНЕ ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ занять з ОБЖД відповідно до тематики інтегрованих освітніх блоків для всіх вікових груп: авторський підхід
На виконання авторської програми "Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників" Сенюк Н.Г. творчою групою Квасилівського ЗДО (ясла-садок) розроблене річне планування занять з безпеки життєдіяльності для дітей раннього, молодшого, середнього та старшого дошкільного віку з урахуванням тематики інтегрованих навчально-виховних блоків освітньої діяльності в ЗДО на рік. Радо ділимося досвідом роботи.
|
Ранній вік |
Молодший дошкільний вік |
Середній дошкільний вік |
Старший дошкільний вік |
Вересень |
1.Знайомство з груповою кімнатою. |
1. Брати наші менші. Правила поведінки з тваринами . |
1. Як прийшли до нас іграшки. Небезпечні ігри та іграшки. 2. Без мами вдома сам. Безпека у побуті. 3. Безпечні і небезпечні вулиці та дороги. |
1.Те, що мамі допомагає, дитині - загрожує. Небезпечні ігри та іграшки. 2. Сигнали світлофора. |
Жовтень |
1. Що росте на городі, а що в лісі? 2. Що небезпечного у електроприладах, гострих та ріжучих предметах. |
1. Ліки - не іграшки. 2. Отруйні плоди, ягоди та гриби. 3. Сам удома. Сірники - не іграшка. |
1. Ліки, термометр сам не бери, щоб не трапилось біди. 2. Розповіді «обачного сірничка». Вогонь - корисний, вогонь - руйнівний. 3. Правила поведінки з тваринами, комахами, птахами. |
1.Дари лісу. Що потрібно знати, щоб бути у безпеці? (гриби, ягоди, отруйні рослини) 2.Стихійні лиха в природі. |
Листопад |
1. Маршрут виходу на прогулянку. 2. Чим я буду гратися? |
1. Потрібно бути чистим. Мій зовнішній вигляд. 2. Здоров'я та хвороба. 3. Контрольне заняття. |
1. Люби землю плідну, як матір рідну. Правила поведінки в природі. 2. Предмети навколо нас. Де можна чекати небезпеку? 3. Контрольне заняття. |
1. Сам удома. Незнайомі предмети та речовини (ліки, хімічні речовини, аерозолі). 2. У здоров'ї - наша сила, в нездоров'ї - слабість. 3. Контрольне заняття «Особиста безпека» |
Грудень |
1. Наш майданчик. Правила безпеки. 2.Поручні - наші друзі та недруги. |
1. Домашні помічники. Про небезпеку електроприладів. 2. Природні явища. 3. Кожній речі - своє місце. Особиста безпека вдома, у дитсадку. |
1. Вода знайома і незнайома. Поведінка біля водойми. 2.Що на місці лежить, саме в руки біжить. |
1. Вода знайома й незнайома. Поведінка біля водойми в різні пори року. 2. Щоб вогонь не завдав біди. Професія пожежника. |
Січень |
1. Безпека ігор на вулиці взимку. 2. Ведмедик захворів. 3. Ігри та забави з піском, водою, снігом, камінням. |
1.Ти у світі незнайомих. 2. Не всяка гра доводить до добра. 3. Безпека ігор на вулиці взимку. Добрі справи взимку. |
1. Зимові розваги. Де чекає небезпека? 2. Ти живеш серед людей. Свої та чужі люди. 3. Ми - дружні малята. 4. Мій друг занедужав. |
1.Зимові розваги. Що повинні пам'ятати діти. 2. Мій друг занедужав. Що таке мікроби? Як запобігти інфекційним хворобам? 3.Ми - дружні малята. |
Лютий |
1.Поведінка з тваринами. 2. Ми - охайні малюки. Особиста гігієна. |
1.Поведінка з тваринами. 2. Особиста безпека на вулиці взимку. 3. Контрольне заняття. |
1. Правила поведінки з тваринами. 2. Я сьогодні черговий. 3. Контрольне заняття. |
1. Азбука безпеки спілкування з тваринами. 2.Стихійні лиха в природі. 3. Контрольне заняття «Ти - частинка природи» |
Березень |
1. Де гратись можна, а де ні? |
1. Вогонь - добрий, вогонь - злий. 2. Ми - пішоходи. |
1.Безпечні та небезпечні вулиці і дороги. 2. Особиста гігієна - запорука особистої безпеки. |
1.Стихійні лиха в природі. 2. Знайомі і незнайомі тварини й комахи.
|
Квітень |
1. Корисні і шкідливі звички. 2.Як перейти вулицю. |
1.Корисні і шкідливі звички. 2.Наш гість - Світлофор-Моргайко. |
1.Ми - пасажири. Правила безпечної поведінки в транспорті. 2.Мій настрій. Емоції і здоров'я.
|
1.Правила та безпека дорожнього руху. «Увага! Небезпека!». 2.Сигнал «Увага всім!». 3. Підсумкове заняття «Школа екстремальних ситуацій». |
Травень |
1. Дорога до дитячого садка. 2. Щоб ніколи не хворіти - треба босому ходити. |
1. Свої та чужі люди. 2. Ми - виховані діти. 3. Контрольне заняття. |
1. Свої та чужі люди. 2.Без мами вдома сам. Сірники - це небезпечно. 3. Контрольне заняття. |
1.Свої та чужі люди. Незнайомець пропонує. 2.Контрольне заняття «Абетка безпеки на вулиці».
|
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів