Графічна схема календарного планування освітнього процесу за режимними моментами першої та другої половини дня

Ранок

1. Ранкова зустріч дітей. Ранкова гімнастика (з комплексом вправ на профілактику плоскостопості і постави, масажем вушних раковин, точковим масажем, оздоровчим бігом ...)

2. Ігрова діяльність (сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, рухливі, дидактичні, народні ігри, ігри-драматизації, театралізовані ігри та ін.). Мета, матеріал.

3. Бесіди пізнавального змісту. Мета бесід та короткі запитання до дітей.

4. Довготривалі (виносяться на місяць перед плануванням) та епізодичні спостереження в природі, куточку природи в групі. Мета спостереження. Короткі запитання до дітей.

5. Праця (різні види та форми праці). Мета трудових доручень. Матеріал.

6. Індивідуальна робота з дітьми (бесіди; закріплення вивчених віршів, загадок, приказок, прислів'їв, прикмет; складання розповіді; робота із звуковимови; розгляд ілюстрацій та бесіда за їх змістом тощо). Вказувати імена дітей та завдання (мету) індивідуальної роботи.

7. Індивідуальна робота з батьками (бесіди різного спрямування, консультації, поради, практична допомога тощо). Планується  перед календарним планом на місяць.

8. Оздоровча робота (полоскання порожнини рота після їжі, полоскання горла йодованим, сольовим чи содовим розчином, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, миття рук з милом, виховання культурно-гігієнічних навичок, ходьба босоніж, загартування повітрям, сонцем, водою, ароматерапія, масаж та ін). Планується на місяць.

9. Самостійна рухова діяльність дітей. Мета, матеріал.

Організована навчально-пізнавальна діяльність

  • Тема заняття. Тип, вид.
  • Програмові завдання.
  • Матеріал.
  • Короткий хід заняття (методи і прийоми)

Перша прогулянка

1.Пішохідний перехід (1раз/тижд. у дні, коли немає фізкультури). Зазначати: кінцевий пункт переходу, спосіб пересування, тривалість, мету, інвентар. Увага! В умовах адаптивного карантину пішохідний перехід за межі закладу не проводиться.

2. Фізкультура на свіжому повітрі (2рази/тижд. у дні, коли немає фізкультури). Відмічаються: загальнорозвивальні вправи (назва, перебіг, кількість повторень), основні рухи (назва, спосіб виконання), рухливі ігри (назва, кількість повторень), вправи на відновлення дихання.

Примітка: фізкультурний комплекс на свіжому повітрі можна планувати у формі рухливих ігор (3-4 гри з різними основними рухами).

3. Праця дітей в природі. Завдання, матеріал.

4. Довготривалі чи епізодичні спостереження (довготривалі доречно виносити перед планом на місяць). Мета (завдання) спостереження, матеріал, основні запитання до дітей.

5. Спортивні ігри та вправи. Види, мета, матеріал.

6. Індивідуальна робота з різних розділів програми. Вказувати імена дітей, мету (завдання).

7. Дослідницько-пошукова діяльність (досліди, експерименти) (ігри з піском, водою, вітром, снігом).  Мета, матеріал.

8. Знайомство з ПДР (бесіди , вивчення віршів, спостереження, екскурсії).

9. Розповіді повір'їв, легенд, прикмет (старший дошкільний вік).

10. Самостійна рухова діяльність дітей. Мета, матеріал.

11. Екскурсії, цільові прогулянки за межі дитячого садка. Тема, мета, короткі запитання до дітей.

Друга половина дня

1. Фікультурно-одоровча робота (гімнастика пробудження; масаж ступні, точковий масаж, загартовувальні процедури).

2. Гурткова робота (зазначається тематика занять згідно з планом керівника гуртка).

3. Ігри-заняття (згідно розкладу). Тема, тип, вид. Програмові завдання. Матеріал.

4. Різні види праці (ручна: 1раз/тижд. у старших дошкільників; господарсько-побутова, праця в природі, колективна праця) в різних формах. Завдання, матеріал.

5. СХД (образотворча, художньо-оформлювальна, мовленнєва, музична, театралізована). Передбачити мотиви та умови, за яких СХД може розгорнутися, та вказати імена дітей.

6. Розваги, ігри (різні види театрів: ляльковий, тіньовий, пальчиковий, настільний та ін.; ігри-драматизації, інсценівки; концерти; фізкультурні, музичні та літературні дозвілля). Тематика розваг.

Друга прогулянка

1.  Ігрова діяльність. Вивчення нових рухливих ігор. Назва, мета, матеріал.

2. Спостереження. Мета, матеріал, основні запитання до дітей.

3. Праця в природі. Вид, мета, матеріал.

4. 1ндивідуальна робота з дітьми. Вказувати імена дітей, мету (завдання).

5. Індивідуальна робота з батьками.

6. Самостійна рухова діяльність дітей. Мета, матеріал.

Вечір

1 . Слухання аудіо-казок, перегляд дитячих телепередач, альбомів тощо.

2. Читання художніх творів (різні жанри).

3. Робота в книжковому куточку. Вид роботи, завдання.

4. Індивідуальна робота з дітьми та батьками.

5. Самостійна ігрова діяльність дітей. Мета, матеріал.

 Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.