Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

Особистість дитини

ПЛАНИ проведення щорічних Тижнів знань з основ безпеки життєдіяльності в Квасилівському ЗДО (ясла-садок) на жовтень та квітень: авторський підхід

У відповідності до змісту авторської програми «Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників» Сенюк Н.Г.творчою групою педагогів Квасилівського ЗДО (ясла-садок) розроблена чітка система освітньої роботи для дошкільників усіх вікових груп на період проведення Тижнів знань з основ безпеки життєдіяльності, яка апробована на практиці і є досить результативною. Радо ділимося досвідом роботи...

Підсумкове заняття для дітей старшого дошкільного віку «Школа екстремальних ситуацій»

Програмові завдання: перевірити набуті та засвоєні знання дітей  з особистої безпеки, протипожежної безпеки на вулиці; закріплювати уміння не розгублюватись, заспокоюватись під час екстремальних ситуацій, знаходити правильне рішення; розвивати мислення, уважність, уміння діяти за сигналом; виховувати зосередженість, уміння правильно оцінити ситуацію, бажання допомогти товаришеві, обережність, послушність, бережне відношення до свого здоров'я...

Конспект заняття з основ здоров'я для дітей середньої групи на тему "Шкіра - орган чуття. Правила збереження шкіри. Перша медична допомога при порізі

Програмові завдання: продовжити знайомити дітей із шкірою людини, її властивостями та призначенням; вчити встановлювати змістові зв'язки між станом здоров'я людини та оточуючим, яке на нього впливає. Знайомити з правилами профілактики травматизму, збереження шкіри та надання першої медичної допомоги при порізах, забої. Виховувати бережне відношення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих...

Конспект заняття з ОБЖД для дітей старшої групи на тему «Подорож у минуле пилесмока»

Програмові завдання: ознайомити дітей з призначенням та функціями пилесмока, підвести до розуміння того, для чого людина постійно вдосконалює предмети - помічники; розширити знання про техніку безпеки при поводженні з електроприладами. Виховувати в дітей бережне відношення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих. Активізувати мовлення дітей словами: електроприлади, побутова техніка, пилесмок, електросіть, електромережа, електричний струм, розетка,  коробка, шнур, мішечок,  трубка, щітки-насадки...

Конспект заняття з ОБЖД для дітей старшої групи на тему «Подорож в минуле електричної лампочки»

Програмові  завдання: познайомити дітей з історією електричної лампочки, закріпити правила поведінки з електрикою; розвивати уміння прослідковувати історію розвитку від простого, примітивного до складного та комфортного. Виховувати бережне відношення до власного здоров'я. Активізувати мову дітей словами: електрика, лампочка, гас, гасова лампа, свічка, ліхтар, каганець, лампадка, смолоскип, скіпка, тріска, вогнище, віск, гніт, нафта, керосин, електрик, електромонтер...

Конспект заняття з основ здоров'я для дітей молодшої групи на тему «Ознаки здоров'я та хвороби. Формування правильної постави»

Програмові завдання: закріпити знання дітей про ознаки здоров'я і хвороби; формувати знання про своє тіло: дати доступну, життєво необхідну інформацію про тулуб, його складники (плечі, груди, живіт, спина, сідниці)...

Конспект заняття з ОБЖД для середньої групи на тему «Дитина вдома. Місце для ігор вдома: гострі, колючі, ріжучі предмети, електроприлади, газ, ліки

Програмові завдання: створити  умови для сприйняття дітьми правил безпечної поведінки вдома з різними предметами (гострі, колючі, ріжучі предмети, електроприлади, газ, ліки)...

ПРОГРАМА "Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників": авторський підхід

На наше переконання в програмі «Я у Світі» питання ОБЖД передбачені недостатньо і не в повній мірі та не систематизовані належним чином за всіма віковими групами. Виникла потреба в їх значному розширенні, удосконаленні, глибокому аналізі та систематизації за віковими періодами дітей: ранній вік, молодший дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік...

Інтегроване заняття для середньої групи на тему «Моя безпека»

безпека життєдіяльності: розширювати знання дітей про безпечні-небезпечні предмети для ігор, безпечну і небезпечну поведінку в природному, предметному і соціальному довкіллі; навчати елементарних правил безпечної поведінки у різних життєвих обставинах;

РІЧНЕ ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ занять з ОБЖД відповідно до тематики інтегрованих НВБ для всіх вікових груп: авторський підхід

На виконання авторської програми "Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників" Сенюк Н.Г. творчою групою Квасилівського ЗДО (ясла-садок) розроблене річне планування занять з безпеки життєдіяльності для дітей раннього, молодшого, середнього та старшого дошкільного віку з урахуванням тематики інтегрованих навчально-виховних блоків освітньої діяльності в ЗДО на рік. Радо ділимося досвідом роботи...

Звіт про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) у квітні 2017 року

Для проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності було створено творчу групу, головою якої призначено вихователя-методиста Семенюк Р.Ф. Творча група розробила План основних заходів та План проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності у дошкільному навчальному закладі.

Перша долікарська допомога дитині в разі термічного опіку

 Перша допомога на місці події в разі опіків полягає у швидкому припиненні дії термічного агента. За ураження органів дихання й отруєння токсичними речовинами, що утворюються під час горіння, першочерговим заходом є забезпечення прохідності дихальних шляхів дитини - подача чистого повітря і контроль за їх прохідністю...

Інтегроване заняття з пріоритетом валеологічних завдань на тему «Як чинити, щоб менше хворіти». Старша група

Програмові завдання: валеологія: закріпити знання дітей про основні чинники здоров'я та способи зміцнення свого організму; вчити дотримуватися правил особистої гігієни...

 

Звіт про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) у листопаді 2016 року

 У дошкільному навчальному закладі, відповідно до наказів відділу освіти Рівненської райдержадміністрації та Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) від 24.10.2016 року з 31 жовтня по 04 листопада 2016 року проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності...

Як вести себе при обстрілі та бомбардуванні

  У тривожні часи варто сподіватися на краще, проте важливо бути підготовленим до будь-якого розвитку подій. Нехай ніколи не знадобиться порадник дій на випадок потрапляння під артобстріл чи бомбардування: що робити, куди бігти та як ховатися?..

ДЛЯ ЧОГО ТРЕБА ЗНАТИ І ВИКОНУВАТИ ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ

 Шановні батьки! Проблема безпеки дорожнього руху на даний момент є однією з досить важливих проблем міст України. Населення зростає, все більше людей купують автомобілі для особистого користування. Збільшується кількість дорожньо-транспортних пригод. Відбувається вони, на жаль, і з участю дітей дошкільного віку. Ви є для дітей зразком поведінки та об'єктом для наслідування.  Кращий спосіб зберегти своє життя і життя дитини на дорогах - дотримуватися правил дорожнього руху...

Власний приклад батьків - найперший помічник у вихованні в дітей безпечної поведінки вдома

 Працівники закладу і батьки мають докладати максимум зусиль аби убезпечити дитину від побутового травматизму, навчити їх правил безпеки життєдіяльності. Батьки мають регулярно розмовляти з дитиною на тему побутової безпеки. При цьому слід не просто розповідати, а ставити запитання дітям для розмірковування, і, що дуже важливо, не залякувати дітей, а давати чітку, правдиву інформацію й зрозумілі правила безпеки - тоді дитина засвоїть їх, як життєву норму. Ознайомлюючи з правилами безпеки життєдіяльності потрібно, щоб і дорослі дотримувались їх...

Пам'ятка для батьків щодо правил дорожнього руху

Пропонуємо пам'ятку для батьків з дотриманням првавил дорожнього руху...

УТИЛІЗАЦІЯ БАТАРЕЙОК!

  Батарейка - це зручне джерело електричної енергії. Сьогодні  майже усе, від наручних годинників та мобільних телефонів до ноутбуків і машин, працює на батарейках. Все, що живиться електрикою та не має зовнішнього джерела живлення,  потребує батарейки. Проте, якими б зручними вони не були з погляду на мобільність, вони не можуть працювати вічно. Навіть акумулятори, потенційно довговічніші, теж мають певний період експлуатації...

ДОПОМОЖИ СОБІ САМ! Правила надання першої медичної допомоги для дітей старшого дошкільного віку

Правила надання першої медичної допомоги для дітей старшого дошкільного віку...

При загрозі терористичних актів

 Однією з глобальних проблем сучасності є загроза проявів тероризму. Потрібно бути пильними, адже вибуховий пристрій встановлений в місцях скупчення людей, у громадському транспорті або житловому будинку може бути замасковано під звичайний предмет - сумку, портфель, згорток...

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПРИ ВИЯВЛЕННІ РОЗЛИВУ РТУТІ

Суворо заборонено використовувати для очищення забрудненої ртуттю ділянки миючі засоби, особливо ті, які містять амоній та хлор. Ці засоби можуть реагувати з ртуттю, виділяючи при цьому отруйні гази.

В Україні обов'язки щодо демеркуризації (навіть якщо ртуті вилилась незначна кількість - наприклад Ви розбили термометр) покладені на ДСНС - тож, коли Ви звертаєтесь до служби з повідомленням про розлив цього небезпечного металу до Вас зобов'язані приїхати та допомогти...

Показники життєвої компетенції дошкільників з безпеки життєдіяльності

На сучасному етапі розвитку суспільства проблему охорони здоров'я і безпеки життєдіяльності розглядають як одну з базових. Сутність її полягає у забезпеченні гарантованого захисту життя та збереження здоров'я кожного громадянина. Передовсім головним адресатом є дитина, а держава створює відповідні умови для її повноцінного зростання. Саме тому найважливіше завдання дошкільної освіти сьогодні - це визнання пріоритету охорони життя, збереження, зміцнення і формування фізичного, психічного, соціального та духовного здоров'я, стимулювання виникнення адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику. Дбати про життєбезпеку дітей, прищеплювати навички здорового способу життя, навчати правильно поводитися в екстримальних ситуаціях - актуальна вимога для всіх дорослих...

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСОБИСТОЇ БЕЗПЕКИ ДОШКІЛЬНИКІВ

Життя потребує від наших дітей вміння орієнтуватись і знаходити завжди вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у дитини знань, тим більше небезпеки з боку оточуючого середовища на неї чекає...

Правила безпеки для дитини

«Запам'ятай важливі номери телефону»

101 - рятувальна служба (також пожежна охорона). Дзвони при пожежі та коли потрапив у будь-яку складну ситуацію.

102 - міліція. Дзвони, коли тобі загрожує небезпека від незнайомців або якщо побачив злочин чи дорожньо-транспортну пригоду.

103 - швидка медична допомога. Дзвони, коли отримав серйозну травму, погано почуваєшся або побачив, що комусь стало зле.

104 - газова служба. Дзвони, коли відчуваєш запах газу...

Як слід діяти у надзвичайних умовах?

Досить непрості часи настали для нашої України. Ми, дорослі, маємо убезпечити наших дітей та правильно діяти в кожній надзвичайній ситуації, що нас застає...

Сигнал «Увага всім!» Захисти себе сам!

В старшому дошкільному віці діти мають знати, що у випадках аварії, загрози від стихійного природного лиха, радіаційної небезпеки, хімічного вибуху тощо на допомогу мешканцям міст та сіл приходить служба цивільної оборони...

Пожежа

Пожежа - це неконтрольований процес горіння, супроводжуваний загрозою життю людей та знищенням матеріальних цінностей...

Зникла дитина

Вулиці великих міст не дуже зручні навіть для дорослих людей, а дитина, яка опинилася тут сама, майже автоматично може вважатися у cтані екстремальної ситуації...

Ртуть - класична отрута

Ртуть - класична отрута, дуже шкідлива для 6удь-яких форм життя. Власне, отруює не рідка ртуть, а її пари та розчинні сполуки. Ртуть уражує центральну нервову систему, нирки, слизову оболонку травлення. Гостре отруєння виявляється протягом доби загальною слабкістю, головним болем, підвищенням температури. Потім уражений відчуває біль у животі, розлад шлунку, хворобливість ясен. Перша допомога - обережне промивання шлунку, молоко та яєчний білок і негайна доставка потерпілого до лікаря...

Екстремальна ситуація

У випадку виникнення екстремальної ситуації послідовність дій має бути такою: Без паніки, не поспішайте! В іншому випадку вірогідні неправильні дії. 3а можливості точно визначте причини виникнення екстремальної ситуації...

Дармовий делікатес може коштувати життя. Отруєння грибами

Українська - кухня багата грибними стравами. Люди йдуть добровільно за дармовим делікатесом, інколи забуваючи, що збирання грибів потребує особливої пильності.

Їстівних грибів понад 30 видів, і є декілька умовно їстівних. 3 азартом, який-виникає під час їx збирання, зникає пильність, тому щосезону гинуть десятки людей, бо лікувати отруєння грибами дуже складно...

Аварія на хімічно небезпечних об'єктах

За небезпеки хімічного ураження негайно надягніть протигаз (респіратор) та засоби захисту шкіри (плащ, накидку). Залишайтеся у приміщенні, увімкніть радіоприймач, чекайте повідомлення штабу цивільної оборони. Щільно зачиніть вікна та двері, герметизуйте приміщення. Не можна укриватися у підвальних, напівпідвальних приміщеннях та на перших поверхах...

Аварії з викидом (розливом) СДОР (аміаку, хлору, сірководню, бензолу)

Аварії з викидом (розливом) СДОР не виключені на холодом'ясокомбінатах, водопровідних станціях, целюлозно-паперових та бавовняних підприємствах. У цих випадках до атмосфери потрапляють хлор, аміак та інші хімічні речовини...

Дії населення під час аварій, пов'язаних з викидами хлору

 У схові та під час транспортування хлор знаходиться у зрідженому стані. Під час викиду в атмосферу ця хімічна речовина випаровується та з водними парами утворює білий туман, який переміщується у напрямку вітру. Хмара хлору стелиться по землі (хлор важчий за повітря у 2,5 рази), накопичуючись у низинах, підвалах, колодязях і може зберігатися там довгий час. Пари хлору подразнюють дихальн1 шляхи, накопичуються у легенях, що може викликати їх набряк...

Правила, які допомагають людині співіснувати з громадським транспортом

Темної пори доби уникайте безлюдних зупинок. Очікуючи транспорт, стійте на добре освітленому місті, поруч з іншими людьми...

Перепустка в природу

Ідучи в парк, ліс чи поле, на екскурсію, в туристичний похід, на прогулянку чи на відпочинок, згадай: все, що тебе оточує, милує зір і слух, дає насолоду - це спільне багатство, його треба залишити чистим і неушкодженим, щоб радувати всіх, а не лише тебе одного, а тому..

Правила безпечної поведінки на воді

Дітям дозволяється заходити у воду тільки під наглядом дорослих...

Пожежа - результат власної недбалості та незнання засобів протипожежної безпеки

Під час експлуатації електромережі суворо забороняється перевантажувати електромережу одночасним підключенням декількох потужних струмоприймачів (прасок, плиток, рефлекторів, обігрівачів)...

Що не можна робити на вулиці?

Не можна вступати в розмову з незнайомими дорослими, якими б люб'язними та лагідними вони не здавалися. Не можна брати з їх рук дарунки та ласощі, бо вони можуть бути недобрими, несвіжими, можуть зашкодити здоров'ю. Якщо пригощають близькі сусіди, спершу треба подякувати, запитати дозволу у мами, а вже потім скуштувати гостинець...

Обережно: собака!

Важлива проблема великих міст - наявність великої кількості безпритульних собак. До того ж, особливо у наш складний час, зграї дворняг поповнюються великими та малими собаками престижних порід. Голодні та злі, вони завдають певної загрози здоров'ю, а іноді й життю людей. Але от парадокс: безпритульні собаки нападають на людину рідше, ніж собаки свійські...

Безпека дитини на вулиці

З самого раннього вікy дитині треба знати, що люди бувають різні, тому мати справу можна  лише з тим, кого добре знаєш. Дуже важливо пояснити, що незнайомець - це будь-яка людина, яку дитина не знає. Незнайомець може назвати дитину на ім'я, сказати, що прийшов за нею на прохання матусі або тата. Але на всі пропозиції чужої людини дитина повинна відповідати відмовою та, у випадку небезпеки, кричати: «Я його не знаю!», привертаючи до себе увагу оточуючих...

Сторінка безпеки. Опитувальник для батьків напередодні Тижня безпеки дитини в ДНЗ

Шановні батьки! В нашому дошкільному закладі оголошено Тиждень безпеки дитини. Просимо Вас прийняти активну участь в навчально-виховній роботі з дошкільниками і знайти можливість вирішити з ними проблемні запитання нашого опитувальника та обговорити результати своєї роботи з нами. Давайте подбаємо про здоров'я та безпеку наших дітей разом. Будемо щиро Вам вдячні за співпрацю. Ваші вихователі...

Безпека дитини в довкіллі. Методичний порадник для дорослих

Дитина, її життя і здоров'я - найвища цінність держави. Тож захистити її від можливих небезпек і навчити бережно взаємодіяти з довкіллям - одне з провідних державних завдань, визначених у головному документі дошкільної освіти - Базовому компоненті. У новій редакції БКДО виокремлюємо такі освітні лінії: «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Гра дитини», «Мовлення дитини», які можна об'єднати двома великими поняттями: дитина в природному і  дитина в соціальному довкіллі...

Інформація про використання публічних коштів

Корисне