Особистість дитини
Чи можна продовжувати освітній процес вже в укритті, якщо прозвучав сигнал повітряної тривоги під час занять? Однозначно - так. Але освітній процес в укритті має бути дітям безпечним на фізичному, емоційному та психологічному рівнях, при цьому маємо врахувати бажання і їх можливості. Основне завдання педагогів, щоб діти відволіклися від тривоги та тривожного стану.
Розпочати й завершити заняття, утримати увагу дошкільників з різним ступенем працездатності допоможуть так звані «швидкі» ігри, або ігри-хвилинки. Для того, щоб зацікавити дітей та вони з великим бажанням виконували різноманітні види діяльності в закладі дошкільної освіти, необхідно створити ігровий формат навчання. При цьому кожен педагог повинен врахувати вікові можливості дітей...
Малюк за своїми фізіологічними особливостями не може самостійно визначити усю міру небезпеки. Тому на дорослу людину покладена місія захисту своєї дитини. Дітям потрібно розумно допомагати уникати пошкоджень, адже неможливо весь час водити їх за руку, утримувати біля себе...
Метою Тижня безпеки дитини було: закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації техногенного, природного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників під час виникнення надзвичайних ситуацій в умовах правового режиму воєнного стану.
Допитливість дітей, їх зацікавленість, намагання пізнати оточуюче середовище виховує різнобічно розвинену особистість. Але відсутність у дітей передбачуваного результату своїх дій, особистого життєвого досвіду може привести їх до біди...
Створити безпечне освітнє середовище - одне з першочергових завдань закладу освіти, виконання якого має реалізувати право на безпечні та нешкідливі умови розвитку, навчання і виховання в умовах війни. Цим мають займатися спільними зусиллями керівник закладу освіти, педагогічні працівники, батьки вихованців, громадськість. До того ж, їм важливо опанувати основні правила безпечної поведінки та навчити цього дітей...
Мета Тижня безпеки дитини: закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації техногенного, природного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників під час виникнення надзвичайних ситуацій в умовах правового режиму воєнного стану...
ПЛАН основних заходів підготовки до проведення Тижня безпеки дитини у Квасилівському ЗДО на період з 22 по 26 квітня 2024 року...
Метою Тижня безпеки дорожнього руху було: формування у дошкільників основ соціокультурної та безпечної поведінки під час дорожнього руху, готовності до життя у сучасному технічно розвиненому світі...
Мета тижневика: формування у дошкільників основ соціокультурної та безпечної поведінки під час дорожнього руху, готовності до життя у сучасному технічно розвиненому світі...
План основних заходів підготовки до проведення Тижня безпеки дорожнього руху у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) на період з 13 по 17 листопада 2023року ...
Метою Тижня безпеки дитини було: удосконалити знання та навички педагогічних працівників з формування у дітей цілісного ставлення до власного здоров'я і життя; поліпшити якість освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників в умовах правового режиму воєнного стану...
План основних заходів підготовки до проведення Тижня безпеки дитини у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) на період з 23 по 27 жовтня 2023року
Мета Тижня безпеки дитини: закріпити у дітей уявлення про можливі небезпечні ситуації техногенного, природного, медичного, біологічного характеру та відпрацювати стереотипи поведінки дошкільників під час виникнення надзвичайних ситуацій в умовах правового режиму воєнного стану...
Одним із важливих пріоритетів у діяльності ЗДО забезпечення безпеки учасників освітнього процесу у період воєнної агресії. Життя та здоров'я дітей - це найбільша цінність людства. Володіти необхідними знаннями, потрібними для подальшої безпечної життєдіяльності, є важливим завданням для кожного з дорослих...
Метою Тижня безпеки дитини було: перевірити та удосконалити у дітей знання і уявлення про можливі небезпечні ситуації техногенного, природного, медичного, біологічного характеру з відпрацюванням стереотипів поведінки дошкільників під час виникнення надзвичайних ситуацій в умовах правового режиму воєнного стану та адаптивного карантину, спричиненого коронавірусом...
Одне з найактуальніших завдань роботи педагогічного колективу ЗДО та батьків - формування у кожного вихованця активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки, озброєння його знаннями та навичками безпечної поведінки вдома, на вулиці, у дитячому садку, збереження та зміцнення здоров'я, формування здорового способу життя дошкільнят, у тому числі, в умовах воєнного стану в Україні...
ПЛАН проведення Тижня безпеки дитини у Квасилівському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) з 24 по 28 квітня 2023 року в умовах воєнного стану додається...
ПЛАН основних заходів підготовки до проведення Тижня безпеки дитини у Квасилівському ЗДО на період з 24 по 28 квітня 2023 року...
Батьки або інші законні представники дитини, несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, а також збереження їх життя, здоров'я, людської гідності...
Упродовж 24-28 квітня 2023 року у Квасилівському ЗДО проводиться Тиждень безпеки дитини. Пропонуємо матеріали семінару з проблеми «Заходи щодо безпеки життєдіяльності та профілактики дитячого травматизму» для ознайомлення та використання у роботі усіма службами закладу...
В умовах надзвичайної ситуації воєнного характеру (ракетний обстріл, вибух, повітряна тривога тощо) потрібно завжди зберігати особистий спокій, не кричати, не панікувати, не реагувати на різного роду провокації, а приймати виважені рішення. А для цього потрібно бути обізнаними з основними правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій...
Подаємо алгоритм дій для працівників Квасилівського ЗДО на випадок сигналу "Повітряна тривога"
Обладнання найпростіших укриттів має забезпечувати можливість безперервного перебування у них населення впродовж не менше 48 годин. З цією метою найпростіші укриття забезпечуються:
Коли дитина сумує за татом, вона може не розуміти, що з нею відбувається. Потрібно допомогти дитині зрозуміти свої емоції. Підтримати її і розповісти про свій сум за близькою людиною...
Стрес стимулює вироблення в організмі гормону кортизону й адреналіну. Для цього витрачається значна кількість вітамінів і мінеральних речовин (вітаміни А, С, В, Е, кальцій, цинк, магній, глюкоза). Будь-яка здорова їжа допомагає протистояти стресу за рахунок зміцнення імунної системи і зниження артеріального тиску. Найбагатшим джерелом антистресових вітамінів є:
Дошкільники теж мають право знати, що відбувається у їхній країні, але дорослі мають відповідальність убезпечити їх від хвилювань. Говоріть з дітьми зрозумілою їм мовою, через казки та історії, де наприклад, козаки боролися проти зла, захищали свою землю («Котигорошко», «Чарівні історії про козаків» тощо)...
Паніка - це напад тяжкого страху, тривоги та відчуття внутрішньої напруги. Паніка паралізує людину або ж навпаки, штовхає її на безрозсудні вчинки. Під час паніки спостерігаються протилежні реакції: одним хочеться бігти, іншим - навпаки, забитися в куток. Важливо пам'ятати, що саме в такому стані нас хоче бачити ворог, тому що у ньому ми найбільш вразливі, тому обов'язково потрібно вживати заходів, щоб відновити нормальний психічний стан...
Почувши сигнал «Повітряна тривога», вихователі групи повинні швидко порахувати дітей відповідно до списку, а помічники вихователів - зачинити всі вікна, вхідні двері усіх приміщень, перекрити воду, вимкнути світло...
Основними завданнями плану є забезпечення життя та здоров'я дітей і працівників Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради (далі ЗДО або освітній заклад), мінімізація матеріальних і фінансових втрат від впливу надзвичайної ситуації та економічних затрат у період ліквідації їх наслідків...
Одним із важливих пріоритетів у діяльності закладів дошкільної освіти (далі ЗДО) є забезпечення безпеки учасників освітнього процесу, які на сьогодні страждають від російської воєнної агресії. А життя та здоров'я дітей - це найбільша цінність людства. Володіти необхідними знаннями, потрібними для подальшої безпечної життєдіяльності, є важливим завданням для кожного з дорослих...
Батьки і педагоги ознайомлюють старших дошкільників з правилами користування телефоном, повідомляють номери телефонів основних служб допомоги «101», «102», «103», «104», привчають користуватися ними в разі потреби. Дорослі вправляють дітей у запам'ятовуванні своєї адреси, навчають звертатися по допомогу до працівників поліції у разі, якщо вони відстали або загубилися. В сім'ї та в ЗДО старших дошкільників навчають надавати першу допомогу при ударі, носових кровотечах, нескладних травмах, опіках, тепловому та сонячному перегріванні тощо...
При першій можливості покиньте разом із сім'єю небезпечну зону. У разі неможливості виїхати особисто, відправити дітей і родичів похилого віку до родичів, знайомих. Необхідно взяти із собою всі документи, коштовні речі і цінні папери...
Протягом 26-30 квітня 2021 року у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) проводиться Тиждень безпеки дитини. Пропонуємо матеріали онлайн-семінару-практикуму з проблеми «Заходи щодо безпеки життєдіяльності та профілактики дитячого травматизму» для ознайомлення та використання у роботі усіма службами ДНЗ...
На виконання авторської програми "Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників" Сенюк Н.Г. творчою групою Квасилівського ЗДО (ясла-садок) розроблене річне планування занять з безпеки життєдіяльності для дітей раннього, молодшого, середнього та старшого дошкільного віку з урахуванням тематики інтегрованих навчально-виховних блоків освітньої діяльності в ЗДО на рік. Радо ділимося досвідом роботи...
По завершенню Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності вихователі старших груп проводять підсумковий моніторинг знань дітей з БЖД засобами дидактичних ігор, а саме:
Як вберегти дітей від біди, як навчити їх безпечній поведінці та передбачити наслідки небезпечних розваг? Сподіваємось, що ця пам'ятка допоможе Вам зберегти дитину від біди.
Організм дітей не сприймає грибів, бо у них ще не виробляється особливий фермент, здатний переробляти цю важку для щлунка їжу!
Загартування - це система дій, спрямованих на підвищення опірності організму, розвиток здатності швидко і без шкоди для здоров'я пристосуватись до різноманітних умов життя. При загартуванні потрібно керуватись такими принципами: послідовність, систематичність, врахування індивідуальних особливостей, загартовуватися без страху і негативних почуттів. В загартуванні дитячого організму використовуються такі фактори: повітря, вода, сонячне тепло...
Дитину, що отримала тепловий чи сонячний удари, потрібно покласти у прохолодне місце, підійняти її голову, розстебнути одяг. Для збільшення тепловіддачі на лоб покласти холодний компрес і змочити одяг водою. Можна зробити вологе обгортання або протерти тіло потерпілого шматочком льоду, облити його прохолодною водою, але обережно і не довго. Температура тіла потерпілого не повинна бути нижча від 38 °С...
Програмові завдання: перевірити набуті та засвоєні знання дітей з особистої безпеки, протипожежної безпеки, безпеки на вулиці; закріплювати уміння надавати першу допомогу, не розгублюватись, заспокоюватись під час екстремальних ситуацій, знаходити правильне рішення; розвивати мислення, уважність, уміння діяти за сигналом; виховувати зосередженість, уміння правильно оцінити ситуацію, бажання допомогти товаришеві, обережність, послушність, бережне відношення до свого здоров'я...
Проблема отруєнь лікарськими засобами у дитячому віці по всьому світу за останній час стає все більш актуальною. Діти з великою цікавістю ставляться до ліків та лікарських засобів. Вони вважають їх корисними, бо ліки допомагають їм одужувати, а ще часто мають привабливу форму і вигляд та приємні на смак. Тому й потрібно тримати аптечку далі від поля зору та досяжності дитини. Ліки – це також деякою мірою хімічні речовини...
Шановні батьки! Щоб зберегти життя своє та ваших близьких, дотримуйте послідовності дій під час виникнення пожежі:
Шановні батьки! Ставтеся негативно до дитячих ігор з вогнем, щоб запобігти пожежі та загибелі у вогні людей, знищення майна. Своїм прикладом навчайте дітей суворого виконання протипожежних вимог. Щоб не допустити пожежі, необхідно дотримувати таких правил пожежної безпеки:
Програмові завдання: ознайомлення з довкіллям, мовленнєве спілкування: розширити знання дітей про користь для здоров'я ранкової зарядки, занять з фізкультури, рухливих ігор, прогулянки на свіжому повітрі тощо; збагачувати словник словами: зарядка, здоров'я, сильний, міцний, фізичні вправи...
У відповідності до змісту авторської програми «Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників» Сенюк Н.Г.творчою групою педагогів Квасилівського ЗДО (ясла-садок) розроблена чітка система освітньої роботи для дошкільників усіх вікових груп на період проведення Тижнів знань з основ безпеки життєдіяльності, яка апробована на практиці і є досить результативною. Радо ділимося досвідом роботи...
Програмові завдання: перевірити набуті та засвоєні знання дітей з особистої безпеки, протипожежної безпеки на вулиці; закріплювати уміння не розгублюватись, заспокоюватись під час екстремальних ситуацій, знаходити правильне рішення; розвивати мислення, уважність, уміння діяти за сигналом; виховувати зосередженість, уміння правильно оцінити ситуацію, бажання допомогти товаришеві, обережність, послушність, бережне відношення до свого здоров'я...
Програмові завдання: продовжити знайомити дітей із шкірою людини, її властивостями та призначенням; вчити встановлювати змістові зв'язки між станом здоров'я людини та оточуючим, яке на нього впливає. Знайомити з правилами профілактики травматизму, збереження шкіри та надання першої медичної допомоги при порізах, забої. Виховувати бережне відношення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих...
Програмові завдання: ознайомити дітей з призначенням та функціями пилесмока, підвести до розуміння того, для чого людина постійно вдосконалює предмети - помічники; розширити знання про техніку безпеки при поводженні з електроприладами. Виховувати в дітей бережне відношення до власного здоров'я та здоров'я оточуючих. Активізувати мовлення дітей словами: електроприлади, побутова техніка, пилесмок, електросіть, електромережа, електричний струм, розетка, коробка, шнур, мішечок, трубка, щітки-насадки...
Програмові завдання: познайомити дітей з історією електричної лампочки, закріпити правила поведінки з електрикою; розвивати уміння прослідковувати історію розвитку від простого, примітивного до складного та комфортного. Виховувати бережне відношення до власного здоров'я. Активізувати мову дітей словами: електрика, лампочка, гас, гасова лампа, свічка, ліхтар, каганець, лампадка, смолоскип, скіпка, тріска, вогнище, віск, гніт, нафта, керосин, електрик, електромонтер...
Програмові завдання: закріпити знання дітей про ознаки здоров'я і хвороби; формувати знання про своє тіло: дати доступну, життєво необхідну інформацію про тулуб, його складники (плечі, груди, живіт, спина, сідниці)...
Програмові завдання: створити умови для сприйняття дітьми правил безпечної поведінки вдома з різними предметами (гострі, колючі, ріжучі предмети, електроприлади, газ, ліки)...
На наше переконання в програмі «Я у Світі» питання ОБЖД передбачені недостатньо і не в повній мірі та не систематизовані належним чином за всіма віковими групами. Виникла потреба в їх значному розширенні, удосконаленні, глибокому аналізі та систематизації за віковими періодами дітей: ранній вік, молодший дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік...
безпека життєдіяльності: розширювати знання дітей про безпечні-небезпечні предмети для ігор, безпечну і небезпечну поведінку в природному, предметному і соціальному довкіллі; навчати елементарних правил безпечної поведінки у різних життєвих обставинах;
Перша допомога на місці події в разі опіків полягає у швидкому припиненні дії термічного агента. За ураження органів дихання й отруєння токсичними речовинами, що утворюються під час горіння, першочерговим заходом є забезпечення прохідності дихальних шляхів дитини - подача чистого повітря і контроль за їх прохідністю...
Програмові завдання: валеологія: закріпити знання дітей про основні чинники здоров'я та способи зміцнення свого організму; вчити дотримуватися правил особистої гігієни...
У дошкільному навчальному закладі, відповідно до наказів відділу освіти Рівненської райдержадміністрації та Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) від 24.10.2016 року з 31 жовтня по 04 листопада 2016 року проведено Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності...
У тривожні часи варто сподіватися на краще, проте важливо бути підготовленим до будь-якого розвитку подій. Нехай ніколи не знадобиться порадник дій на випадок потрапляння під артобстріл чи бомбардування: що робити, куди бігти та як ховатися?..
Шановні батьки! Проблема безпеки дорожнього руху на даний момент є однією з досить важливих проблем міст України. Населення зростає, все більше людей купують автомобілі для особистого користування. Збільшується кількість дорожньо-транспортних пригод. Відбувається вони, на жаль, і з участю дітей дошкільного віку. Ви є для дітей зразком поведінки та об'єктом для наслідування. Кращий спосіб зберегти своє життя і життя дитини на дорогах - дотримуватися правил дорожнього руху...
Працівники закладу і батьки мають докладати максимум зусиль аби убезпечити дитину від побутового травматизму, навчити їх правил безпеки життєдіяльності. Батьки мають регулярно розмовляти з дитиною на тему побутової безпеки. При цьому слід не просто розповідати, а ставити запитання дітям для розмірковування, і, що дуже важливо, не залякувати дітей, а давати чітку, правдиву інформацію й зрозумілі правила безпеки - тоді дитина засвоїть їх, як життєву норму. Ознайомлюючи з правилами безпеки життєдіяльності потрібно, щоб і дорослі дотримувались їх...
Пропонуємо пам'ятку для батьків з дотриманням првавил дорожнього руху...
Батарейка - це зручне джерело електричної енергії. Сьогодні майже усе, від наручних годинників та мобільних телефонів до ноутбуків і машин, працює на батарейках. Все, що живиться електрикою та не має зовнішнього джерела живлення, потребує батарейки. Проте, якими б зручними вони не були з погляду на мобільність, вони не можуть працювати вічно. Навіть акумулятори, потенційно довговічніші, теж мають певний період експлуатації...
Однією з глобальних проблем сучасності є загроза проявів тероризму. Потрібно бути пильними, адже вибуховий пристрій встановлений в місцях скупчення людей, у громадському транспорті або житловому будинку може бути замасковано під звичайний предмет - сумку, портфель, згорток...
Суворо заборонено використовувати для очищення забрудненої ртуттю ділянки миючі засоби, особливо ті, які містять амоній та хлор. Ці засоби можуть реагувати з ртуттю, виділяючи при цьому отруйні гази.
В Україні обов'язки щодо демеркуризації (навіть якщо ртуті вилилась незначна кількість - наприклад Ви розбили термометр) покладені на ДСНС - тож, коли Ви звертаєтесь до служби з повідомленням про розлив цього небезпечного металу до Вас зобов'язані приїхати та допомогти...
На сучасному етапі розвитку суспільства проблему охорони здоров'я і безпеки життєдіяльності розглядають як одну з базових. Сутність її полягає у забезпеченні гарантованого захисту життя та збереження здоров'я кожного громадянина. Передовсім головним адресатом є дитина, а держава створює відповідні умови для її повноцінного зростання. Саме тому найважливіше завдання дошкільної освіти сьогодні - це визнання пріоритету охорони життя, збереження, зміцнення і формування фізичного, психічного, соціального та духовного здоров'я, стимулювання виникнення адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику. Дбати про життєбезпеку дітей, прищеплювати навички здорового способу життя, навчати правильно поводитися в екстримальних ситуаціях - актуальна вимога для всіх дорослих...
Життя потребує від наших дітей вміння орієнтуватись і знаходити завжди вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у дитини знань, тим більше небезпеки з боку оточуючого середовища на неї чекає...
Шановні батьки! Опрацюйте, будь ласка, зі своїми дітьми нашу скарбничку з безпеки життєдіяльності. І хай обходить лихо стороною!
Досить непрості часи настали для нашої України. Ми, дорослі, маємо убезпечити наших дітей та правильно діяти в кожній надзвичайній ситуації, що нас застає...
В старшому дошкільному віці діти мають знати, що у випадках аварії, загрози від стихійного природного лиха, радіаційної небезпеки, хімічного вибуху тощо на допомогу мешканцям міст та сіл приходить служба цивільної оборони...
Пожежа - це неконтрольований процес горіння, супроводжуваний загрозою життю людей та знищенням матеріальних цінностей...
Вулиці великих міст не дуже зручні навіть для дорослих людей, а дитина, яка опинилася тут сама, майже автоматично може вважатися у cтані екстремальної ситуації...
Ртуть - класична отрута, дуже шкідлива для 6удь-яких форм життя. Власне, отруює не рідка ртуть, а її пари та розчинні сполуки. Ртуть уражує центральну нервову систему, нирки, слизову оболонку травлення. Гостре отруєння виявляється протягом доби загальною слабкістю, головним болем, підвищенням температури. Потім уражений відчуває біль у животі, розлад шлунку, хворобливість ясен. Перша допомога - обережне промивання шлунку, молоко та яєчний білок і негайна доставка потерпілого до лікаря...
У випадку виникнення екстремальної ситуації послідовність дій має бути такою: Без паніки, не поспішайте! В іншому випадку вірогідні неправильні дії. 3а можливості точно визначте причини виникнення екстремальної ситуації...
Українська - кухня багата грибними стравами. Люди йдуть добровільно за дармовим делікатесом, інколи забуваючи, що збирання грибів потребує особливої пильності.
Їстівних грибів понад 30 видів, і є декілька умовно їстівних. 3 азартом, який-виникає під час їx збирання, зникає пильність, тому щосезону гинуть десятки людей, бо лікувати отруєння грибами дуже складно...
За небезпеки хімічного ураження негайно надягніть протигаз (респіратор) та засоби захисту шкіри (плащ, накидку). Залишайтеся у приміщенні, увімкніть радіоприймач, чекайте повідомлення штабу цивільної оборони. Щільно зачиніть вікна та двері, герметизуйте приміщення. Не можна укриватися у підвальних, напівпідвальних приміщеннях та на перших поверхах...
Аварії з викидом (розливом) СДОР не виключені на холодом'ясокомбінатах, водопровідних станціях, целюлозно-паперових та бавовняних підприємствах. У цих випадках до атмосфери потрапляють хлор, аміак та інші хімічні речовини...
У схові та під час транспортування хлор знаходиться у зрідженому стані. Під час викиду в атмосферу ця хімічна речовина випаровується та з водними парами утворює білий туман, який переміщується у напрямку вітру. Хмара хлору стелиться по землі (хлор важчий за повітря у 2,5 рази), накопичуючись у низинах, підвалах, колодязях і може зберігатися там довгий час. Пари хлору подразнюють дихальн1 шляхи, накопичуються у легенях, що може викликати їх набряк...
Темної пори доби уникайте безлюдних зупинок. Очікуючи транспорт, стійте на добре освітленому місті, поруч з іншими людьми...
Ідучи в парк, ліс чи поле, на екскурсію, в туристичний похід, на прогулянку чи на відпочинок, згадай: все, що тебе оточує, милує зір і слух, дає насолоду - це спільне багатство, його треба залишити чистим і неушкодженим, щоб радувати всіх, а не лише тебе одного, а тому..
Дітям дозволяється заходити у воду тільки під наглядом дорослих...
Під час експлуатації електромережі суворо забороняється перевантажувати електромережу одночасним підключенням декількох потужних струмоприймачів (прасок, плиток, рефлекторів, обігрівачів)...
Не можна вступати в розмову з незнайомими дорослими, якими б люб'язними та лагідними вони не здавалися. Не можна брати з їх рук дарунки та ласощі, бо вони можуть бути недобрими, несвіжими, можуть зашкодити здоров'ю. Якщо пригощають близькі сусіди, спершу треба подякувати, запитати дозволу у мами, а вже потім скуштувати гостинець...
Важлива проблема великих міст - наявність великої кількості безпритульних собак. До того ж, особливо у наш складний час, зграї дворняг поповнюються великими та малими собаками престижних порід. Голодні та злі, вони завдають певної загрози здоров'ю, а іноді й життю людей. Але от парадокс: безпритульні собаки нападають на людину рідше, ніж собаки свійські...
З самого раннього вікy дитині треба знати, що люди бувають різні, тому мати справу можна лише з тим, кого добре знаєш. Дуже важливо пояснити, що незнайомець - це будь-яка людина, яку дитина не знає. Незнайомець може назвати дитину на ім'я, сказати, що прийшов за нею на прохання матусі або тата. Але на всі пропозиції чужої людини дитина повинна відповідати відмовою та, у випадку небезпеки, кричати: «Я його не знаю!», привертаючи до себе увагу оточуючих...
Шановні батьки! В нашому дошкільному закладі оголошено Тиждень безпеки дитини. Просимо Вас прийняти активну участь в освітньому процесі з дошкільниками і знайти можливість вирішити з ними проблемні запитання нашого опитувальника та обговорити результати своєї роботи з нами. Давайте подбаємо про здоров'я та безпеку наших дітей разом. Будемо щиро Вам вдячні за співпрацю. Ваші вихователі...
Дитина, її життя і здоров'я - найвища цінність держави. Тож захистити її від можливих небезпек і навчити бережно взаємодіяти з довкіллям - одне з провідних державних завдань, визначених у головному документі дошкільної освіти - Базовому компоненті. У новій редакції БКДО виокремлюємо такі освітні лінії: «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Гра дитини», «Мовлення дитини», які можна об'єднати двома великими поняттями: дитина в природному і дитина в соціальному довкіллі...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів