Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

Про перспективність і наступність у роботі дошкільного навчального закладу (ясла-садка) та навчально-виховного комплексу (школа-ліцей)

УКРАЇНА

КВАСИЛІВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА-САДОК)

______________________________________________________________________________

 

 11 вересня 2015 року                       смт. Квасилів                                            № 69

Про перспективність і наступність у роботі

дошкільного навчального закладу (ясла-садка)

та навчально-виховного комплексу (школа-ліцей)

Перехід дитини з дитячого садка у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й з відповідними процесами самоусвідомлення, з новими пробле­мами, відкриттям у собі нових можливостей. Одним дітям це додає піднесеного настрою, відчуття виходу на новий життєвий щабель, іншим вселяє ностальгію за звичним життям у дитячому садку, часто породжує стресові стани.

Закони України «Про освіту» від 23.05.91 р. № 1060-ХІІ (із зміна­ми), «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 р. № 2628-ІІІ (із змінами) передбачають безперервність і наступність у єдиній системі освіти між усіма ланками, визнають пріоритетну роль дошкільної освіти як обов'язкової первинної її складової.

Виходячи із зазначеного, на виконання «Положення про освітній округ» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №777 , Листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України щодо забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку від 19 серпня 2011р №1/9-634,  річного плану роботи до­шкільного навчального закладу на 2011-2012 н. р. та з метою забез­печення поступового переходу від попереднього вікового періоду до нового, зближення умов виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів

НАКАЗУЮ:

         1. Продовжити роботу відповідно угоди про співпрацю навчальних закладів Рівненського району  Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла - садок) та Квасилівського навчально-виховного комплексу «школа-ліцей»                                                                                        

Постійно.

        2. Погодити план спільних заходів Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла - садок) та Квасилівського навчально-виховного комплексу «школа-ліцей» на 2015-2016 навчальний рік.

                                                                                                             Жовтень 2015.

        3. Спрямувати педагогічний процес ДНЗ (ясла - садок) і  НВК (школа-ліцей) на розширення, поглиблення і удосконалення змісту освіти.

                                                                                      Протягом навчального року.

        4. Здійснювати взаємозв'язок педагогів ДНЗ (ясла - садок) і  НВК (школа-ліцей)   на інформаційному (семінари-практикуми, консиліуми тощо) і діяльнісному (обмін новаторськими методиками, досвідом організації навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів, взаємне консультування) рівнях.

                                                                                      Протягом нав­чального року.

        5. Забезпечити на належному рівні взаємозв'язок вихованців, учнів, педагогів ДНЗ (ясла - садок) і  НВК (школа-ліцей) у 2015-2016 н. р.

        6. Виконувати план заходів щодо забезпечення взаємозв'язку у діяльності ДНЗ (ясла - садок) і  НВК (школа-ліцей).

                                                                                      Протягом навчального року.

        7. Розглянути можливість попереднього знайомства з майбутнім учителем, ознайомлення педагога школи з роботою випускної групи, вивчення індивідуальних особливостей дітей, участь у їхніх справах.

        8. Вихователям груп старшого віку :

        8.1. Організувати у груповій кімнаті ігровий простір з іграшками, матеріалами, атрибутами, предметами-замінниками для розгортання сюжетно-рольової гри «Школа».

                                                                                                             Протягом року.

        8.2. Уникати спроби дублювання шкільних уроків (занять) за фор­мами проведення, змістом завдань, методами та прийомами навчання, способами організації дітей, не підпорядковувати їх тільки логіці май­бутніх навчальних шкільних дисциплін.

                                                                                                                 Постійно.

        8.3. Внести питання «Адаптованість дитини до шкільного навчання» до порядку денного групових батьківських зборів.           

                                                                                                           Протягом року.

        8.4. Розглянути можливість запрошення на групові батьківські збори вчителів початкової школи.

        9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на вихователя - методиста Семенюк Р.Ф.

       Завідувач                                                                                                             О.М.Лисак

Версія для друку

Інформація про використання публічних коштів

Корисне