Домінантне заняття з фізкультури на тему «Нехворійки» в ІІ молодшій групі №8
Розподіляючи програмовий матеріал з фізичного виховання дошкільників протягом навчального року, у кожній віковій групі проводимо різні типи занять з фізкультури, враховуючи обсяг матеріалу, який мають засвоїти діти та складність вправ й основних рухів.
Ефективним навчальним заняттям є домінантне заняття з фізкультури, на якому переважає один-два домінуючих основних рухи. Так у ІІ молодшій групі №8 відбулося домінантне заняття на тему «Нехворійки», на якому пріоритет надано стрибкам і вправам на рівновагу (інструктор з фізкультури Момоток Т.Р., вихователь Козлова М.В.). Діти із задоволенням виконували стрибок у глибину, вдосконалюючи техніку стрибка, та вправи на рівновагу під час ходьби по гімнастичній лаві, мотузці, нетрадиційних тренажерах «Дашок» і «Жолобок» (діти не босоніж, а взуті у чешки з поважної причини).
Домінантне заняття мало високу моторну щільність, оскільки у доборі вправ та основних рухів дотримано правил: вони мають впливати на всі групи м'язів, навантаження розприділяти поступово, забезпечувати активну рухову діяльність протягом заняття та активну участь кожної дитини.
На занятті діти виконали достатньо вправ на нетрадиційних тренажерах, основних рухів, самомасаж рук за допомогою м'ячиків-їжачків, захопилися цікавою грою з «лимончиками», «апельсинчиками», оскільки знають, що мають рости здоровими і багато вживати вітамінів. Важливий оздоровчий ефект також закладений у заключній частині заняття - діти виконали вправи на регуляцію дихання та поділилися враженнями від цікавого ігрового заняття...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів