Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з логіко-математичного розвитку у старшій групі №9

12.04.2019

Щорічно під кінець навчального року в усіх старших групах ЗДО проводиться моніторинг якості дошкільної освіти, в ході якого вивчається рівень виконання Державних стандартів дошкільної освіти, Програми розвитку, виховання і навчання дошкільників у кожній віковій групі. Одним із засобів перевірки рівня розвитку дошкільників та підготовки їх до навчання у Новій українській школі є підсумкові заняття з різних освітніх ліній та розділів програми.

12 квітня 2019 року у старшій групі №9 (вихователь Вернюк С.В.) відбулося підсумкове заняття з математики та логіки на тему «Подорож у країну професій». Подорожуючи у цікаву країну професій дорослих, діти вирішували цілий ряд логіко-математичних завдань, без яких сьогодні вже не можуть обійтися люди жодної із професій. Це: різні види лічби в межах 10  та 20 (кількісна, порядкова, зворотна, лічба парами); розрізнення пір року та місяців; орієнтування по годиннику; розрізнення цифр в межах 10 (20); розв'язування прикладів та задач; розрізнення геометричних фігур (плоских та об'ємних); склад числа з двох менших; порівняння чисел між собою; орієнтування в просторі; вимірювання довжини за допомогою лінійки та багато інших завдань.

Діти дуже старалися і вправно вирішували усі непрості завдання, адже хочуть неодмінно вибрати собі найкращу у житті професію. Але вони добре знають, що спочатку їм потрібно піти до школи, щоб здобути гарні знання, а вже потім здобути цікаву професію...