Допоможемо дитині подолати агресію. Батьківський всеобуч
- Поясніть дитині, що кожна людина має право на прояв своїх почуттів та емоцій, головне - навчитися керувати ними, а не бездумно та безконтрольно піддаватися їхньому впливу.
- Важливо вчитися самим і навчити дітей не заганяти емоційне напруження всередину, а виражати його адекватними, неруйнівними способами.
- Допоможіть сину чи доньці опановувати навички безконфліктної поведінки: аргументовано відстоювати свою думку, виражати свої емоції прийнятними словами, інтонацією, діями.
- Якщо в малюка з'являються ознаки агресивної поведінки, слід насамперед проаналізувати, чи не є вони проявами хвороби.
- Якщо дитина вступила в бійку, захищаючи від зазіхань інших малят свої іграшки, необхідно пояснити, що діти зовсім не бажають їй нічого поганого. Їм просто хотілося побавитися разом з таким вихованим хлопчиком (дівчинкою), у якого (ї) є чудові іграшки.
- Якщо дитина говорить, що хтось її скривдив і довелося дати відсіч, не треба сварити її. Малюкові потрібно пояснити, що бажано не битися, а шукати інші способи. Але вимагати бути зовсім пасивним не можна.
- Якомога частіше ставте дітям запитання: «Чого тобі хочеться? А як краще це зробити? Чому?»
- Для дитини немає значення, яким способом привернути увагу дорослих - негативним чи позитивним. Тому треба намагатися якомога частіше надавати взаємодії з дитиною позитивного відтінку.
- З агресивними дітьми доцільно використовувати арттерапію, роботу з піском, глиною, малювання, аплікацію, оригамі, ігри з мильними бульбашками.
- Загалом, найважливішою виховною аксіомою, на якій має ґрунтуватися індивідуальний підхід до кожної дитини, є така: «Усе виховання тримається на одному слові - люби!»
Дітей треба просто любити... Тож любіть своїх дітей!
Використано інтернетресурс
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів