Що добре, а що погано? Комплексне заняття з мовленнєвого спілкування в молодшій групі №8

02.12.2020

02 грудня 2020 року в молодшій групі №8 (вихователь Бенюк О.В.) відбулося комплексне заняття з розвитку мови та мовленнєвого спілкування на тему «Що добре, а що погано?». Саме напередодні свята Миколая у виховательки виникла цікава ідея - поговорити з дітьми про хороші і погані вчинки, про святого Миколая, який приходить до дітей з подарунками чи різочкою, та встигнути написати йому листа від чемних діток і замовити гостинці...

Під час бесіди діти дізналися про цікаве свято, яке ось-ось прийде, уважно розглянули сюжетну картину «День Святого Миколая - душа весело співає» та спробували дати відповіді на запитання виховательки: Яка зараз пора року? Яке свято наближається? До яких діток приходить Миколай? Які вчинки хороші? Які вчинки погані?

Після такої пізнавальної бесіди раптом до діток залетіло Янголятко. У нього була торбинка від св. Миколая, щоб у неї зібрати усі хороші вчинки дітей, а також покласти різочки. Янголятко разом із дітками пограло у цікаві дидактичні ігри і вправи: «Подарунок чи різочка?», «Добери слівце», «Чарівні слова» та послухало їхню дуже гарну пісеньку морально-духовного змісту «Не роби, маленька ручко, що не слід!».

Проте, найзворушливішим моментом на занятті було написання листа св. Миколаю із розповіддями малят про їхні хороші вчинки та замовленням подаруночка (діти висловлювалися, а вихователь записувала). Отож, листа написали і чекаємо подаруночків від Миколая...