Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування у старшій групі №12

09.04.2019

Щорічно під кінець навчального року в усіх старших групах ЗДО проводиться моніторинг якості дошкільної освіти, в ході якого вивчається рівень виконання Державних стандартів дошкільної освіти, Програми розвитку, виховання і навчання дошкільників у кожній віковій групі. Одним із засобів перевірки рівня розвитку дошкільників та підготовки їх до навчання у Новій українській школі є підсумкові заняття з різних освітніх ліній та розділів програми.

09 квітня 2019 року у старшій групі № 12 (вихователь Яремчук В.В.) відбулося підсумкове заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування на тему «В подорож рушаємо - Весну привітаємо!». Сьогодні разом із Ведмедиком, який також хоче восени піти до своєї лісової школи, діти вирушили у цікаву подорож і навчали свого гостя вирішувати різні мовленнєві завдання: відгадувати загадки; утворювати слова-назви, слова-дії, слова-ознаки, пестливі слова, антоніми і синоніми, слова-рими, із двох слів утворювати одне; відмінювати іменники у називному, родовому та інших відмінках; вживати слова в однині-множині та з різними прийменниками; будувати різні типи речень; читати по складах та цілими словами і реченнями; виконувати звуковий аналіз слів; ділити слова на склади і визначати наголошений склад; складати цікаві розповіді за картинкою та будувати речення за схемою; переказувати знайомі тексти та інше. Подорожуючи з дошкільнятами, Ведмедик зрозумів, що йому ще багато чого потрібно вивчити, щоб піти до школи. А діти йому у цьому радо допоможуть, адже всі вони вже дуже багато знають і до Нової української школи готові.