ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ з проблеми «Діти з особливими освітніми потребами: правила взаємодії з ними»
01 лютого 2017 року у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) відбувся психологічний практикум з проблеми «Діти з особливими освітніми потребами: правила взаємодії з ними»
Мета: надати практичну допомогу педагогам у взаємодії з особливими дітьми.
План роботи
1. Зміст освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами. (Порадник вихователя-методиста).
2. Раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами. (Виступ-презентація старшої медсестри Ковтун Л.М.)
3.Особливості організації інклюзивної освіти у ДНЗ. (Виступ-презентація завідувача Лисак О.М.)
4. Особливості проведення корекційно-розвивальних занять у ДНЗ. (Порадник практичного психолога Павлусь М.М.)
5.Виставка-презентація навчально-методичного забезпечення в ДНЗ та кращих зразків розвивального дидактичного матеріалу для роботи з дошкільниками, в тому числі й з ООП:
- презентація кращих дидактичних посібників для роботи з дітьми з ООП. (Порадники для педагогів та батьків);
- презентація 1-2 кращих дидактичних гри чи посібники для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників, в тому числі й з ООП. (Вихователі всіх вікових груп).
Далі дивитися за посиланням
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів