Система роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на 2021/2022 навчальний рік
Квасилівський ЗДО (ясла-садок) ЗАТВЕРДЖУЮ
Наказ від 11 вересня 2021 року №78 о/д
Директор __________ О. ЛИСАК
Система роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на 2021/2022 навчальний рік
№ п/п |
Прізвище та ім'я дитини |
Дата народж. |
Домашня адреса
|
Вікова група |
Вади розвитку |
Заходи щодо оздоровчо-корекційної освітньої роботи з дітьми |
Відповідальні
|
Діти, які мають вади опорно-рухового апарату |
|||||||
1. |
Прізвища дітей не вказані з етичних міркувань |
23.08.2017 |
|
|
Плосковальгусна деформація стоп, ЗПМР |
Увага! Дітям, які мають плоскостопість, клишоногість, приведення передніх відділів стоп, протипоказані: ходьба на п'ятках чи внутрішньому зводі стопи, стрибки. Дітям, у яких виявлений сколіоз, протипо-казані: стрибки, перекиди, різкі зміни положення тіла, фізичні навантаження на пошкоджений бік. Дітям, у яких виявлено нестабільність шийного відділу хребта, протипоказані: різкі зміни положення тіла, різкі повороти у шийному відділі. |
вихователі вихователі інструктор з ф-ри вихователі вихователі вихователі вихователі вихователі інструктор з ф-ри вихователі інструктор з ф-ри вихователі музкерівники інструктор з ф-ри вихователі вихователі вихователі інструктор з ф-ри вихователі вихователі старша медсестра вихователі, ст. м\с |
2. |
|
14.02. 2015 |
|
№2 |
Плосковальгусна деформація стоп, кривошея |
||
3.
|
|
07.01.2016 |
|
№5 |
Дитина з інвалідністю Вроджена вада роз-витку нижньої лівої кінцівки (вкорочена) |
||
4.
|
|
12.09. 2014 |
|
№7 |
Плосковальгусна деформація стоп ІІ ст. |
||
5. |
|
06.11.2015 |
|
№9 |
Плосковальгусна деформація стоп ІІ ст. |
||
6. |
|
14.12.2015 |
|
№5 |
Плосковальгусна деформація стоп І-ІІ ст. |
||
7. |
|
23.05.2015 |
|
№11 |
Плосковальгусна деформація стоп ІІ ст. |
||
8. |
|
23.05.2015 |
|
№11 |
Плосковальгусна деформація стоп ІІ ст. |
||
9. |
|
21.07. 2015 |
|
№11 |
Екзостозна хвороба, еутіріоз |
||
10. |
|
15.05.2015 |
|
№10 |
Плосковальгусна деформація стоп |
||
11. |
|
06.08.2015 |
|
№7 |
Плосковальгусна деформація стоп І-ІІ ст. |
||
Діти із затримкою мовного розвитку |
|||||||
1. |
|
25.05.2014 |
|
№2 |
ЗПМР |
|
вихователі пр. психолог вихователі
вихователі вихователі вихователі, псих-г вихователі, псих-г музкерівники вихователі, інст. з фіз-ри пр. психолог пр. психолог вихователі вихователі
вихователі інст. з ф-ри
вихователі інст. з ф-ри вихователі, інст-р з ф-ри інст. з фіз.-ри
музкерівники ст. медсестра вихователі, інст. з фіз.-ри вихователі, інст. з фіз.-ри вихователі вихователі, інст. з фіз.-ри вихователі, псих-г вихователі
пр. психолог
ст. медсестра |
Рекомендована поступова адаптація до режимних моментів; розвиток діалогового мовлення. |
|||||||
2. |
|
02.11 2014 |
|
№10 |
ЗПМР |
||
3. |
|
02.05.2015 |
|
№10 |
Цереброастенічний синдром |
||
4. |
|
09.10.2014 |
|
№7 |
ЗМР |
||
5. |
|
24.03.2016 |
|
№6 |
Дитина з інвалідністю Сенсомоторна алалія важкого ступеня |
||
6. |
|
12.09.2016 |
|
№6 |
Внутрішня субкомпенсована гідроцефалія |
||
7. |
|
06.09.2016 |
|
№13 |
ЗМР |
||
8. |
|
11.04.2015 |
|
№11 |
ЗМР |
||
9. |
|
09.09.2016 |
|
№6 |
Цереброастенічний синдром |
||
10. |
|
25.11.2015 |
|
№5 |
ЗМР |
||
11. |
|
10.06.2016 |
|
№12 |
ЗПМР |
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Діти, які мають вади зору |
|||||||
1. |
|
07.11. 2015 |
|
№5 |
Далекозорість слабої степені |
Увага! Дітям зі спеціальної підгрупи (з ускладненими захворюваннями) не дозволяється: брати участь у змаганнях зі стрибків, бігу; піднімати вагу; працювати, нахилившись; робити перекиди.
Увага! Дітям з косоокістю та короткозорістю (міопією) протипоказані вправи статичного та швидкісно-силового характеру: стрибки у висоту і довжину; зіскоки зі снарядів; стійка на плечах, голові, руках; вправи зі струшування тіла, різкими змінами його положення; інтенсивний біг; пересування на лижах і ковзанах. Увага! Дітям з порушеннями зору не допускають зустрічний біг, різкі зупинки під час бігу, тримання одне за одного під час руху. Увага! Дітям із астигматизмом забороняють: віджимання, біг, будь-які стрибки, піднімання важких предметів, різкі рухи. |
вихователі, ст. м\с вихователі вихователі, інструктор з фіз-ри
вихователі, інст. з фіз-ри пр. психолог
вихователі, інструктор з фіз-ри
вихователі, інструктор з фіз-ри
вихователі, інструктор з фіз-ри інструктор з ф-ри вихователі
вихователі вихователі, інст. з фіз.-ри вихователі, інст. з фіз.-ри вихователі, інст. з фіз.-ри
інст. з фіз.-ри музкерівники вихователі, псих-г
вихователі, інст. з фіз.-ри
вихователі ст. медсестра вихователі
|
2. |
|
02.11.2014 |
|
№10 |
Гіперметропія середньої степені |
||
3. |
|
22.03.2016 |
|
№12 |
Збіжна косоокість |
||
4. |
|
16.01.2016 |
|
№12 |
Гіперметропія високої степені |
||
5. |
|
13.01.2016 |
|
№9 |
Гіперметропія середньої степені |
||
6. |
|
04.06.2014 |
|
№5 |
Гіперметропія слабої степені обох очей |
||
7. |
|
17.01.2014 |
|
№13 |
Гіперметропія високої степені |
||
8. |
|
17.12.2014 |
|
№2 |
Збіжна косоокість |
||
9. |
|
08.11.2016 |
|
№13 |
Міопія середньої степені |
||
10. |
|
07.02.2015 |
|
№10 |
Гіперметропія середньої степені |
||
11. |
|
12.09.2016 |
|
№6 |
Ангіопатія сітківки |
||
12. |
|
03.01.2016 |
|
№12 |
Збіжна косоокість |
||
13. |
|
10.11.2017 |
|
№3 |
Гіперметропія середньої степені |
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Діти, у яких виявлені вади серця |
|||||||
1. |
|
|
|
|
|
Увага! Дітям із захворюваннями серцево-судинної системи протипоказані: затримка дихання, напруження, різкі підйоми, інтенсивний біг, стрибки. |
вихователі, інстр. з фіз-ри вих-лі, інс. з фіз-ри вихователі, псих-г вихователі старша м\с вихователі, ст. м\с інстр. з фіз-ри вихователі пр. психолог пр. психолог вихователі, псих-г вихователі, інстр. з фіз-ри старша м\с вихователі, ст. м\с |
2. |
|
|
|
|
|
||
3. |
|
|
|
|
|
||
4. |
|
|
|
|
|
||
5. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Діти, які мають захворювання дихальної системи |
|||||||
1. |
|
08.11.2014 |
Молодіжна 38\47 |
№2 |
Деформуючий бронхіт |
Увага! Дітям з бронхіальною астмою протипоказані: інтенсивний біг, затримка дихання, напруження, вправи на тренування великих груп м'язів. Дітям, у яких виявлено порушення носового дихання, протипоказані значні фізичні навантаження. |
вихователі, інстр. з фіз-ри вихователі, інстр. з фіз-ри вихователі, псих-г інстр. з фіз-ри вихователі старша м\с вихователі, ст. м\с |
2. |
|
|
|
|
|
||
3. |
|
|
|
|
|
||
4.
|
|
|
|
|
|
||
5.
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Діти, у яких виявлена патологія шлунково-кишкового тракту і сечовидільної системи |
|||||||
1. |
|
31.08.2015 |
|
№10 |
Гострий пієлонефрит |
Увага! Дітям із захворюваннями шлунко-во-кишкового тракту протипоказані значні фізичні навантаження на м'язи черевної порожнини, стрибки. Увага! Дітям із захворюваннями нирок протипоказані стрибки, перекиди, значні фізичні навантаження, різкі зміни положення тіла. |
м\с з дієтичного харчування вихователі, ст. м\с вих-лі, інст.з фіз-ри, старша м\с пр.психолог, вих-лі пр. психолог вихователі вихователі, інстр. з фіз-ри старша м\с вихователі, ст. м\с |
2. |
|
21.12. 2014 |
|
№2 |
Гострий пієлонефрит |
||
3. |
|
01.06.2014 |
|
№11 |
Кіста лівої нирки |
||
4. |
|
10.01.2016 |
|
№5 |
Дитина з інвалідністю Вроджена вада сечового міхура (оперована) |
||
5. |
|
21.11.2015 |
|
№9 |
Гострий пієлонефрит |
||
6. |
|
05.10.2015 |
|
№12 |
Пієлоектазія |
||
7. |
|
30.08.2016 |
|
№5 |
Хронічний пієлонефрит |
||
8. |
|
|
|
|
|
||
9. |
|
|
|
|
|
||
Діти, у яких виявлена ендокринна патологія |
|||||||
1. |
|
16.11.2015 |
|
№9 |
Дифузний зоб 0-І ст. |
|
всі педагоги м\с з дієтичного харчування вихователі, ст. м\с старша м\с пр. психолог, в-лі вихователі, ст. м\с пр. психолог, в-лі пр. психолог, в-лі вихователі вихователі, вихователі інстр. з фіз-ри старша м\с вихователі, ст. м\с |
2. |
|
09.10.2015 |
|
№9 |
Надлишкова вага |
||
3. |
|
30.10.2015 |
|
№5 |
Гіпоплазія щитовидної залози |
||
4. |
|
17.10.2015 |
|
№5 |
Дифузний зоб |
||
5. |
|
23.09.2015 |
|
№7 |
Дифузний зоб І ст. |
||
6. |
|
30.11.2014 |
|
№10 |
Дифузний зоб |
||
7. |
|
22.06.2015 |
|
№10 |
Затримка росту, еугіпотіріоз, лімфаденопатія |
||
8. |
|
22.11.2014 |
|
№11 |
Дифузний зоб І ст. |
||
9. |
|
15.05.2015 |
|
№10 |
Дифузний зоб І ст. |
||
10.
|
|
03.07.2015
|
|
№10
|
Дифузний зоб І ст. |
||
11. |
|
23.05. 2015 |
|
№11 |
Дифузний зоб І ст. |
||
12. |
|
23.05. 2015 |
|
№11 |
Дифузний зоб І ст. |
||
13. |
|
05.08. 2015 |
|
№7 |
Надмірна вага |
||
14. |
|
|
|
|
|
||
15. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Діти, у яких виявлена хірургічна патологія |
|||||||
1.
|
|
15.07.2015 |
|
№11
|
Фімоз |
|
вихователі, інст. з фіз.-ри вихователі, інст. з фіз.-ри пр. психолог пр. психолог, в-лі вихователі старша м\с вихователі, ст. м\с |
2. |
|
18.03.2015 |
|
№10 |
Фімоз |
||
3. |
|
16.10. 2014
|
|
№2
|
Пупкова кіла |
||
4. |
|
|
|
|
|
||
5. |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Діти, у яких виявлена дерматологічна патологія |
|||||||
1. |
|
12.09. 2014 |
|
№7 |
Атопічний дерматит |
|
вихователі, інст. з фіз.-ри вихователі, інст. з фіз-ри пр. психолог пр. психолог, в-лі вихователі старша м\с вихователі, ст. м\с |
2. |
|
28.05.2016 |
|
№9 |
Атопічний дерматит |
||
3. |
|
12.10.2016 |
|
№13 |
Дитина з інвалідністю Атопічний дерматит |
||
4.
|
|
06.10.2015 |
|
№6 |
Атопічний дерматит |
||
5.
|
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
||
Діти, у яких виявлена патологія лор-органів |
|||||||
1. |
|
08.08. 2015 |
|
№10 |
Аденоїди ІІ ст. |
|
вихователі, інст. з фіз.-ри вихователі, інст. з фіз-ри пр. психолог пр. психолог, в-лі вихователі старша м\с вихователі, ст. м\с |
2. |
|
15.10.2015 |
|
№2 |
Дитина з інвалідністю Вроджена вада розвитку правого вуха. Атрезія зовнішнього слухового проходу |
||
3. |
|
|
|
|
|
||
4. |
|
|
|
|
|
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів