Анотація досвіду роботи з фізичного розвитку дошкільників

 Картка педагогічного досвіду

Тема  «Технологія проведення занять з фізкультури з інтегрованим підходом до вирішення освітніх завдань»

Адреса досвіду:     смт. Квасилів

                            Рівненської області

                            Рівненського району

                            вул. Молодіжна, 26

Автор досвіду:      Момоток Тамара Ростиславівна

Рік народження:  1960

Посада:    інструктор з фізкультури  Квасилівського ДНЗ (ясла-садок)

Педагогічний стаж: 32 роки

Нагороди, звання:  звання «вихователь-методист» (2004р.)           

                                        Анотація досвіду

Педагогічний досвід роботи інструктора з фізкультури Момоток Т.Р. «Технологія проведення занять з фізкультури з інтегрованим підходом до вирішення освітніх завдань» є раціоналізаторським і відображає інноваційні підходи у вирішенні завдань фізичного розвитку дошкільників, систему роботи з даної проблеми. Досвід роботи є досить актуальним, оскільки створений з метою удосконалення вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (Освітня лінія "Особистість дитини", розділ «здоров'я та фізичний розвиток») і допомагає на практиці чітко і повноцінно планувати заняття з фізкультури з урахуванням сучасних вимог та принципу інтеграції в освітньому процесі ДНЗ, забезпечуючи наступність у роботі вихователів груп та інструктора з фізкультури.

Момоток Т.Р. у своєму досвіді опирається на результати сучасних наукових досліджень, теоретичних ідей, положень і рекомендацій з проблеми, чітко обґрунтовує мету - допомогти педагогічним працівникам у плануванні і проведенні систематичної роботи з фізичного розвитку відповідно до вимог програми «Я у Світі», тематики інтегрованих навчально-виховних блоків для дітей всіх вікових груп, розроблених творчою групою вихователів-методистів ДНЗ Рівненського району (див. методичний посібник Семенюк Р.Ф. та ін. «Навчально-виховна робота в ДНЗ: зразки планування, конспекти занять». - Х.: Вид. група "Основа", 2012).

У досвіді роботи Момоток Т.Р. розкрито:  власну апробовану систему роботи з фізичного розвитку дошкільників в усіх вікових групах,  перспективне планування занять з фізкультури з інтегрованим підходом до вирішення освітніх завдань на навчальний рік для всіх вікових груп, технологію проведення інноваційних занять з фізкультури,  методичні рекомендації щодо організації роботи з дітьми підготовчої медичної групи, показники фізичного розвитку дошкільників на кінець старшого дошкільного віку, кращі конспекти занять з фізкультури тощо.

Аналіз практичного матеріалу до досвіду роботи свідчить про його доступність, раціональність, ефективність, інноваційність, високу результативність на рівні фізичного розвитку дітей різних вікових періодів. Досвід роботи є актуальним як для педагогічних працівників дошкільних закладів Рівненського району, де створені всі необхідні умови для його впровадження, так і для дошкільних закладів області. Він досить простий у використанні і не вимагає значних додаткових матеріальних затрат і часу.

Досвід роботи Момоток Т.Р. вивчений творчою групою  та схвалений методичним об'єднанням вихователів Квасилівського ДНЗ (ясла-садок), методичною радою відділу освіти Рівненської райдержадміністрації і представлений на районному методичному об'єднанні вихователів з проблеми «Фізичний розвиток» (жовтень, 2010 р.).

Для зручності у користуванні, подальшого використання та поширення досвід роботи упорядкований на електронних носіях та узагальнений в методичному посібнику «Технологія проведення занять з фізкультури з інтегрованим підходом до   вирішення освітніх завдань».