Майстер-клас з проблеми «Використання практичного моделювання під час навчання старших дошкільників розв'язувати арифметичні задачі»
04 листопада 2021 року у Квасилівському ЗДО для вихователів відбувся майстер-клас з проблеми «Як використовувати практичне моделювання під час навчання старших дошкільників розв'язувати арифметичні задачі»
Мета майстер-класу: підвищення кваліфікації вихователів щодо алгоритму ознайомлення із потенціалом практичного моделювання під час навчання дітей розвязувати арифметичні задачі.
План роботи
1. Як використовувати практичне моделювання під час навчання старших дошкільників розв'язувати арифметичні задачі.
Методична скарбничка. Вихователь Т. Новосад
2. Практична частина. Створення картотеки логіко-математичних завдань та практичного моделювання задач:
- молодший дошкільний вік
- середній дошкільний вік
- старший дошкільний вік
Обмін досвідом. Вихователь Т. Новосад
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів