Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

План проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) з 31 жовтня по 04 листопада 2016 року

                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                                                                         Завідувач Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)

                                                                                                                                                      _____________   О.М. Лисак _______________________

                                                                                                                     (підпис)                                                (дата)

День

тижня

Вікові групи дітей

І молодша група

ІІ молодша група

Середня група

Старша група

Понеділок, 31 жовтня «Дитина і побут»

  • Заняття «Ми - матусині помічники. Професія пралі»
  • Заняття з малювання вогню (жовта і червона фарби)
  • Бесіда «Що таке здоров'я?»
  • Дидактичні ігри: «Склади ціле», «Маленькі пожежники», «Що спочат-

ку, а що потім?» (причини виникнення вогню), «Хороші та погані іграшки», «Що для чого?» (призначення предметів побуту, електроприладів) та інші

  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом
  • Моделювання ситуацій: «Хлопчик приніс у дитячий садок сірники», «Дівчинка бавиться телевізором - включає і виключає його» та ін.
  • Рухливі ігри: «Загасимо вогонь» (ігри з піском і водою), «Передай картинку» (закріплення назв предметів побуту); «Будь обережним!» (повзання по гімнастичній лаві), «Мавпочки» (повзання по гімнастичній стінці), «Знайди прапорець» та ін.
  • Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприємностей», «Сам удома» та ін.
  • Заняття «Домашні помічники. Про небезпеку неправильного користування електроприладами»
  • Заняття з малювання «Вогнище»
  • Бесіда «Користь та небезпека від вогню»
  • Дидактичні ігри: «Що на картин-ці?», «Що в мішечку?», «Опиши картинку» (призначення предме-тів побуту), «На що це схоже?» (відгадування предметів, призна-

чених для пожежогасіння після словесного опису), «Заборонні правила пожежної безпеки»,

«Збери пожежну машину», «Що зайве?» (визначення найпрості-ших приладів для пожежо-гасіння), «Горить - не горить» та інші

  • Сюжетно-рольові ігри: «Ми - пожежники» (опанування навич-

ками гасіння малого вогню) «Погасимо кицин дім»

  • Читання творів художньої літе-

ратури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

  • Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприєм-

ностей», «Сам удома» та ін.

  • Моделювання ситуації «Заллємо вогонь водою (засиплемо піском)»
  • Заняття «Без мами вдома сам. Безпека у побуті?»
  • Заняття з конструювання «Пожежна машина»
  • Бесіда «Вогонь- друг, вогонь- ворог»
  • Дидактичні ігри: «Горить - не горить», «Що у кого?», «Що потрібно пожежникам для роботи?», «А що у тебе?» (картинки з предметами побуту), «Можна - не можна?» та інші
  • Рухлива гра «Пожежники на навчанні»
  • Інсценізація казки «Кицин дім»
  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
  • СХД «Розфарбуй пожежну машину»
  • Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як уникнути неприємно-стей», «Сам удома» та ін.
  • Моделювання ситуації «Заллємо вогонь водою (засиплемо піском, зіб'ємо килимком)»
  • Сюжетно-рольова гра «Кухарі»
  • Перегляд відео «Уроки обережності» (ІІ пол. дня)

 

 

 

  • Заняття «Щоб вогонь не завдав біди, будь обережним з ним завжди!»
  • Малювання «Пожежа в лісі»
  • Бесіда: «Де живе електричний струм?»
  • Дидактичні ігри: «Закінчи фразу», «Небезпечні предмети в руках дітей», «Допоможіть Незнайку», «Можна - не можна?», «Хто кому телефонував при пожежі?», «Що потрібно пожежникам для роботи?» та інші
  • Рухливі ігри: «Юні пожежники», «Врятуй вірних друзів», «Хто швид-

ше загасить вогонь?», «Знайди собі пару», «Пожежники на навчанні» та інші

  • Логічна гра «Ланцюжок слів» (сірник - папір, вогонь, пожежа...)
  • Сюжетно-рольові ігри: «Сім'я», «Аптека», «Пожежники»
  • Читання творів художньої літерату-ри та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
  • Розгляд тематичних ілюстрацій «Сам удома» та інші
  • ДПД із свічкою «Припинення вогню без доступу повітря»
  • Перегляд відео «Уроки обережності» (ІІ половина дня)

 

                    Вівторок, 01 листопада «Дитина і вулиця»

  • Заняття «Як перейти вулицю?»
  • Конструювання «Вузька дорога»
  • Бесіда «Машини на нашій вулиці»
  • Дидактичні ігри: «Добери за кольором», «Добери за формою», «Склади з частин ціле», «Розкажи про транспорт» (порівняння легко-вої і вантажної машин), «Відре-монтуй машину», «Збери кубики в кузов», «Хто де їде, хто де йде?», «Куди їдуть автомобілі?» та інші
  • Рухливі ігри: «Горобчики і кіт», «Горобчики і автомобіль», «Катання на велосипеді», «Поїзд», «Біжіть до мене», «Трамвай», «Кольорові автомобілі», «Літаки» та інші
  • Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт», «Як уникну-

ти неприємностей» та інші

  • Цільова прогулянка до проїжджої частини вулиці.
  • Сюжетно-відображувальні ігри: «Автобус», «Водії».
  • Читання творів художньої літера-тури та бесіда за їх змістом (на вибір)
  • Моделювання ситуації «Хлопчик грається з м'ячиком біля проїжджої частини дороги».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Заняття «Ми - пішоходи»
  • Аплікація на тему «Світлофор»
  • Рухливі ігри: «Кольорові автомо-білі», «Горобці і кіт», «Поїзд», «Горобчики і автомобіль», Зберемо світлофор», «Куди їдуть автомобілі?», «Автомобілі» та ін.
  • Моделювання ігрових ситуацій: «Колобок на міській вулиці», «Незнайко заблукав»
  • Дидактичні ігри: «Розкажи про транспорт» (порівняння легкової і вантажної машин), «Розмаїття транспорту», «Поведінка в громадському транспорті», «Місця для ігор на вулиці», «Куди їдуть автомобілі?» та інші
  • Настільно-друкована гра «Ми їдемо, їдемо, їдемо...» (види тран-спорту: наземний, повітряний, водний)
  • Розгляд ілюстрацій за набором карток: «Транспорт», «Як уникну-

ти неприємностей», «Що добре, а що погано?» та інші

  • СХД «Машини на вулиці нашого селища» (розфарбовування)
  • Пішохідний перехід до найближ-

чої вулиці (спостереження за різними видами транспорту)

  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок

 

 

 

  • Заняття «Безпечні та небезпечні вулиці і дороги»
  • Конкурс малюнків «Безпека на дорозі»
  • Бесіда«Як ми граємось на вулиці»
  • Дидактичні ігри:«На чому люди їздять?», «Як правильно вчини-ти?», «Розкажи про картинку» (складання описових розповідей про машини спеціального призначення),«Дорожні знаки для пішоходів», «Правила поведінки в транспорті», «Правила спілкуван-ня з незнайомцями» та інші
  • Рухливі ігри: «Потяг», «Кольоро-ві автомобілі», «Горобчики і автомобіль», «Знайди свій знак», «Кмітливі пішоходи», «»Зберемо світлофор» та інші
  • Сюжетно-рольова гра «Авто-містечко»
  • Розгляд дидактичної картини "Види транспорту" та інших ілюстрацій із серії «Транспорт»
  • Пішохідний перехід до найближ-

чої вулиці (спостереження за різними видами транспорту, закріплення ПДР)

  • Читання творів художньої літератури та бесіда за їх змістом; відгадування загадок
  • СХД з використанням ТРВЗ «Автомобілі майбутнього»
  • Розгляд ілюстрацій із набору карток: «Як уникнути неприємно-

стей», «Що добре, а що погано?» та ін.

  • Моделювання ситуації «Червоне світло застало посеред дороги»
  • Інформація для батьків (ширма) «Безпека дорожнього руху»
  • Заняття «Правила та безпека дорожнього руху»
  • Заняття з ліплення "Я ліплю із пластиліну дядю Стьопу і машину" (передавати свої враження від літературного твору в ліпленні)
  • Бесіди: «Наш Квасилів», «Про дорожні знаки», «Автомобіль і довкілля»
  • Цільова прогулянка до зупинки пасажирського транспорту
  • Сюжетно-рольова гра «Регулю-вальник»
  • Дидактичні ігри: «Наші друзі - дорожні знаки», «Наш транспорт», «Друже, світлофор!», «Продовж думку» (перевірка знань про правила дорожнього руху), «Збери дорожній знак», «Правила спілкування з незнайомцями», «Склади речення»

(за опорними словами) та інші

  • Рухливі ігри: «Хто влучніший?», «Школа м'яча», «Пройди і не наступи», «Яка команда швидше збе-

реться», «Перегони» (орієнтування за сигналами світлофора) та інші

  • Моделювання ігрових ситуацій:

«Куди поспішають машини?» (складання творчих розповідей, закріплення знань про «спеціальні» види транспорту); «Мама намагає-

ться пройти з тобою вулицю в недо-

зволеному місці. Які твої дії?»

  • Читання «АвтоБукварика» та бесіда за змістом прочитаного; читання казки «Казка про правила дорожнього руху»
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Правила дорожнього руху», «Як уникнути неприємно-стей», «Що добре, а що погано?» та інші

                   Середа, 02 листопада «Дитина і гра»

  • Заняття «Мої та наші речі. Догляд за ними».
  • Малювання пальчиком «Намистинки на ниточці»
  • Бесіда «З ким можна спілкуватись, а з ким - ні?» (розгляд сюжетних картинок про особисту безпеку дитини)
  • Дидактичні ігри: «Кожній речі - своє місце», «Що у кошику?» (предметні картинки), «Де живуть звірята, де живуть малята?» (з вико-

ристанням іграшок чи предметних картинок), «Що для чого?», «Можна - не можна» (розкладання предметів на дві купки - безпечних для гри і небезпечних) та інші

  • Рухливі ігри: «Знайди предмет», «Котик і миші», «Теремок», «Хто перший», «Каруселі», «Прапорці», «Знайди свій колір», «Біжіть до прапорця», «Лови, кидай, падати не давай!», «Прокоти м'яч у ворітця», «Дострибни до прапорця», «Хто збере більше стрічок (прапорців)», «Не наступи» та інші
  • Показ настільного театру «Вовк і семеро козенят» (бесіда за змістом).
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток «Як уникнути неприємностей» та ін.
  • Сигнал «Увага всім!». Практичне відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщення ДНЗ.

 

 

 

 

 

 

 

  • Заняття «Чистота - запорука здоров'я. Предмети гігієни»
  • Бесіда «Особиста безпека дитини» (вміння користуватися східцями, бігати, стрибати, падати без травм, уникати небезпечних місць для ігор)
  • Цільова прогулянка «Перші кроки до природи»
  • Дидактичні ігри: «Туди підеш і те знайдеш» (орієнтування в про-

сторі), «Що на картинці?» (опис предметів), «Небезпечні предмети

в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, дрібні предмети), «Кожній речі - своє місце» «Допоможемо Незнайку» (пра-вила користування різними пред-

метами), «Безпечне - небезпечне»

  • Рухливі ігри: «Жмурки», «Хто перший», «Не наступи», «Знайди свій колір», «Каруселі», «Прапор-

ці», «Біжіть до прапорця», «Лови, кидай, падати не давай!»,  «Хто збере більше кульок», «Дострибни до прапорця» та інші

  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Сам удома», «Як уникну-

ти неприємностей» та ін.

  • Моделювання ситуацій:

«Скалки» (небезпека від гострих дрібних черепків посуду, дере-в'яних скалок тощо), «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обгово-рити наслідки від наступання на ці небезпечні предмети)

  • Екскурсія на кухню (спостере-ження за чисткою овочів, роботою з ножем)
  • Сигнал «Увага всім!». Практичне відпрацювання заходів з евакуа-ції дітей з приміщень ДНЗ.
  • Заняття «Безпека. Колючі, ріжучі, вибухонебезпечні предмети».
  • Аплікація «Подарунок для матусі» (правила користування ножицями)
  • Бесіда «Швидка допомога»
  • Дидактичні ігри: «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухонебезпечні, дрібні пред-мети), «Ліки та термометр - не для ігор», «Кожній речі - своє місце», «Розклади на дві купки» (безпечні та небезпечні предме-

ти), «Склади в шухляду» (збері-

гання окремо від інших небез-

печних предметів), «Хто яким інструментом працює?» (профе-сії та необхідні для них інструменти; правила безпеки користування інструментами)

  • Гра-лабіринт «Допоможи їжачкам вибратися з небезпеки»
  • Сюжетно-рольова гра «Нагоду-ємо ляльку» (безпечна пове-дінка за обіднім столом)
  • Моделювання ситуацій: «Скал-

ки» (небезпека від гострих дріб-них черепків посуду, дерев'яних скалок тощо); «Розкидані цвяхи, кнопки, булавки» (обговорити наслідки від наступання на небезпечні предмети)

  • Спостереження за працею ро-бітника з обслуговування примі-щень під час ремонту обладнання
  • Рухливі ігри (на вибір)
  • Сигнал «Увага всім!». Практич-не відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщень ДНЗ
  • Розгляд тематичних ілюстрацій

 

  • Заняття «Сам вдома. Незнайомі предмети та речовини».
  • Бесіда «Як уникнути неприємно-

стей» (з розглядом ілюстрацій)

  • Дидактичні ігри: «Що в торбинці у Незнайки?», «Хто уважний?», «Так чи не так?», «Добре - погано», «Щоб гра приносила радість», «Кожній речі - своє місце», «Небезпечні предмети в руках у дитини» (гострі, колючі, ріжучі, гарячі, вибухонебез-

печні, дрібні предмети), «Ліки та термометр - не для ігор», «Небез-печні місця для ігор», «Будь обачним!» (закріплення практичних навичок у користуванні інструмен-

тами й побутовим обладнанням)

  • Бесіди: «Небезпечні іграшки», «Без мами вдома сам»
  • Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Снайпери», «Ми - веселі дошкіль-

нята», «Гуси-лебеді», «Займіть свій будиночок», «Кішка і шпаки», «Козаки-розбійники», «Мишоловка»

  • Моделювання ігрової ситуації «Допоможемо потерпілому» (прави-ла надання першої долікарської допомоги)
  • Спостереження за працею робітни-

ка з обслуговування приміщень під час ремонту обладнання

  • Читання творів художньої літератури
  • Екскурсія на будівництво паркану біля дитячого садка (правила безпеч-ної поведінки на вулиці з небезпеч-ними предметами)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Як уникнути неприємно-

  стей», «Сам удома» та ін.

  • Сигнал «Увага всім!». Практичне відпрацювання заходів з евакуації дітей з приміщень ДНЗ

Четвер, 03 листопада  «Дитина і природа»

  • Заняття «Водичко, водичко, умий моє личко»
  • Бесіда за змістом вірша «Коли киця сміється, а коли сердиться?»
  • Дидактичні ігри: «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, корівку, гусочку, курочку, півника), «Вилікуємо ведмедика», «Добре - погано, «Можна - не можна», «Тварини та поводження з ними» (з «чарівним мішечком» та предмет-ними картинками), «Одягнемо ляльку на прогулянку» та інші
  • Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «Діти в лісі», «Ведмідь і діти», «Конячки», «Кіт та миші», «Пастух і стадо», «Пташенята і кіт», «Через струмок», «Бджілки до вулика», «Кошенята й цуценята», «Спіймай комара», «Не замочи ніг», «Сонечко і дощик» та інші
  • Моделювання ситуацій: «Чому киця сердиться?», «Чому собачка гавкає, кусає і в дім не пускає?»
  • Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти - корисні продукти» та ін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Заняття «Водичко, водичко, умий моє личко»
  • Конструювання «Паперовий човник» (для спостереження за ним на воді під час «повені»)
  • Бесіда «Що корисно, а що шкідливо для нашого організму?»
  • Дидактичні ігри: «Можна- не можна», «Розкажи про іграшку» (кішку, собачку, кізочку, коника, зайчика, лисичку, вовчика), «Хто у кого?» (звірі та їх дитинчата), «Хто що їсть?», «Де чий будино-

чок?», «Заборонні правила пове-

дінки біля водойми», «Правила спілкування з домашніми твари-нами», «Отруйні рослини, гриби», «Лікарські рослини» та інші

  • Рухливі ігри: «Мисливці та зайці», «Їстівне - неїстівне» (з м'ячем), «Рибалки та рибки», «Мавпочки», «Конячки», «Кіт та миші», «Пташка і пташенята», «Діти в лісі», «Квочка і курчата», «Бджілки», «Спіймай комара», «Не наступи», «З купини на купину» та інші
  • ДПД «Як утворюється вітер?» (віяло, вентилятор, подмухати на папірець)
  • Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Продукти харчування», «Овочі і фрукти - корисні продукти» та ін.

 

 

  • Заняття «Хто нас лікує? Добрі та злі мікроби»
  • Бесіди: «Де живуть вітаміни? Шкідлива їжа», «Коли на вулиці гроза», «Коли у тварин буває поганий настрій?»
  • Дидактичні ігри: «Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Їстівні - неїстівні гриби», «Свої та чужі домашні тварини», «Розваги на воді», «Правила поведінки біля водойми у різні пори року», «Хто скоріше і правильно одягнеться на прогулянку» та ін.
  • Рухливі ігри: «З купини на купину», «Повінь» (лазіння по драбині), «Два морози», «У вед-

медя у бору», «Пастух і стадо», «Качечка», «Кошенята і щенята» «Діти і вовк», «Переліт птахів», «Лисиця в курнику»,«Горобчики»

  • Розвага з елементами театра-лізованої діяльності «Жаднюля»
  • ДПД «Як пар перетворюється на воду» (накрити склом чашку з гарячою водою)
  • Спостереження за птахами, білочкою, собачкою, кішкою на вулиці (визначення в поведінці тварин обачності, реакції на зовнішні чинники)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Комахи», «Плазуни» та ін.
  • Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)

 

  • Заняття «Завітаємо до фітовітальні. Професія лікаря, медсестри».
  • Бесіди: «Небезпека в природі», «Як зберегти повітря чистим?»
  • Дидактичні ігри: «Екологічні знаки», «Гарні і погані справи», «Розваги на воді», «Безпритульні тварини та поводження з ними», «Сонце, повітря, вода - наші друзі», «Лікує зелений колір» (про користь першої зелені: петрушки, цибулі, кропиви, кропу), «Отруйні гриби, ягоди, рослини», «Жива - нежива природа», «Стихійні лиха» та інші
  • Рухливі ігри: «Птахи і зозуля», «Карасі і щука», «Хитра лисиця», «Шпаки в шпаківнях», «День і ніч», «Мисливці і зайці», «Жаби і чапля», «Горобці-стрибунці», «Гуси-лебеді», «Ведмідь і бджоли», «Чижик у клітці» та інші
  • ДПД з водою (властивості води)
  • Пішохідний перехід до парку (безпека ігор на вулиці; спостере-

ження за явищами природи)

  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Природні явища», «Пори року», «Комахи», «Плазуни» та ін.
  • Моделювання ситуацій: «Собака гризе кістку», «Ти вдома сам і за вікном розпочався сильний вітер з дощем. Які твої дії?)
  • Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
  • Екскурсія до пам'ятника постра-ждалим на ЧАЕС

 

 

 

 

                   П'ятниця, 04 листопада «Здоров'я дитини»

  • Заняття «Предмети гігієни. Викупаємо ляльку перед сном»
  • Сюжетно-відображувальні ігри: «Полікуємо ведмедика», «Дочки - матері».

Бесіди: «Чистота - важлива справа», «Звідки беруться бруднулі?»

  • Моделювання ситуації «Ведмедик образився» (вчити дітей способів поліпшення настрою); «Посварилися- помирилися», «Наш друг захворів».
  • Дидактичні ігри: «Скажи комплі-мент (лагідно)», «Що для чого?» (предметні картинки), «Корисно - шкідливо», «Що тут зайве?» та інші
  • Рухливі ігри: «Сонечко і дощик», «Ведмідь і діти», «Іменинний пиріг», «Хлібчик», «Знайди свій будиночок», «Чий віночок кращий», «Ми веселі діти», «Дожени зайчика», «Поїзд» (поліпшення функцій дихання), «Хмари і вітер» (поліпшення функцій дихання), «Пузир» та інші
  • Читання творів художньої літератури, відгадування загадок (на вибір)
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток «Як уникнути неприємно-стей?» та ін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Заняття «Пізня осінь. Про професію лікаря, медсестри».
  • Бесіда «Люди похилого віку. Ознаки здоров'я - нездоров'я»
  • Дидактичні ігри: «Знайди місця, де чатує небезпека» (відбір карток з іграми в небезпечних місцях), «Корисно-шкідливо», «Корисна і шкідлива їжа», «Чим можна отруїтися?», «Ознаки здоров'я і хвороби», « Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь; вміння бігати, стриба-

ти  і падати без травм; безпечне користування східцями), «Я - хлопчик, я - дівчинка», «Маски настрою» (дитина зображує різні настрої у дзеркалі) та інші

  • Показ на фланелеграфі казки «Котик і півник» (вдосконалення навичок самозбереження)
  • Сюжетно-рольова гра «Лялька захворіла»
  • Рухливі ігри: «Піжмурки» (вчити дітей долати свої страхи), «Сонечко і дощик», «Ведмідь і діти», «Через струмок», «Сортуємо овочі» та інші
  • Моделювання ситуацій: «Незна-

йомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людьми); «Шкідливі звички» (про небезпеку від шкідливих звичок)

  • Розгляд ілюстрацій з набором карток «Режим дня», «Сам вдома» та ін.
  • Читання творів художньої літератури; відгадування загадок (на вибір)
  • Заняття «Мій розпорядок дня. Загартовування»
  • Бесіди: «Бабуся захворіла. Ознаки здоров'я та нездоров'я»; «Особиста безпека дитини» (поводження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меблів, підвіконь, дерев; вміння бігати, стрибати і падати без травм; безпечне користування східцями, ліфтом)
  • Дидактичні ігри: «Корисно-

шкідливо», «Корисна і шкідлива їжа», «Чим можна отруїтися?», «Ознаки здоров'я і хвороби», «Я- хлопчик, я - дівчинка», «Добре чи погано» (про добро і зло), «Допоможи знайти маму» (вчити дітей правильно звертатися до людей у форменому одязі по до-

помогу), «Маски настрою» (зображення різних настроїв у дзеркалі) та інші

  • Інсценізація казки «Вовк і семе-

ро козенят» (вдосконалення навичок самозбереження)

  • Сюжетно-рольова гра «Лікарня»
  • Рухливі ігри (на вибір)
  • Розгляд ілюстрацій «Режим дня», «Як уникнути неприєм-ностей», «Сам удома» та ін.
  • Читання казки «Троє поросят»

(визначення наслідків легковаж-

ної поведінки)

  • Моделювання ситуацій: «Незна-йомець пропонує» (вчити правил спілкування з незнайомими людь-ми); «Падіння з висоти» (обго-ворення наслідків падіння яєчка (людини) за казкою «Курочка ряба»)
  • Заняття «Я та моє тіло. Мої вуха. Гігієна слуху».
  • Бесіди: «Мій друг занедужав», «Про мікроби і хвороби», «Допоможи собі сам!», «Чистота - запорука здоров'я»
  • Дидактичні ігри: «Ознаки здоров'я та хвороби», «Корисні і шкідливі звички», «Продовж речення», «Що засмутить, а що розвеселить?», «Оціни вчинок», «Назви емоцію», «Особиста безпека дитини» (пово-

дження біля балконів, відчинених вікон; небезпека від стрибків з меб-

лів, підвіконь, дерев; вміння бігати, стрибати  і падати без травм; безпечне користування східцями, ліфтом, газовими та електропри-ладами), «Корисна та шкідлива їжа», «Я - хлопчик, я - дівчинка», «Я такий складний», «Екстремальна ситуація», «Як чинити, щоб менше хворіти? Ознаки здоров'я та нездоров'я».

  • Рухливі ігри: «Сортуємо овочі», «Перейдіть калюжу в калошах», «Перевезіть з поля урожай»,«Зберіть гриби», «Передай м'яч», «Посадимо картоплю», «Цілься краще», «Вчимося падати», «Піжмурки» та інші
  • Ігровий тренінг: «Правила надання першої допомоги», «Служби 101, 102, 103, 104»
  • Сюжетно-рольова гра «Лікарня»
  • Розгляд ілюстрацій з набором карток: «Уроки ввічливості»,

«Режим дня» та ін.

  • Моделювання ситуації «Одягайся

по погоді»

  • Читання творів художньої літера-тури (на вибір)

 

Творча група: Лисак О.М., Семенюк Р.Ф., Сенюк Н.Г., Момоток Т.Р., Ковтун Л.М.

 

 

Версія для друку

Інформація про використання публічних коштів

Корисне